HTML

gpmotogp

Motorversenyek, motorversenyzők

Címkék

009 (1) 1 (2) 100 (1) 1000 (1) 11 (1) 125 (9) 125cc (5) 1996 (1) 2009 (3) 2010 (2) 2012 (1) 21 (1) 250 (13) 250cc (5) 8 (1) a (2) abba (1) adac (1) ago (1) agostini (3) ágoston (1) agusta (2) al (1) albacete (1) alen (1) állása (1) alvaro (1) ama (1) amatriain (1) anderson (1) angelis (2) antonio (3) aoyama (10) aprilia (8) aranytojás (1) árpád (1) aspar (3) assen (11) átigazolás (1) autverseny (1) backflip (1) bácsi (1) bajnok (2) bajnokság (3) balatonring (8) balázs (14) banderas (1) barbera (3) barcelona (2) barracuda (1) bautista (10) bayliss (6) belli (2) ben (2) betegség (1) biaggi (3) bill (2) bimota (1) bitt (1) bitter (5) blanc (1) bmw (1) bogarak (1) bontott! (1) bqr (1) bradl (1) bridgestone (1) brno (12) brokernet (1) bruno (1) buell (1) bulcsú (1) bull (1) burgess (2) bydgoszcz (1) byrne (1) cairoli (4) cameron (3) canepa (2) capirossi (5) capone (1) carl (1) casey (7) catalunya (7) cb (1) cc (4) cev (1) chiaia (2) circus (1) climb (1) cluzel (1) coffe (1) colin (3) confederate (1) corse (1) cours (1) crump (1) crutchlow (2) csehország (1) cseke (1) csoki (1) dani (2) david (1) davidson (2) de (5) denning (1) desalle (1) desmosedici (1) dkw (1) donald (3) donington (9) doohan (2) dovizioso (4) dragbike (2) dráma (1) drapál (2) ducati (15) ducato (1) duke (1) dunlop (2) easton (1) eb (1) eddie (1) edwards (6) egy (1) elias (1) előzetes (2) end (1) endre (1) epp (1) espargaro (6) estoril (7) európa (1) éves (1) ezpeleta (1) f1 (2) fabrizio (1) faster (1) favaro (2) fb (1) fc (1) feleségek (1) ferrari (3) fiat (1) fim (2) flat (1) fogarty (2) folger (2) for (1) forghieri (1) forma (1) formula (1) fotókiállítás (1) four (1) from (1) futamgyőzelem (1) gábor (34) gadea (1) garage (1) gardner (1) gcc (1) georg (1) giacomo (2) gilera (2) girls (4) goodwood (1) gp (7) gp9 (1) gpmotogp (2) graziano (4) gsxr (1) guthrie (1) guy (3) guzzi (2) györfi (1) gyula (2) haga (4) hailwood (4) harley (2) harry (1) haslm (1) hátraszaltó (1) hayden (5) health (1) heidolf (1) helyszín (1) hendrix (1) herceg (1) hercules (1) hétfő (1) hill (1) honda (13) hungaroring (4) iannone (8) idm (1) időbeosztás (4) időeredmények (1) ii (1) imi (1) imola (1) imre (9) indian (1) indianapolis (7) indy (7) interjú (1) iom (2) island (8) isle (11) ivy (2) james (1) jános (1) játék (1) jawa (2) jeffries (1) jeremy (3) jerez (7) jim (1) joey (1) john (5) jonas (1) jorge (4) juhos (1) julian (1) julio (1) kalex (1) kallio (1) katar (9) kenny (3) képek (1) képeslap (2) képgaléria (1) képregény (1) kerestetik (1) kevin (3) kezében (1) ki (7) kocinski (1) kornél (3) közvetítés (5) közvetítésk (1) krossz (1) krossza (3) ktm (3) kunmadaras (2) laci (1) laguna (12) lamborghini (1) lányok (2) lászló (1) lawson (1) le (2) lefejellek (1) live (1) locatelli (2) lommel (1) lorenzo (39) loris (3) lüthi (2) macau (1) madonna (1) magny (1) magyar (1) makaó (1) malajzia (1) man (11) management (1) mans (7) marco (6) marsovszky (2) martin (3) martinez (1) marvin (1) massa (1) masters (1) matchless (1) mattia (5) max (1) mcgiunness (1) mcguinness (4) mcwilliams (1) megszívja (1) meier (1) melandri (1) michael (1) mick (1) mike (2) mile (1) misano (8) mit (7) mladin (1) mondott (7) mont (1) montmelo (1) monza (2) moore (1) moriwaki (1) motegi (7) moto (3) moto1 (1) moto2 (10) motocross (6) motogermany (1) motogp (178) motor (1) motorosok (1) mtv (3) mugello (13) music (1) musquin (1) mv (2) mx (8) mx1 (3) mx2 (3) nagl (1) nakano (1) nation (1) nations (2) negyed (1) nem (1) németh (20) nemzetek (3) nicky (2) nieto (1) nitro (2) nori (1) noriyuki (2) norton (2) nsu (1) nszk (1) nyilatkozat (4) of (14) öhlins (1) órás (1) ouroboros (3) out (1) p (1) paddock (4) pamela (1) panni (1) pannónia (1) paolo (3) park (6) parlotti (1) pasini (15) pastrana (1) paul (1) paulin (1) pedersen (1) pedrosa (12) péntek (2) peti (1) phil (2) phillip (8) pina (1) piroslámpás (1) plater (2) pol (1) póló (1) pontállás (5) portimao (2) portré (1) pramac (1) prima (1) primissima (1) puig (1) puniet (4) racing (1) rainey (2) rakéta (1) rc (1) read (2) red (1) redman (1) reklámfilm (1) rekord (1) repsol (3) rezső (1) riders (1) rizi (1) rizmayer (1) roberts (3) roczen (1) ron (1) rosivall (1) rossi (72) ruffo (1) rutter (1) sachsenring (7) sajtóközlemény (1) sajtóközlemények (2) sajtóprezentáció (1) salakmotor (1) sándor (2) sanyi (2) sávoly (1) sbk (6) schwanner (1) schwantz (3) scot (5) sebestyén (1) seca (12) segg (1) senior (1) senkiháziak (1) sepang (8) shane (1) shinya (1) shop (1) showa (1) shox (1) silver (1) silverstone (1) simon (10) simoncelli (19) smith (5) sóderágy (1) sotner (1) spanyol (1) speedway (1) spies (3) stefano (1) steve (2) sting (1) stoner (21) story (2) stuart (1) superbike (19) supermoto (2) supersport (2) superstock (1) suter (2) suzuka (1) suzuki (5) szabályzat (1) szabó (1) szamár (1) száz (1) szerkesztő (1) szerződés (1) szerződést (1) szobája (1) szombat (2) született (1) szülinap (1) talácsi (1) talma (40) talmacsi (1) talmácsi (47) tama (1) taveri (1) team (19) teamt (2) tech3 (1) television (1) televízió (6) terol (3) teszt (3) tesztnaptár (1) the (1) tibi (1) titkai (1) toh (1) tony (1) top (1) toseland (4) tóth (10) toth (18) tourist (4) track (1) travis (1) trophy (4) troy (4) troys (1) tt (9) tünde (1) tz (1) uddevalla (1) valencia (9) valentino (19) van (1) vb (3) végeredmény (2) vélemény (3) vermeulen (3) versenynaptár (2) vespa (1) videó (1) világbajnok (7) visszavonult (1) waldmann (1) wayne (3) web (1) wsbk (1) yamaha (12) zaeta (2) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Guld Péter: Hát erről mi is csak olvastunk, de feltételezhetően igen. Szívesen leülnénk vele beszélgetni erről... (2009.12.08. 10:22) Makaó kakó
  • Giannichedda: Bitti mi miatt volt távol idén?Pénzhiány? (2009.12.08. 09:52) Makaó kakó
  • Kaland-Játék-Kockázat: Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke mi... (2009.12.04. 11:58) Kinek jó a Moto2?
  • Guld Péter: Szia Rendben azon leszünk mindenképp. Szólok a Bélának ő a mindenes, remélem megy majd neki. Köszi... (2009.10.18. 23:06) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • azlok23: És a komment megírása után próbáltam visszamenni a blogod főoldalára tallózni a többi cikk között,... (2009.10.18. 22:08) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • Utolsó 20

Senkiháziak kezében van a MotoGP?

Guld Péter 2009.09.04. 07:47

 Indianapolis bizony a szuperhősökről, valamint a szupergyökerekről szólt az elmúlt hétvégén. Kezdjük a tisztán látható dolgokkal, azokkal, amelyeket szeretünk.

 

 Lorenzo Indyben sem hazudtolta meg önmagát, mivel a motorsportok szentélyében Captain Americának öltözött. Persze annyira azért nem volt kemény tökű gyerek a Jorgi, hogy a Peter Fondáról elhíresült designban motorozzon szelíden a jenki aszfalton, ezért inkább a rajzfilmhős figurával próbált azonosulni külalakban.

Azért a verseny utáni győzelmi mámorban bizony elhitte magáról, hogy tényleg szuperhős, mivel felmászott a bazimagas drótkerítésre, hogy pacsizzon a rajongókkal. Még szerencse, hogy nem esett le.


Még szombaton történt, a 250-esek kvalifikációját követően, hogy Kevin Schwantz kikunyerált magának egy Moto2-es gépet, így a promóciós köröket ő teljesítette a BQR csapat prototípusán. Kevin egy Moriwaki MD600-al osztotta meg az aszfaltcsíkot. S persze mit is mondott volna, miután leszállt a gépezetről? Természetesen azt, hogy tök jó lesz meg minden, noha annyit azért hozzáfűzött a dologhoz, hogy az olyan nagynövésű srácok számára, mint ő maga, nem lesz valami kellemes végigszenvedni rajta egy versenytávot.
Aztán Vasárnap elszabadult a pokol, ami Kevin Schwantz-ot illeti. 1993 óta nem ült a legendán. Mert ő egy legenda. Mert ő nem egy szimpla motorkerékpár, hanem egy primadonna.

Ő, a Lucky Strike RGV 500-as Suzuki, a hírhedt #34-essel. Az esemény súlyát talán az adja vissza a legjobban, hogy Kevin szülei könnyes szemmel várták a dobozba zárt paripát, még pénteken. S mikor megérkezett a kamion, a szülők személyesen bontották ki a dobozt, s ők pillanthatták meg elsőként gyermekük, egykori játékszerét, azt ami legendává avanzsált egy bukáskirályt, a ’90-es évek legőrültebb fenegyerekét.

Igen Kevin Schwantz néhány kör erejéig megfuttatta a kicsikét Indianapolisban, miközben végig a könnyeimmel küszködtem. Bár egyszer lett világbajnok, s bár sokak szerint szerencsével, töredelmesen bevallom, hogy én bizony megrögzött rajongója voltam a nyurga texasinak, s még manapság is arról álmodom, hogy hófehér bőrruhában ülök egy Pepsi Suzuki nyergében.

Schwantz - Moto2 videó

 


Nem véletlenül kezdtem, hogy a rendezők bizony megpróbálták egy hétvégére összegyűjteni a legtöbb szuperhőst. Míg Kevin Schwantz vasárnap a pályán ríkatta a közönséget, addig szombaton este a motorsport történelmének legnagyobb visszatérését láthattuk volna, ha ott lettünk volna. A pályától kicsit odébb, bérházak,s gyárak keresztezte utcasarkon található Az Iskola. Az Amerikai Iskola. Igen, így csupa nagybetűvel, mert ugye hallottunk már angol, s francia iskolákról, ahol a legszigorúbb oktatási feltételek közepette, csupa eminens egyenruhás, jól tanuló gyermek nevelkedik, akik rendszerint produkálnak az Életben is egyet, s mást. Így van ez az USA-ban is, ott azon az elhagyatott sarkon, ahol rozsdás oszlopokra fűzött rozsdás drótkerítés szabja csak a határt a végtelen álmoknak. S ebbe az iskolába bizony vasalt ruhában ülnek a gyerekek, hanem bőrruhában, s vasalt csizmában őrült módjára közlekednek.

Indy Mile-nak hívják, s legalább akkora dicsőség, ha nem nagyobb, itt nyerni, mint Daytonában. Ismernek egy bizonyos Kenny Robertset? Tudják ő volt az a vörös gyermek, aki először átjött Európába szerencsét próbálni, s mikor meglátta a szakma krémje legszívesebben a pokolra kívánták volna, legalábbis szovjet magánzárkába a sztyeppékre. Hogy miért? Hát mert egyedülálló stílusával rommá alázta, az addig playboy életet élő, s füvet szívó, nagyvilági ellenfeleket. S hogy mit csinált? Hát kanyar közben 150 km/h-nál, gázzal csúsztatta a motort, s természetesen képes volt a tempó fokozására is.

