HTML

gpmotogp

Motorversenyek, motorversenyzők

Címkék

009 (1) 1 (2) 100 (1) 1000 (1) 11 (1) 125 (9) 125cc (5) 1996 (1) 2009 (3) 2010 (2) 2012 (1) 21 (1) 250 (13) 250cc (5) 8 (1) a (2) abba (1) adac (1) ago (1) agostini (3) ágoston (1) agusta (2) al (1) albacete (1) alen (1) állása (1) alvaro (1) ama (1) amatriain (1) anderson (1) angelis (2) antonio (3) aoyama (10) aprilia (8) aranytojás (1) árpád (1) aspar (3) assen (11) átigazolás (1) autverseny (1) backflip (1) bácsi (1) bajnok (2) bajnokság (3) balatonring (8) balázs (14) banderas (1) barbera (3) barcelona (2) barracuda (1) bautista (10) bayliss (6) belli (2) ben (2) betegség (1) biaggi (3) bill (2) bimota (1) bitt (1) bitter (5) blanc (1) bmw (1) bogarak (1) bontott! (1) bqr (1) bradl (1) bridgestone (1) brno (12) brokernet (1) bruno (1) buell (1) bulcsú (1) bull (1) burgess (2) bydgoszcz (1) byrne (1) cairoli (4) cameron (3) canepa (2) capirossi (5) capone (1) carl (1) casey (7) catalunya (7) cb (1) cc (4) cev (1) chiaia (2) circus (1) climb (1) cluzel (1) coffe (1) colin (3) confederate (1) corse (1) cours (1) crump (1) crutchlow (2) csehország (1) cseke (1) csoki (1) dani (2) david (1) davidson (2) de (5) denning (1) desalle (1) desmosedici (1) dkw (1) donald (3) donington (9) doohan (2) dovizioso (4) dragbike (2) dráma (1) drapál (2) ducati (15) ducato (1) duke (1) dunlop (2) easton (1) eb (1) eddie (1) edwards (6) egy (1) elias (1) előzetes (2) end (1) endre (1) epp (1) espargaro (6) estoril (7) európa (1) éves (1) ezpeleta (1) f1 (2) fabrizio (1) faster (1) favaro (2) fb (1) fc (1) feleségek (1) ferrari (3) fiat (1) fim (2) flat (1) fogarty (2) folger (2) for (1) forghieri (1) forma (1) formula (1) fotókiállítás (1) four (1) from (1) futamgyőzelem (1) gábor (34) gadea (1) garage (1) gardner (1) gcc (1) georg (1) giacomo (2) gilera (2) girls (4) goodwood (1) gp (7) gp9 (1) gpmotogp (2) graziano (4) gsxr (1) guthrie (1) guy (3) guzzi (2) györfi (1) gyula (2) haga (4) hailwood (4) harley (2) harry (1) haslm (1) hátraszaltó (1) hayden (5) health (1) heidolf (1) helyszín (1) hendrix (1) herceg (1) hercules (1) hétfő (1) hill (1) honda (13) hungaroring (4) iannone (8) idm (1) időbeosztás (4) időeredmények (1) ii (1) imi (1) imola (1) imre (9) indian (1) indianapolis (7) indy (7) interjú (1) iom (2) island (8) isle (11) ivy (2) james (1) jános (1) játék (1) jawa (2) jeffries (1) jeremy (3) jerez (7) jim (1) joey (1) john (5) jonas (1) jorge (4) juhos (1) julian (1) julio (1) kalex (1) kallio (1) katar (9) kenny (3) képek (1) képeslap (2) képgaléria (1) képregény (1) kerestetik (1) kevin (3) kezében (1) ki (7) kocinski (1) kornél (3) közvetítés (5) közvetítésk (1) krossz (1) krossza (3) ktm (3) kunmadaras (2) laci (1) laguna (12) lamborghini (1) lányok (2) lászló (1) lawson (1) le (2) lefejellek (1) live (1) locatelli (2) lommel (1) lorenzo (39) loris (3) lüthi (2) macau (1) madonna (1) magny (1) magyar (1) makaó (1) malajzia (1) man (11) management (1) mans (7) marco (6) marsovszky (2) martin (3) martinez (1) marvin (1) massa (1) masters (1) matchless (1) mattia (5) max (1) mcgiunness (1) mcguinness (4) mcwilliams (1) megszívja (1) meier (1) melandri (1) michael (1) mick (1) mike (2) mile (1) misano (8) mit (7) mladin (1) mondott (7) mont (1) montmelo (1) monza (2) moore (1) moriwaki (1) motegi (7) moto (3) moto1 (1) moto2 (10) motocross (6) motogermany (1) motogp (178) motor (1) motorosok (1) mtv (3) mugello (13) music (1) musquin (1) mv (2) mx (8) mx1 (3) mx2 (3) nagl (1) nakano (1) nation (1) nations (2) negyed (1) nem (1) németh (20) nemzetek (3) nicky (2) nieto (1) nitro (2) nori (1) noriyuki (2) norton (2) nsu (1) nszk (1) nyilatkozat (4) of (14) öhlins (1) órás (1) ouroboros (3) out (1) p (1) paddock (4) pamela (1) panni (1) pannónia (1) paolo (3) park (6) parlotti (1) pasini (15) pastrana (1) paul (1) paulin (1) pedersen (1) pedrosa (12) péntek (2) peti (1) phil (2) phillip (8) pina (1) piroslámpás (1) plater (2) pol (1) póló (1) pontállás (5) portimao (2) portré (1) pramac (1) prima (1) primissima (1) puig (1) puniet (4) racing (1) rainey (2) rakéta (1) rc (1) read (2) red (1) redman (1) reklámfilm (1) rekord (1) repsol (3) rezső (1) riders (1) rizi (1) rizmayer (1) roberts (3) roczen (1) ron (1) rosivall (1) rossi (72) ruffo (1) rutter (1) sachsenring (7) sajtóközlemény (1) sajtóközlemények (2) sajtóprezentáció (1) salakmotor (1) sándor (2) sanyi (2) sávoly (1) sbk (6) schwanner (1) schwantz (3) scot (5) sebestyén (1) seca (12) segg (1) senior (1) senkiháziak (1) sepang (8) shane (1) shinya (1) shop (1) showa (1) shox (1) silver (1) silverstone (1) simon (10) simoncelli (19) smith (5) sóderágy (1) sotner (1) spanyol (1) speedway (1) spies (3) stefano (1) steve (2) sting (1) stoner (21) story (2) stuart (1) superbike (19) supermoto (2) supersport (2) superstock (1) suter (2) suzuka (1) suzuki (5) szabályzat (1) szabó (1) szamár (1) száz (1) szerkesztő (1) szerződés (1) szerződést (1) szobája (1) szombat (2) született (1) szülinap (1) talácsi (1) talma (40) talmacsi (1) talmácsi (47) tama (1) taveri (1) team (19) teamt (2) tech3 (1) television (1) televízió (6) terol (3) teszt (3) tesztnaptár (1) the (1) tibi (1) titkai (1) toh (1) tony (1) top (1) toseland (4) toth (18) tóth (10) tourist (4) track (1) travis (1) trophy (4) troy (4) troys (1) tt (9) tünde (1) tz (1) uddevalla (1) valencia (9) valentino (19) van (1) vb (3) végeredmény (2) vélemény (3) vermeulen (3) versenynaptár (2) vespa (1) videó (1) világbajnok (7) visszavonult (1) waldmann (1) wayne (3) web (1) wsbk (1) yamaha (12) zaeta (2) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Guld Péter: Hát erről mi is csak olvastunk, de feltételezhetően igen. Szívesen leülnénk vele beszélgetni erről... (2009.12.08. 10:22) Makaó kakó
  • Giannichedda: Bitti mi miatt volt távol idén?Pénzhiány? (2009.12.08. 09:52) Makaó kakó
  • Kaland-Játék-Kockázat: Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke mi... (2009.12.04. 11:58) Kinek jó a Moto2?
  • Guld Péter: Szia Rendben azon leszünk mindenképp. Szólok a Bélának ő a mindenes, remélem megy majd neki. Köszi... (2009.10.18. 23:06) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • azlok23: És a komment megírása után próbáltam visszamenni a blogod főoldalára tallózni a többi cikk között,... (2009.10.18. 22:08) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • Utolsó 20

