Graziano újabb őrületet szeretne népszerűsíteni Európában.
[fotók: Riders Magazine]
Graziano Rossi egy életművész. Ezzel úgy gondolom, nem vitatkozna senki. Valentino papája kizárólag azt teszi, amit szeret, s amihez igazán ért. Néha autóversenyző, néha szakértő, néha motorozik, s valamikor szimplán csak apa. Sokat hallottunk már a Graziano féle , legendás homokbányás iskoláról, melyben vannak jobb, és balkanyarok, s melyben a csúszáshatár feszegetése a cél.
A különbség mindössze annyi a hagyományos dirt-track és Graziano módszere között a két irányú kanyarulatokon kívül, hogy ők használják az első féket. A legújabb projekt melyhez a nevét adta, viszont sikeresebb lehet, mint eddig bármi más. A neve Ourobros, mely egy görög eredetű szó. „A farkát harapó sárkány”, mely így egy kört alkot, s az örök visszatérést szimbolizálja.
Az Ouroboros típus atyja, pedig a cégtulajdonos Paolo Chiaia, aki a Confederate hivatalos olaszországi importőre. Chiaia egyébként egy daytonai Short Track verseny megtekintését követően döntötte el, hogy Dirt Track – Short Track gépeket szeretne építeni saját kezűleg. A különbség mindössze annyi, hogy az Ouroboros-on is megtaláljuk az első féket. A motor fantázianeve egyébként Zaeta, mely igazából egy Veneto tartományra jellemző sárga-keksz neve, míg a blokk a Yamahától származik. A motorról, s születésének hátteréről egy remek cikk jelent meg a Riders magazin e havi számában.
Utolsó kommentek