Űrhajók, szörnyek és sajtótájékoztató. George Lucas távol maradt.
Valószínűleg már többen értesültek arról, hogy Talmácsi Gábor tegnap sajtótájékoztatót tartott a Boscolo New York Palace-ban. A sajtótájékoztató külön érdekessége, hogy mi is meghívást kaptunk rá és örömmel vettünk rajta részt. Ezúton is köszönjük a lehetőséget. Közhellyel élve mindenki ott volt, aki számít, neves médiumok képviselői, s persze az érintettek. Talmácsi Gábor, menedzsere Stefano Favaro, a Scot Racing Team csapatvezetője Cirano Mularoni, valamint ugyancsak a csapat részéről a sportigazgató Alberto Martinelli. A főszponzor MOL részéről, pedig nem más tette tiszteletét, mint maga az elnök- vezérigazgató Hernádi Zsolt. A rendezvény kellemes hangulatban telt, s az eddigiekkel ellentétben, Gábor szájából ömlöttek a szavak. Elmondta, hogy kemény férfiember létére, bizony elpityeregte magát, mikor végül az első szabadedzés előtt, másfél órával rábólintott a Honda vezetősége a szerződésre és engedélyezte a magyarnak, a Katalán Nagydíjon való részvételt. Talmácsi 1+1 éves szerződést kötött a csapattal, s a tárgyalássorozat utolsó napján 12 órán át tartó maratoni egyeztetést Stefano Favaro csak úgy jellemezte, hogy azon az egy napon többet tanult, mint az eddig MotoGP-ben eltöltött 8 év alatt. A Honda végighezitálta a tárgyalást, s bizonytalanságban tartotta a feleket. Favaro ezen kívül külön köszönetet mondott a MOL-nak a támogatásért és kijelentette, hogy a magyarok igenis összefognak a bajban és segítik egymást. A csapatfőnök sem mellőzte a dicsérő szavakat. Kihangsúlyozta, hogy Gábor MotoGP-be való szerződtetését nagyban segítette, hogy 2006-ban már dolgoztak együtt a 125-ben, ismerik a pilótát, tudják mire képes, és már akkor sem engedték el szívesen, de sajnos nem tudtak biztosítani motort a számára 250-ben. Most viszont az egész csapat roppant boldog, hogy Talma ismét visszatért hozzájuk, hisz csaknem barátként kezelték egymást 2006 óta. Mularoni egy neki intézett kérdésre azt a választ adta, hogy a csapat továbbra is két pilótával fog működni, ezért megpróbálnak még két motort szerezni a gyártól. Majd Talmácsi próbálta jellemezni a királykategóriát, s az új gépét, ezért számos hasonlattal rukkolt elő. Először űrhajóként tekintett rá, majd nyomatékosítva hozzátette, hogy az első pillanatban olyan volt a Honda, mint egy szörny, akivel aztán barátságot kötött. Jelenleg úgy érzi, hogy semmi pénzért nem ülne vissza kisebb motorra, inkább abbahagyná a versenyzést, mert igenis ez a motorozás csúcsa. Érdekességként megemlítette, hogy míg a 125-ös motoron a célegyenesben volt ideje pihenni, s az izmait ellazítani, addig a MotoGP-ben csak azt veszi észre az ember, hogy már fordulnia kell. Nincs idő, gondolkodni, elmélkedni, kizárólag határozott cselekedetre van szüksége a pilótának. Ennek ellenére úgy érzi, hogy jól kezdte a nagymotoros pályafutását, a többiekhez viszonyítva nincs akkora hátrányban, és pozitívan tekint a jövőbe. Megérzéseire hagyatkozva egy nagyon jó végkimenetelű érának tekintünk elébe. Reméljük így lesz. A gyümölcslevek amúgy finomak voltak, sütit sajnos nem ettem. Reméljük, hogy az első pontszerzés alkalmával is rendeznek még tájékoztatót és így tovább egészen a csillagos égig. Elvégre egy űrhajóról van szó, nemde?!
Utolsó kommentek