HTML

gpmotogp

Motorversenyek, motorversenyzők

Címkék

009 (1) 1 (2) 100 (1) 1000 (1) 11 (1) 125 (9) 125cc (5) 1996 (1) 2009 (3) 2010 (2) 2012 (1) 21 (1) 250 (13) 250cc (5) 8 (1) a (2) abba (1) adac (1) ago (1) agostini (3) ágoston (1) agusta (2) al (1) albacete (1) alen (1) állása (1) alvaro (1) ama (1) amatriain (1) anderson (1) angelis (2) antonio (3) aoyama (10) aprilia (8) aranytojás (1) árpád (1) aspar (3) assen (11) átigazolás (1) autverseny (1) backflip (1) bácsi (1) bajnok (2) bajnokság (3) balatonring (8) balázs (14) banderas (1) barbera (3) barcelona (2) barracuda (1) bautista (10) bayliss (6) belli (2) ben (2) betegség (1) biaggi (3) bill (2) bimota (1) bitt (1) bitter (5) blanc (1) bmw (1) bogarak (1) bontott! (1) bqr (1) bradl (1) bridgestone (1) brno (12) brokernet (1) bruno (1) buell (1) bulcsú (1) bull (1) burgess (2) bydgoszcz (1) byrne (1) cairoli (4) cameron (3) canepa (2) capirossi (5) capone (1) carl (1) casey (7) catalunya (7) cb (1) cc (4) cev (1) chiaia (2) circus (1) climb (1) cluzel (1) coffe (1) colin (3) confederate (1) corse (1) cours (1) crump (1) crutchlow (2) csehország (1) cseke (1) csoki (1) dani (2) david (1) davidson (2) de (5) denning (1) desalle (1) desmosedici (1) dkw (1) donald (3) donington (9) doohan (2) dovizioso (4) dragbike (2) dráma (1) drapál (2) ducati (15) ducato (1) duke (1) dunlop (2) easton (1) eb (1) eddie (1) edwards (6) egy (1) elias (1) előzetes (2) end (1) endre (1) epp (1) espargaro (6) estoril (7) európa (1) éves (1) ezpeleta (1) f1 (2) fabrizio (1) faster (1) favaro (2) fb (1) fc (1) feleségek (1) ferrari (3) fiat (1) fim (2) flat (1) fogarty (2) folger (2) for (1) forghieri (1) forma (1) formula (1) fotókiállítás (1) four (1) from (1) futamgyőzelem (1) gábor (34) gadea (1) garage (1) gardner (1) gcc (1) georg (1) giacomo (2) gilera (2) girls (4) goodwood (1) gp (7) gp9 (1) gpmotogp (2) graziano (4) gsxr (1) guthrie (1) guy (3) guzzi (2) györfi (1) gyula (2) haga (4) hailwood (4) harley (2) harry (1) haslm (1) hátraszaltó (1) hayden (5) health (1) heidolf (1) helyszín (1) hendrix (1) herceg (1) hercules (1) hétfő (1) hill (1) honda (13) hungaroring (4) iannone (8) idm (1) időbeosztás (4) időeredmények (1) ii (1) imi (1) imola (1) imre (9) indian (1) indianapolis (7) indy (7) interjú (1) iom (2) island (8) isle (11) ivy (2) james (1) jános (1) játék (1) jawa (2) jeffries (1) jeremy (3) jerez (7) jim (1) joey (1) john (5) jonas (1) jorge (4) juhos (1) julian (1) julio (1) kalex (1) kallio (1) katar (9) kenny (3) képek (1) képeslap (2) képgaléria (1) képregény (1) kerestetik (1) kevin (3) kezében (1) ki (7) kocinski (1) kornél (3) közvetítés (5) közvetítésk (1) krossz (1) krossza (3) ktm (3) kunmadaras (2) laci (1) laguna (12) lamborghini (1) lányok (2) lászló (1) lawson (1) le (2) lefejellek (1) live (1) locatelli (2) lommel (1) lorenzo (39) loris (3) lüthi (2) macau (1) madonna (1) magny (1) magyar (1) makaó (1) malajzia (1) man (11) management (1) mans (7) marco (6) marsovszky (2) martin (3) martinez (1) marvin (1) massa (1) masters (1) matchless (1) mattia (5) max (1) mcgiunness (1) mcguinness (4) mcwilliams (1) megszívja (1) meier (1) melandri (1) michael (1) mick (1) mike (2) mile (1) misano (8) mit (7) mladin (1) mondott (7) mont (1) montmelo (1) monza (2) moore (1) moriwaki (1) motegi (7) moto (3) moto1 (1) moto2 (10) motocross (6) motogermany (1) motogp (178) motor (1) motorosok (1) mtv (3) mugello (13) music (1) musquin (1) mv (2) mx (8) mx1 (3) mx2 (3) nagl (1) nakano (1) nation (1) nations (2) negyed (1) nem (1) németh (20) nemzetek (3) nicky (2) nieto (1) nitro (2) nori (1) noriyuki (2) norton (2) nsu (1) nszk (1) nyilatkozat (4) of (14) öhlins (1) órás (1) ouroboros (3) out (1) p (1) paddock (4) pamela (1) panni (1) pannónia (1) paolo (3) park (6) parlotti (1) pasini (15) pastrana (1) paul (1) paulin (1) pedersen (1) pedrosa (12) péntek (2) peti (1) phil (2) phillip (8) pina (1) piroslámpás (1) plater (2) pol (1) póló (1) pontállás (5) portimao (2) portré (1) pramac (1) prima (1) primissima (1) puig (1) puniet (4) racing (1) rainey (2) rakéta (1) rc (1) read (2) red (1) redman (1) reklámfilm (1) rekord (1) repsol (3) rezső (1) riders (1) rizi (1) rizmayer (1) roberts (3) roczen (1) ron (1) rosivall (1) rossi (72) ruffo (1) rutter (1) sachsenring (7) sajtóközlemény (1) sajtóközlemények (2) sajtóprezentáció (1) salakmotor (1) sándor (2) sanyi (2) sávoly (1) sbk (6) schwanner (1) schwantz (3) scot (5) sebestyén (1) seca (12) segg (1) senior (1) senkiháziak (1) sepang (8) shane (1) shinya (1) shop (1) showa (1) shox (1) silver (1) silverstone (1) simon (10) simoncelli (19) smith (5) sóderágy (1) sotner (1) spanyol (1) speedway (1) spies (3) stefano (1) steve (2) sting (1) stoner (21) story (2) stuart (1) superbike (19) supermoto (2) supersport (2) superstock (1) suter (2) suzuka (1) suzuki (5) szabályzat (1) szabó (1) szamár (1) száz (1) szerkesztő (1) szerződés (1) szerződést (1) szobája (1) szombat (2) született (1) szülinap (1) talácsi (1) talma (40) talmácsi (47) talmacsi (1) tama (1) taveri (1) team (19) teamt (2) tech3 (1) television (1) televízió (6) terol (3) teszt (3) tesztnaptár (1) the (1) tibi (1) titkai (1) toh (1) tony (1) top (1) toseland (4) tóth (10) toth (18) tourist (4) track (1) travis (1) trophy (4) troy (4) troys (1) tt (9) tünde (1) tz (1) uddevalla (1) valencia (9) valentino (19) van (1) vb (3) végeredmény (2) vélemény (3) vermeulen (3) versenynaptár (2) vespa (1) videó (1) világbajnok (7) visszavonult (1) waldmann (1) wayne (3) web (1) wsbk (1) yamaha (12) zaeta (2) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Guld Péter: Hát erről mi is csak olvastunk, de feltételezhetően igen. Szívesen leülnénk vele beszélgetni erről... (2009.12.08. 10:22) Makaó kakó
  • Giannichedda: Bitti mi miatt volt távol idén?Pénzhiány? (2009.12.08. 09:52) Makaó kakó
  • Kaland-Játék-Kockázat: Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke mi... (2009.12.04. 11:58) Kinek jó a Moto2?
  • Guld Péter: Szia Rendben azon leszünk mindenképp. Szólok a Bélának ő a mindenes, remélem megy majd neki. Köszi... (2009.10.18. 23:06) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • azlok23: És a komment megírása után próbáltam visszamenni a blogod főoldalára tallózni a többi cikk között,... (2009.10.18. 22:08) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • Utolsó 20