Ez viszont már gyomorrontást okozott, a csinosan forduló európai kollégáknak. S hogy hol tanulta ezt a fiatal Kenny? Hát a kietlen jenki, döngölt agyag felületű ovál pályákon, egy olyan motoron, amelyen nincs első fék, viszont mégis elérték a 120 mérföldes tempót az egyenesekben. Azon a legendás éjszakán, 1975-ben Roberts megnyerte az Indy Mile-t, viszont maga sem tudja, hogy sikerülhetett. Az akkor használt motorkerékpár beceneve pedig nemes egyszerűséggel „Gyilkos”, azaz a TeeZee. A legendás sárga motor, ki megannyi korabeli fotó fő-mellékszereplője. A motor pontos típusa Yamaha TZ 700, s amit majdnem elfelejtettem közölni, hogy a jószág bizony kétütemű. Na ennek tudatában már érthető az elnevezés. Kenny 24 év elteltével, ismét felült erre a dögre és motorozott néhány kört a pályán. Persze, hogy keresztben.

Néhány versenyző is tiszteletét tette a történelmi jelentőségű eseményen, mint például Rossi, Lorenzo, Bostrom. A szörnyet kipróbálhatták volna az ifjak, de valahogy Bostrom kivételével ezt senki sem merészelte. Valentino Rossi természetesen gondolkodóba esett, viszont miután meglátta Robertset motorozni, kijelentette, hogy ez az este Kennyről szól, ezért nem vállalja. Majd hozzátette, hogy bizonyosan leégetné saját magát.

Kenny Roberts - Indy Mile videó

 

 

csak a hang miatt

 

 


A szezon második USA-ban rendezett MotoGP viadalán is tiszteletét tette a két 3D profi, akikről már szóltunk még Laguna Seca során. Vince Pace és John Bruno 3D felvételeket készített Kalifoniában, s szorosan együttműködtek a Nagydíj során végig Jorge Lorenzóval és Dani Pedrosával. Bruno szerint meggyőző videót sikerült prezentálniuk, s mielőtt bemutatnák a nagyközönség számára a két pilóta is megtekintette az Indy hétvégén. Bruno szerint további hasonló projektek is fognak még születni a témában, s az sem elképzelhetetlen, hogy egyszer otthonunkban is 3D-ben nézhetjük a közvetítéseket. Ehhez persze szükségeltetik egy profi televízió, valamint a csodás 3D szemcsi.


Senkiháziak kezében van a MotoGP? Nem szeretnénk ujjal mutogatni, mert az már milyen! Nemde? S legfőképpen azért nem akarunk legyökerezni senki sem, mert ebben a buliban bizony már részt vett az FIM, MSMA valamint Hervé Poncharal aki állítólagosan a csapatok érdekeit képviseli. De könyörgöm, így ne! Eddig nem igazán akartam, s nem is mertem elhinni az 1000 cc egységes blokkokról szóló feltételezetéseket, viszont az elmúlt hétvégén megrendezett Indy versenyen leültek tárgyalni az okos(kodó) urak, s megállapodtak. Mégpedig abban, hogy ide az egységes erőforrást, s csakúgy mint a Moto2-ben, a jövőkép szerint Moto1-nek elnevezendő kategóriában is azonos blokkokkal szállhatnak harcba a pilóták. Azt persze tudjuk, hogy Ezpeleta kezd teljesen …., Vito Ippolitóról ezek után mit mondjak. Poncharal a megkeseredett gall, pedig évek óta a dögöljön meg a szomszéd tehene elvet preferálja. Könyörgöm, állítólag ez volt a motorversenyzés csúcsa. Mi lesz most, merre visz az út? Az pedig szerintem elég röhejes, hogy most meg azon hisztizünk, vajon miért megint az a…. Rossi, meg az a….Lorenzo küzd az első helyért. Vajon miért? A válasz egyszerű, mert ők ketten messze a legjobbak, s mert Dani Pedrosa kiegyensúlyozatlan, s mert Stoner agyilag megfeneklett, s mert Hayden soha nem volt a legjobb, s mert Edwards sem, és így tovább. S mert a ’90-es évek nyerő gépe nem a bérelhető Honda volt, hanem a Repsol és a Rothmans, s mert a Yamaha mindig szemét volt a többiekkel, hiszen Rainey Marlboro masinája hülyére verte a mezőnyt. Ostobák azért ne legyünk! Most pedig kéretik engem köpködni.
 