Ki mit mondott?

Guld Péter 2009.05.20. 06:47

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jorge Lorenzo: Soha, még csak gondolni sem mertem arra, ami ma valóra vált. Nyerni egy futamot, amely után én vezetem a bajnokságot a királykategóriában. Ebben a szezonban már sokkal óvatosabb és higgadtabb vagyok, mint tavaly, így szerencsére még a legutolsó jerezi bukásom sem tudott kibillenteni. Ma minden olyan volt, mintha szárnyalnánk. Nagyon jól muzsikált mindkét gumi a motoron, jó volt a stratégia és a csapat is nagyszerűen dolgozott. Örülök, hogy ilyen sokáig kint maradtam az esőgumikkal, így tökéletesen összeállt a kép. Azonban a látszat ellenére ezért keményen megdolgoztunk. Nagyon ideges voltam, mivel most cseréltem életemben először motort verseny folyamén, de minden simán ment és vissza tudtam térni a vezető pozíciómba. Nagyon sajnálom Valentinót, neki egyszerűen nem volt ma szerencséje. Viszont annyira közel vagyunk egymáshoz pontok tekintetében, hogy azt is mondhatnám, ismét kezdődik a bajnokság. Mégegyszer köszönöm a csapatnak a mai nagyon okos munkát és roppant boldog vagyok, hogy megszereztem életem harmadik MotoGP versenyét.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Marco Melandri: Egyszerűen elképesztő, hogy itt lehetek. Szerintem az elkövetkező hónapokban jópárszor meg fogom nézni a mai versenyt. Köszönöm Carmelo Ezpeleta úrnak mindent. Ő nagyon sokat tett azért, hogy az idén is a MotoGP-ben versenyezhessek. Ezenkívül köszönöm a csapatomnak azt a hihetetlen munkát, amit produkálnak a szezon folyamán. Egy félelmetes verseny volt. Bíztam benne, hogy esőben jó lehetek. Mikor láttam, hogy Valentino kimegy motort cserélni gondoltam, hogy még túl korai. Azután én kimentem egy körrel később, amely szintén korainak bizonyult. Majdnem háromszor estem el, egy körön belül. Csak arra koncentráltam, hogy tisztán tudjam tartani a gumikat. Mikor láttam a fedélzeti komputeremen, hogy 2.-ik vagyok, szinte el sem tudtam hinni. Jobb volt ma a dobogón állni, mint a múltban bármikor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Daniel Pedrosa: Újabb nagyszerű dobogós hely volt a mai, pedig a körülmények igencsak menehezítették a dolgunkat. A startnál igazán senki sem tudta, hogy mi lenne a helyes döntés. Az első néhány körben, elég lassú voltam és jó néhány pozíciót is veszítettem. Ezért hamar kimentem a boxba, hogy motort cseréljek. Pont akkor, mint Rossi. Aztán ahogy kijöttünk, Rossi az orrom előtt esett el, ami persze még idegesebbé tett az időjárás tekintetében. Azután a verseny következő részében, mikor kisütött a nap és felmelegedtek a gumik, már egyre jobb köröket tudtam motorozni, s utolértem Andrea-t. Nem sokkal a verseny vége előtt pedig megelőztem, és szerencsére megtartottam a pozíciót. Nagyon boldog vagyok!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Casey Stoner: Nagyon csalódott vagyok, mert nem használtuk ki ma a lehetőségeinket. Az esős versenyre szánt motor valahogy nem működött, nem sikerült találnunk egy jó beállítást. Nem éreztem biztonságosnak a motort. Többször hittem azt, hogy mindjárt elesek, de a slickhez sajnos még túl korán volt. Aztán amikor motort cseréltem, akkor a kormány lengéscsillapítóval voltak gondjaim. Négy kör után, aztán lassítottam egy egyenesben és kézzel meghúztam a csavart. Ezután sokkal motorozhatóbbá vált a gép. Ha nem jön közbe ez a sok minden, úgy gondolom, a pódiumért csatázhattunk volna. Remélem, hogy következő alkalommal jobban alakulnak majd a dolgaink.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valentino Rossi: Mára rajttól kezdve nehézségeim voltak. Nem tudtam hozni a legjobb formámat. Már a negyedik körben éreztem, hogy lassulok és nem tudom úgy irányítani a gépet, ahogy szeretném. Ezért úgy döntöttem, hogy motort cserélek, mivel ez egy bevett stratégia. Általában, aki elsőként cserél motort, annak jól szokott sikerülni a verseny. A csere gond nélkül lezajlott, viszont azt tudtam, hogy a gumikat fel kell melegítenem. A következő pillanatban, pedig már el is estem, a pálya egy vizes részén. Egész hétvégén gondjaink voltak a motorral, nem találtuk a helyes beállításokat. Igazából csak reméltem, hogy az elejével tudok majd maradni és szerzek néhány értékes pontot. De most következik Mugello, a hazai versenyem, ahol viszont motiváltabban fogok harcolni, mint eddig bármikor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Marco Simoncelli: 2008 óta nem nyertem futamot. Nagyon rosszul kezdődött számunkra az idény, de a jerezi dobogó után végre megszereztem az idei első győzelmemet. Nagyon boldog vagyok. Már kezdtem elveszíteni a hitem, ezért pont jókor jött a győzelem. Különösen a japánban történtek szomorítottak el nagyon, mivel ott dobogóra állhattam volna. De most itt van két szép eredmény, és végre egy győzelem. Nagyon örülök, hogy 2 Gilera pilóta állt a dobogón. Jó lenne Mugellóban lemásolni ezt a hétvégét.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Julian Simon: Nem volt egyszerű verseny mai. Főleg a gumikra kellett nagyon figyelnem, mivel a hátsók teljesen elfogytak a futam végére. Az első négy kör nagyon húzós volt, de miután Terol bukott, nekem csak arra kellett figyelnem, hogy megtartsam az első helyet és nehogy én is elessek. Nagyon boldog vagyok, hogy megnyertem a mai futamot.

bővebben: www.gpmotogp.hu

 

 

Címkék: vélemény le motogp rossi stoner mans pedrosa lorenzo

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gpmotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr381132726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása