HTML

gpmotogp

Motorversenyek, motorversenyzők

Címkék

009 (1) 1 (2) 100 (1) 1000 (1) 11 (1) 125 (9) 125cc (5) 1996 (1) 2009 (3) 2010 (2) 2012 (1) 21 (1) 250 (13) 250cc (5) 8 (1) a (2) abba (1) adac (1) ago (1) agostini (3) ágoston (1) agusta (2) al (1) albacete (1) alen (1) állása (1) alvaro (1) ama (1) amatriain (1) anderson (1) angelis (2) antonio (3) aoyama (10) aprilia (8) aranytojás (1) árpád (1) aspar (3) assen (11) átigazolás (1) autverseny (1) backflip (1) bácsi (1) bajnok (2) bajnokság (3) balatonring (8) balázs (14) banderas (1) barbera (3) barcelona (2) barracuda (1) bautista (10) bayliss (6) belli (2) ben (2) betegség (1) biaggi (3) bill (2) bimota (1) bitt (1) bitter (5) blanc (1) bmw (1) bogarak (1) bontott! (1) bqr (1) bradl (1) bridgestone (1) brno (12) brokernet (1) bruno (1) buell (1) bulcsú (1) bull (1) burgess (2) bydgoszcz (1) byrne (1) cairoli (4) cameron (3) canepa (2) capirossi (5) capone (1) carl (1) casey (7) catalunya (7) cb (1) cc (4) cev (1) chiaia (2) circus (1) climb (1) cluzel (1) coffe (1) colin (3) confederate (1) corse (1) cours (1) crump (1) crutchlow (2) csehország (1) cseke (1) csoki (1) dani (2) david (1) davidson (2) de (5) denning (1) desalle (1) desmosedici (1) dkw (1) donald (3) donington (9) doohan (2) dovizioso (4) dragbike (2) dráma (1) drapál (2) ducati (15) ducato (1) duke (1) dunlop (2) easton (1) eb (1) eddie (1) edwards (6) egy (1) elias (1) előzetes (2) end (1) endre (1) epp (1) espargaro (6) estoril (7) európa (1) éves (1) ezpeleta (1) f1 (2) fabrizio (1) faster (1) favaro (2) fb (1) fc (1) feleségek (1) ferrari (3) fiat (1) fim (2) flat (1) fogarty (2) folger (2) for (1) forghieri (1) forma (1) formula (1) fotókiállítás (1) four (1) from (1) futamgyőzelem (1) gábor (34) gadea (1) garage (1) gardner (1) gcc (1) georg (1) giacomo (2) gilera (2) girls (4) goodwood (1) gp (7) gp9 (1) gpmotogp (2) graziano (4) gsxr (1) guthrie (1) guy (3) guzzi (2) györfi (1) gyula (2) haga (4) hailwood (4) harley (2) harry (1) haslm (1) hátraszaltó (1) hayden (5) health (1) heidolf (1) helyszín (1) hendrix (1) herceg (1) hercules (1) hétfő (1) hill (1) honda (13) hungaroring (4) iannone (8) idm (1) időbeosztás (4) időeredmények (1) ii (1) imi (1) imola (1) imre (9) indian (1) indianapolis (7) indy (7) interjú (1) iom (2) island (8) isle (11) ivy (2) james (1) jános (1) játék (1) jawa (2) jeffries (1) jeremy (3) jerez (7) jim (1) joey (1) john (5) jonas (1) jorge (4) juhos (1) julian (1) julio (1) kalex (1) kallio (1) katar (9) kenny (3) képek (1) képeslap (2) képgaléria (1) képregény (1) kerestetik (1) kevin (3) kezében (1) ki (7) kocinski (1) kornél (3) közvetítés (5) közvetítésk (1) krossz (1) krossza (3) ktm (3) kunmadaras (2) laci (1) laguna (12) lamborghini (1) lányok (2) lászló (1) lawson (1) le (2) lefejellek (1) live (1) locatelli (2) lommel (1) lorenzo (39) loris (3) lüthi (2) macau (1) madonna (1) magny (1) magyar (1) makaó (1) malajzia (1) man (11) management (1) mans (7) marco (6) marsovszky (2) martin (3) martinez (1) marvin (1) massa (1) masters (1) matchless (1) mattia (5) max (1) mcgiunness (1) mcguinness (4) mcwilliams (1) megszívja (1) meier (1) melandri (1) michael (1) mick (1) mike (2) mile (1) misano (8) mit (7) mladin (1) mondott (7) mont (1) montmelo (1) monza (2) moore (1) moriwaki (1) motegi (7) moto (3) moto1 (1) moto2 (10) motocross (6) motogermany (1) motogp (178) motor (1) motorosok (1) mtv (3) mugello (13) music (1) musquin (1) mv (2) mx (8) mx1 (3) mx2 (3) nagl (1) nakano (1) nation (1) nations (2) negyed (1) nem (1) németh (20) nemzetek (3) nicky (2) nieto (1) nitro (2) nori (1) noriyuki (2) norton (2) nsu (1) nszk (1) nyilatkozat (4) of (14) öhlins (1) órás (1) ouroboros (3) out (1) p (1) paddock (4) pamela (1) panni (1) pannónia (1) paolo (3) park (6) parlotti (1) pasini (15) pastrana (1) paul (1) paulin (1) pedersen (1) pedrosa (12) péntek (2) peti (1) phil (2) phillip (8) pina (1) piroslámpás (1) plater (2) pol (1) póló (1) pontállás (5) portimao (2) portré (1) pramac (1) prima (1) primissima (1) puig (1) puniet (4) racing (1) rainey (2) rakéta (1) rc (1) read (2) red (1) redman (1) reklámfilm (1) rekord (1) repsol (3) rezső (1) riders (1) rizi (1) rizmayer (1) roberts (3) roczen (1) ron (1) rosivall (1) rossi (72) ruffo (1) rutter (1) sachsenring (7) sajtóközlemény (1) sajtóközlemények (2) sajtóprezentáció (1) salakmotor (1) sándor (2) sanyi (2) sávoly (1) sbk (6) schwanner (1) schwantz (3) scot (5) sebestyén (1) seca (12) segg (1) senior (1) senkiháziak (1) sepang (8) shane (1) shinya (1) shop (1) showa (1) shox (1) silver (1) silverstone (1) simon (10) simoncelli (19) smith (5) sóderágy (1) sotner (1) spanyol (1) speedway (1) spies (3) stefano (1) steve (2) sting (1) stoner (21) story (2) stuart (1) superbike (19) supermoto (2) supersport (2) superstock (1) suter (2) suzuka (1) suzuki (5) szabályzat (1) szabó (1) szamár (1) száz (1) szerkesztő (1) szerződés (1) szerződést (1) szobája (1) szombat (2) született (1) szülinap (1) talácsi (1) talma (40) talmacsi (1) talmácsi (47) tama (1) taveri (1) team (19) teamt (2) tech3 (1) television (1) televízió (6) terol (3) teszt (3) tesztnaptár (1) the (1) tibi (1) titkai (1) toh (1) tony (1) top (1) toseland (4) tóth (10) toth (18) tourist (4) track (1) travis (1) trophy (4) troy (4) troys (1) tt (9) tünde (1) tz (1) uddevalla (1) valencia (9) valentino (19) van (1) vb (3) végeredmény (2) vélemény (3) vermeulen (3) versenynaptár (2) vespa (1) videó (1) világbajnok (7) visszavonult (1) waldmann (1) wayne (3) web (1) wsbk (1) yamaha (12) zaeta (2) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Guld Péter: Hát erről mi is csak olvastunk, de feltételezhetően igen. Szívesen leülnénk vele beszélgetni erről... (2009.12.08. 10:22) Makaó kakó
  • Giannichedda: Bitti mi miatt volt távol idén?Pénzhiány? (2009.12.08. 09:52) Makaó kakó
  • Kaland-Játék-Kockázat: Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke mi... (2009.12.04. 11:58) Kinek jó a Moto2?
  • Guld Péter: Szia Rendben azon leszünk mindenképp. Szólok a Bélának ő a mindenes, remélem megy majd neki. Köszi... (2009.10.18. 23:06) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • azlok23: És a komment megírása után próbáltam visszamenni a blogod főoldalára tallózni a többi cikk között,... (2009.10.18. 22:08) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • Utolsó 20