Címkék: a yamaha van kevin indy motogp roberts tz kezében kenny mile lorenzo moto2 schwantz senkiháziak ezpeleta moto1

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gpmotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr201359283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2009.09.04. 09:24:56

Nem köpködlek, de tanácskánt elmondom, hogy mutasd meg 1 pszichiáternek ezt a posztot, majd ír fel valamit.
A felülről nézés még a jóistennek sem áll jól.
www.szem.tv

Guld Péter 2009.09.04. 09:32:36

MAximálisan tisztelek mindenkit a mezőnyben. Azt is, aki az utolsó utáni helyeken küzd 0,01 másodpercért. Tudod élőben frenetikus ezt látni, s a különbség szabad szemmel szinte alig észrevehető. Nem felülről tekintek a mezőnyre, hanem nagyon alulról legendaként kezelem az összes versenyzőt, de a vezetés jelenlegi húzásai nagyon nincsenek rendben. Sajnálom ha neked az jött le hogy a pilótákat szidom. Én a szériamotorok ellen tiltakozom. Megtisztelne ha bővebben kifejtenéd véleményedet!

csuvel 2009.09.04. 09:43:05

Mi van vazze? Bosszant hogy a doki is tud taknyolni egy kiélezett helyzetben?
Csak azért is HAJRÁ Lorenzó!!!! Muhahahahahahaha:)))))))))

Guld Péter 2009.09.04. 09:47:06

Abszolút kedvelem Lorenzót. Nagyon nagy motoros!

==T== 2009.09.04. 10:01:37

A mai motorversenyzés csúcsa a szuperbike vb...

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.09.04. 10:01:49

...s mert Hayden soha nem volt a legjobb...

Ezért mekkorát fogsz kapni a sok AntiRossistától :)))

Amúgy teljesen igaz.

Guld Péter 2009.09.04. 10:10:43

Drága Kutya,

Te mindig valahogy mellettem állsz!:)
Imádlak!

Peace

newenergy · http://altenergia.blog.hu/ 2009.09.04. 10:47:52

hallott már arról valaki,hogy kezdeményeznék a motorok vagy az F1 , nascar autók környezet barátabbá tételét?
www.alternativenergia.hu/kibocsatasmentes-motor/4632

sanya974 2009.09.04. 11:21:05

Egyetértek.
Ahogy Shumi(bár nem voltam rajongója)bajknokot csinált a Ferrariból Rossi csinált bajnokot a Yamahából.Az egységes 1000-es blokk....
mgőlik a MotoGp-t.

Fejlesszen csak mindenki maga.Majd elválik ki a jobb.

Macskanátha 2009.09.04. 12:01:16

"mert Stoner agyilag megfeneklett"

Ez miféle baromság? Agyilag? Gyomorfertőzése van, és vérszegénységgel küzd, bár az orvosok szerint hamarosan vissza fog térni. De mi köze van ennek az agyához? Számomra egyértelműen Stoner a legnagyobb, bár elismerem, hogy az eredményeket tekintve Rossi, és Agostini messze felülmúlják. Mégis azért tartom a legnagyobbnak, mert ő az egyetlen, aki úgy meg tudja ülni a Ducati-t hogy győzni is tud vele, amire egy sor világbajnok és klasszis motoros, pl. Hayden, Kallio, Melandri, stb. képtelen. Az a Ducati egy szörnyeteg, máig ennek van a legnagyobb végsebessége, a Yamahák csak a kanyarokban jobbak. Ebből a szempontból Rossi nem ilyen különleges, az ő Yamaha motorját legalább ugyanúgy meg tudja ülni Jorge Lorenzo is!

zauberpferde (törölt) 2009.09.04. 12:10:42

Az első fotó kiváló, egyébként mindenkitől elhatárolódom...:))

Guld Péter 2009.09.04. 12:16:54

Kedves Macskanátha!
Persze, hogy Stoner problémái mentális alapokon nyugszanak ez az én személyes véleményem, ez pedig egy blog. Viszont én tényleg úgy gondolom, hogy egy Rossit még valahogy fel-feldolgozott, viszont egy Lorenzo ilyen teljesítménnyel, már igencsak megfeküdte a gyomrát. Számtalan nagy versenyző visszavonulása köthető mentális elgyengüléshez. Ez persze semmit nem von le a VB címből, amelyet teljesen megérdemelten nyert, sem abból, hogy ő egy nagyszerű pilóta!

Macskanátha 2009.09.04. 13:06:28

"Ez persze semmit nem von le a VB címből, amelyet teljesen megérdemelten nyert, sem abból, hogy ő egy nagyszerű pilóta!"

