Csiki-csuki, vissza nekem azt a litert... a hivatalos szabályzat teljes terjedelmében
Az elmúlt MotoGP szezonban néhány alkalommal felröppent a pletyka, hogy… Páran hülyeségnek vélték, míg mások nem. Utóbbiaknak lett igazuk. A Dorna és az FIM között létrejött, múlt heti, szabályegyeztető, s szabályhozó eszmecsere során mindkét fél elfogadta, azon javaslatot, mely szerint 2012-től ismét 1000-es gépek uralják a királykategóriát.
2005 végén, a WCM csapatot száműzték a MotoGP-ből, mert a blokk, alig tért el az R1-es Yamaháétól. Elképzelhető, hogy néhány év múlva övék a jövő?
Ebben a pillanatban sokan örömtáncot járnak, gondolom, de várjanak egy pillanatot. A köbcentin kívül ezúttal meghatározták a hengerszámot és a furat méretét is. Előbbi 4-re, míg utóbbi 81 mm-re redukálódott, így az öt-hathengeres álomblokkoknak lőttek, sokkal inkább a szériához való burkolt (vagy nem is annyira burkolt) közeledés volt a cél, no meg a költségcsökkentés. Hová vezet az út? Hát azt mi is szeretnénk tudni! S volt-e értelme a 800-asoknak? Ezt pedig Önökre bíznánk!
[A témáról nemsokára bővebben is olvashatnak]
A hivatalos szabályzat megtekinthető itt, teljes terjedelmében
Utolsó kommentek