Pasini és Toseland a terítéken
Múlt hét Keddjétől kezdődően három napig tartó tesztelésen vett részt Mattia Pasini a gyári Ducati csapat színeiben Mugellóban. Mattia egy GP9-esről próbált minél több adatot a boxba szállítani, Vitto Guareschi kíséretében, hogy így segítsék a zseni Filippo Preziosi munkáját. Ezzel Pasini másodszor ült Ducatira 2009-ben. Állítólag először is olyan benyomást tett a csapatra és a mérnökökre, hogy mindenképp vele szerettek volna dolgozni. Talán a jövő egyik legnagyobb kérdése, hogy a vörösök tényleg komolyan veszik-e Pasinit? Amennyiben igen, úgy Mattia lehetne az első olasz, aki komolyabb sikereket hozhatna a csapatnak, amely egyáltalán nem elhanyagolható. Mellesleg reméljük, hogy ismét látjuk a #27-es motort a jövő hét végén.
Továbbra is az egyik legnagyobb kérdésnek számít, hogy mi lesz James Toseland-el a szezon végeztével. Egyes források biztosra veszik Spies előrehozott érkezését a MotoGP-be, míg mások inkább jegelik a témát. Sokáig már nem húzhatják. Mindenesetre Lin Jarvis úgy fogalmazott, hogy még semmi sem biztos, s egyik lehetőséget sem szabad kizárni. Colin Edwards a legnagyobb valószínűséggel jövőre is a Tech3 csapatot fogja erősíteni. A Spies vs. Toseland pikantériáját igazából az adja, hogy a csapatvezetők nyilatkozataiból kihámozott információk szerint Spies nem tud dönteni, s őrlődik a két lehetőség között. Ha igent mondana a MotoGP-re, úgy Toselandnek mennie kellene. Hogy hová? Esetleg a Yamaha WSBK alakulatához, azonban a tisztelt vezetők eddig nem sokat fogalakoztak ezzel a lehetőséggel. Spies nagyságát mutatja mindenképp, hogy a dilemma ellenére is kiegyensúlyozott és professzionális teljesítményt nyújt a szériamotorok sorozatában. Toseland MotoGP-ben tartása viszont a Dorna érdeke lenne, mivel James távozásával eltűnne a mezőnyből az egyetlen angol versenyző, s így jelentős bevételtől esnének el a rendezők.
Utolsó kommentek