Kinek jó a Moto2?

Guld Péter 2009.12.03. 11:07

Üzleti érdekek, esetleg tényleg érdekli a szervezőket a költségcsökkentés? Vagy csak szimplán jó lesz?

Azon morfondíroztam, hogy miféle „publicisztikát” írjak a Moto2-ről és annak lehetséges következményeiről. Miután sikerült egy síkra lépnem a saját gondolataimmal, beütött a krach.

 

Az olaszok alaposan kibabráltak velem, hiszen Noale fiai bejelentették, hogy ebből a palacsintából bizony mégsem kérnek, avagy „astala vista baby”. Mire én – „asztalra vissza bébi”- menjetek a sunyiba. Ismét a morfondírozás bizonytalan mezejére kellett lépnem, s kitalálnom egy új sztorit, immáron az Aprilia nélkül. Kiszálltak, s most nagyon haragszom rájuk. Cserben hagyták a versenyzőiket, a szerelőiket, meg úgy mindenkit. Ja meg Talmácsit is. Ha üldözési mániában szenvednék, most azt mondanám, mindezt azért tették, hogy kicsesszenek vele az idei vándormanőverért. Sőt előre kitervelt szándékkal vették vissza, hogy aztán bemutassanak neki. „Megbosszullak Lalikám, megbosszullak!”- szól az örökzöld.
De ez biztos hülyeség, nemigaz?