Indy Szombat

Guld Péter 2009.08.30. 02:17

Napsütéses Indyben kvalifikáltak a pilóták. Este banzáj a javából. 

125 cc


Végre valahára kisütött a nap az Indianapolis Speedway felett, így mindhárom kategória harcosai száraz pályán bizonyíthattak. A nyolcadlitereseknél gondolom, már nem lepődik meg senki a pole pozíciót megszerző, Julian Simon nevű fiatalemberen. Sandro Cortese második helye viszont annál inkább meglepőbb, sőt mondhatni kellemes folytatást is várhatunk a német fellángolásától. Szúrós szemű Terol harmadik, míg Espargaro a negyedik. Andrea Iannone teljesítménye igencsak hullámzó, s a 12.-ik rajthely szerint nem éppen a hullám tetején tartózkodik, Folger kedvencünkről nem is szólva, aki a 21.-ik lett, s jövőre gyári Apriliával fog indulni, ha minden igaz.

Végeredmény:

1 60 Julian SIMON SPA Bancaja Aspar Team 125cc Aprilia 1'49.337 228.074
2 11 Sandro CORTESE GER Ajo Interwetten Derbi 1'49.387 227.897 0.050
3 18 Nicolas TEROL SPA Jack & Jones Team Aprilia 1'49.537 230.400 0.200
4 44 Pol ESPARGARO SPA Derbi Racing Team Derbi 1'49.577 227.544 0.240
5 38 Bradley SMITH GBR Bancaja Aspar Team 125cc Aprilia 1'49.585 224.415 0.248
6 24 Simone CORSI ITA Fontana Racing Aprilia 1'49.628 228.785 0.291
7 33 Sergio GADEA SPA Bancaja Aspar Team 125cc Aprilia 1'49.661 230.580 0.324
8 7 Efren VAZQUEZ SPA Derbi Racing Team Derbi 1'49.703 228.429 0.366
9 93 Marc MARQUEZ SPA Red Bull KTM Moto Sport KTM 1'49.852 225.622 0.515
10 6 Joan OLIVE SPA Derbi Racing Team Derbi 1'49.853 228.429 0.516
11 99 Danny WEBB GBR Degraaf Grand Prix Aprilia 1'49.982 228.429 0.645
12 29 Andrea IANNONE ITA Ongetta Team I.S.P.A. Aprilia 1'50.140 227.368 0.803
13 14 Johann ZARCO FRA WTR San Marino Team Aprilia 1'50.340 221.538 1.003
14 88 Michael RANSEDER AUT CBC Corse Aprilia 1'50.494 223.391 1.157
15 17 Stefan BRADL GER Viessmann Kiefer Racing Aprilia 1'50.530 227.720 1.193
16 71 Tomoyoshi KOYAMA JPN Loncin Racing Loncin 1'50.547 220.872 1.210
17 77 Dominique AEGERTER SWI Ajo Interwetten Derbi 1'50.721 222.208 1.384
18 32 Lorenzo SAVADORI ITA Fontana Racing Aprilia 1'50.728 226.666 1.391
19 73 Takaaki NAKAGAMI JPN Ongetta Team I.S.P.A. Aprilia 1'50.916 220.044 1.579
20 39 Luis SALOM SPA Jack & Jones Team Aprilia 1'51.006 226.143 1.669
21 94 Jonas FOLGER GER Ongetta Team I.S.P.A. Aprilia 1'51.062 223.561 1.725
22 12 Esteve RABAT SPA Blusens Aprilia Aprilia 1'51.470 224.415 2.133
23 16 Cameron BEAUBIER USA Red Bull KTM Moto Sport KTM 1'51.527 225.103 2.190
24 8 Lorenzo ZANETTI ITA Ongetta Team I.S.P.A. Aprilia 1'51.539 225.795 2.202
25 35 Randy KRUMMENACHER SWI Degraaf Grand Prix Aprilia 1'51.546 225.103 2.209
26 45 Scott REDDING GBR Blusens Aprilia Aprilia 1'51.569 219.715 2.232
27 87 Luca MARCONI ITA CBC Corse Aprilia 1'52.334 223.391 2.997
28 69 Lukas SEMBERA CZE Matteoni Racing Aprilia 1'52.373 221.038 3.036
29 5 Alexis MASBOU FRA Loncin Racing Loncin 1'52.448 219.223 3.111
30 75 Miles THORNTON USA Veloce Racing Aprilia 1'53.835 216.637 4.498
31 10 Luca VITALI ITA CBC Corse Aprilia 1'54.107 219.223 4.770
32 74 Ben YOUNG USA Veloce Racing Aprilia 1'56.451 219.880 7.114