Így van, és tavaly éppen azt fejtegette a tévében a Mezei Dániel kommentátor társa, ( sajnos nem tudom a nevét ) hogy amikor a Ducati volt a legjobb messze az egész mezőnyben, akkor miért nem váltott át hozzájuk Rossi, hiszen egy olasz pilótának kb. olyan lenne Ducatival VB-t nyerni, mint a Ferrarival a Formula-1 sorozatban. Egy Valentino Rossi oda szerződik, ahova csak akar, a szponzorai is követnék mindenhova. Tehát 1 okból nem ment át a Ducati-hoz, olasz létére: mert ezt a motort _klasszis szinten_ csak egyetlen ember képes vezetni a világon, és őt Casey Stoner-nek hívják... :-))

Guld Péter 2009.09.04. 13:32:00

Ezt azért így ebben a formában kissé túlzásnak ítélném! Persze eddig Stoner. De arról az emberről miért nem beszélünk, aki nyerő motorrá fejlesztette ezt a dögöt? Loris Capirossinak hívják!

Pyramid Builder · http://szo-szo.blog.hu 2009.09.04. 13:57:54

"Mégpedig abban, hogy ide az egységes erőforrást, s csakúgy mint a Moto2-ben, a jövőkép szerint Moto1-nek elnevezendő kategóriában is azonos blokkokkal szállhatnak harcba a pilóták."

Ez lesz a GP vége. A legtöbb gyártó ki fog szállni. Mindenki maga reszelte a blokkját eddig...

Az F1-ben ki maradna bent, ha mindenkinek egyforma motorral kellene menni?

Macskanátha 2009.09.04. 14:16:14

@Pyramid Builder: Pedig nem lenne olyan nagy baj, mert legalább választ kapnánk arra a régi kérdésre, hogy egy győzelemben mekkora része van az autónak, és mekkora a pilótának. Pl. érdekes lenne, hogy ha végig azonos autók lettek volna, akkor hány VB címe lenne meg Schumacher-nek a hétből. Vagy pl. hol lenne Button listavezető egyforma autók között, amikor Alonso és Hamilton is a mezőnyben van?
P.s: Bocs az off-ért a motorosoktól...

Guld Péter 2009.09.04. 15:25:58

Semmi gond az off-al, de tudod pont it jön képbe az, hogy a modern GP-ben egyetlen versenyzőnek sikerült bebizonyítania, hogy nem a motor számít. Vagyis mindkét gépből sikerült nyerő motort építeni a csapattal

BJ 2009.09.04. 22:59:58

jól felkavartad az állóvizet ezzel az index címoldallal :-)

Guld Péter 2009.09.04. 23:18:28

Nem jött rosszkor az egyszer biztos! :)

www.szem.tv · http://csikosgabor.blogspot.com/ 2009.09.05. 14:17:08

@I. Jimmy Prince @gastro vazze: Egyszerűen ezt a stílust nem szeretem, jó lenne valami, ami a hamis bennfentesség látszatot nem hozná az agyamba. Az én korszakom volt a Lawson, Spencer, Mamola, Schwantz éra, akiket és másokat is személyesen is ismertem. Még Mamola a nagy bohóc is kisebb mellényt hord, mint a poszt szerzője. Kifejezetten hamis és tudálékos, hogy Schwantz "kikunyerált" magának egy motort. Megkérik és legtöbb esetben fizetnek nekik. Stonernek pedig nem a fejével van baja.Az nem baj, hogy van véleményed a szabályváltozásokról, de nem kellene egy bulvárlap kiküldött és négy napig beviszkizett tudósítóját előadni. Különben nem akartam sértő lenni, ez a véleményem.

Guld Péter 2009.09.05. 14:52:31

Persze ez teljesen egyértelmű. Szoktunk írni így, s úgy, viszont a nagy mellényes jelzőt tiszta szívből elutasítom. Olyan nekem nincs. Nem tudom mi lehetett tudálékos, vagy bennfenteskedő, de valószínűleg nem vagyunk egyformák. Ha pedig a Schwantz motort kunyerál mondatot komolyan vette, akkor elnézését kérem.

Pyramid Builder · http://szo-szo.blog.hu 2009.09.07. 15:20:17

@Macskanátha: Tételezzük fel, hogy a blokkot a Honda szállítja majd, arra a mintára, ahogy egy gyártóssá vált a gumi fejlesztése is. Szerinted marad-e a Yamaha versenyezni Honda blokkal? ;) Egy vacak kis szériakupa lesz belőle.
süti beállítások módosítása