Persze nem kértek a CBR 600-as blokkokból, meg az egész hercehurcából, s ezt valahol sejtettük is, sőt hangot is adtak nemtetszésüknek, mindezek ellenére mégis jó gyermekként helyet foglaltak az osztályteremben és sűrűn bólogattak. Majd néhány héttel később megunták a szerepet, pofánverték a tanárt, megrugdosták az osztálytársakat, s kifutottak. Majd Martinezre bízták a további fejlesztéseket. Csak az a kérdés, hogy ezek vajon miből állnak? Ezt úgy tűnik még Martinez sem tudja, hiszen kedden Itáliába utazott egyeztetés céljából.

Gondolom, ismét sokak ellenszenvét váltottam ki, az előbbi gondolatmenetért, így hát ne tessenek komolyan venni, vagyis inkább önökre bíznám.

Szóval a fejlesztések kiléte, s azok jelenlegi stádiuma egyelőre homályba burkolózva pihen valamelyik sarokban, vagy éppen esztergapadon. Pardon, Németh Balázsról és Tóth Imréről már nem is beszélve. Pofámról lesül a bőr.
De hagyjuk is az Apriliát a fenébe. Van másik, kérem van másik! Kalex, Suter, Moriwaki egyik sem a szar nevű kategóriába sorolható. Stefano Favaro szerint, Talma felől legyünk nyugodtak, ura a helyzetnek.

Így el is érkeztünk mondanivalóm második részéhez. Jó lesz-e a Moto2? Eddig komolyabban ekéztem a kategóriát, mint bárki más a témakörben. Előre kijelentem, büntethetőségem tudatának maradéktalan birtokában, hogy nem fizetett le Carmelo. Ó, bárcsak tette volna, de nem. Éjjeleken át, elmélkedtem a Moto2-ről és annak lehetőségeiről, komoly italozások közepette, mígnem elérkeztem arra a pontra, s így bevallottam magamnak, hogy nem annyira gáz.

Hiszen eddig Aprilia egyeduralom volt, na jó idén egy Honda nyert, de azt nem is lenne szabad ide sorolni, most meg Honda uralom lesz. Eddig is az volt, csak a nagyon felületes, vagy elvakult rajongók nem látták. Most erre rátettek még egy lapáttal, s eladták a maradék CBR blokkokat. Na és akkor… Nézzük a dolog pozitív oldalát. Egyrészről ott a váz, aminek köszönhetően igen is kialakulhatnak sorrendek a mezőnyben. Ez azoknak a rajongóknak kedvezhet igazán, akik a „Szabó család” duruzsolása helyett, motorhangra szeretnének álomba szenderülni a vasárnapi ebéd után. Azon rajongók, akik kemény versenyeket szeretnének látni, külön élmény lesz, ha a vázak nem okoznak komoly különbséget versenymotor és versenymotor között, hiszen akkor eszeveszetten szoros futamokon rághatjuk tövig körmünket a csoki puding elfogyasztása helyett.

Sőt tovább megyek, ha a 20.-ik helyen repesztő versenyzőnek vagyunk a szurkolói, nem kell csüggednünk, hisz elképzelhető, hogy a csapata megvásárolja a futam leintését követően, annak a tehetségtelen elsőnek a motorblokkját, hisz az úgyis csak annak köszönheti a győzelmét, nem annak, hogy jobban motorozik. A biznisz után, pedig szegény rajongó ismét vörösboros extázisba kerülhet, a következő versenyhétvégén, hisz kedvence jó eséllyel száll harcba a győzelemért, mivel nyerő blokk dohog a feneke alatt. Egyenlő bánásmód, egyenlő esélyek, teljes egyenlőség, mindez költségkímélően. Nem hangzik rosszul igaz?

Kissé az Észak-Amerikai professzionális sportligákhoz hasonlítható, mivel egy Dallasinak nem kell főbe lőnie saját magát annak tudatában, hogy csapata úgysem fog évadot nyerni, mert a vezetőség majd jól leigazolja az éljátékosokat a konkurens csapatoktól, melynek köszönhetően úgy megnyerik a következő szezont, hogy az csak na…. a tisztes lakos így életben marad, sőt élete végéig szóló bérletet vásárol megannyi összecsapásra.

Hát ennek tudatában boldogan és bizakodóan várjuk a következő szezont, bár a bérletet még nem vásároltuk meg, de az előrendelést már leadtuk.
Talmáért, Tóth Imréért és Németh Balázsért pedig továbbra is izgulni szeretnénk! Meglátjuk mit hoz a jövő…

 

Címkék: martinez aprilia tóth németh talmácsi kalex moriwaki moto2 suter

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gpmotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr941570772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2009.12.04. 11:58:48

Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke miatt...ez már nem sport. Sok sikert a sokadik 600-as kategóriához (ráadásul ez most CBR márkakupa lett) én biztos nem nézem majd.
süti beállítások módosítása