250 cc


Érdekesen alakult a negyedliter, sőt mi több, érdekesebben, mint az előre sejtettük volna. Simoncelli kétszer padlózza a Gilerát, de a többiek sem tétlenkedtek. Lüthi, Di Meglio és Debon is aszfalt mintavételre szakosodott, s mindegyikük egy azonos balosban. Így a holnapi verseny szempontjából igencsak érdekes szerepet játszhatnak a Dunlopok, s azok baloldali felületei. Simoncelli a két bukás ellenére is a harmadik helyről indulhat holnap, míg Hiro Aoyama bizonyította, hogy igenis tud nyomás alatt motorozni, mivel második lett az utolsó pillanatban. Kiegészítendő, hogy Hiro San pole-t veszített az edzés végén, Mike Di Meglioval szemben, akinek viszont ez, a debütáló 250-es rajtelsősége. Alvaro Bautista mindenki meglepetésére csak a 6.-ik helyet tudta megszerezni. Hector Barbera negyedik, míg a tegnap vitézkedő Cluzel az ötödik. Tóth Imre és Németh Balázs szoros emberfogásban egymást követve helyezkednek el az eredménylistán, a 19., valamint a 20. helyen.

 

A Balatonring Team beszámolója:

A Balatonring Team magyar pilótája kezdi megismerni az indianapolisi versenypályát, és a versenyen szeretne pontot szerezni.

A szombati időmérőedzésen – ellentétben a pénteki nappal – már napsütés fogadta a gyorsaságimotoros-világbajnokság mezőnyét Indianapolisban. A tegnapi, szakadó esőben nem teljesítettek túl jól az élversenyzők, de a száraz körülmények között „helyreállt a rend”. A kvalifikációt az Aspar csapat francia versenyzője, Mike di Meglio nyerte meg a vb-pontversenyvezető japán Aojama Hirosi és az olasz Marco Simoncelli előtt. Az esőben brillírozó Jules Cluzel szombaton az ötödik pozíciót kaparintotta meg.

A Balatonring Team fiatal magyar versenyzője, Németh Balázs kezdi megtanulni az indianapolisi pályát, a száraz körülmények között sokat javított, és végül a 20. helyen zárt. Mivel egész nap száraz idő volt Indianapolisban, a magyar pilóta a délelőtti szabadedzésen a száraz beállításokat tesztelte, és a délutáni időmérőedzésre sikerült is megtalálnia az ideális beállítást. Németh Balázs a vasárnapi futamon szeretne jól rajtolni, és ezután elmenni a mezőnnyel. A fiatal tehetség úgy érzi, az Egyesült Államokban nehezebb dolga lesz, mint Brnóban volt, de mindenképpen megpróbál pontszerző helyen végezni.

Németh Balázs nyilatkozata: „Szerencsére már reggel is száraz idő volt, így a szabadedzésen próbálgathattuk az ideális beállításokat, amit a gyakorlás végére sikerült megtalálnunk. A lassú kanyarokból való kigyorsítás még nem az igazi, ezen holnapig még megpróbálunk változtatni. A pályát kezdem egyre jobban megismerni, ami sokat segíthet a holnapi futamon. A versenyen szeretnék minél előrébb kerülni, egy jó rajttal bekerülni egy gyorsabb bolyba, amellyel együtt tudok menni. Indianapolisban nehezebb dolgom lesz, mint Brnóban volt, de mindent megteszek a pontszerzésért.”

A Team Toth beszámolója:

A tegnapi időjárástól és az előrejelzésektől eltérően, ma gyönyörű, tiszta, napos idő és kellemes 27°C-os hőmérséklet várta a Gyorsasági Motoros Világbajnokság mezőnyét az indianapolisi versenypályán. A szép időjárás ellenére azonban zord napja volt a Team Toth versenyzőinek, egyiküknek sem sikerült megtalálni a megfelelő beállításokat és mindketten rontottak a tegnapi helyezésükön. Mattia Pasini szinte az egész időmérő edzés alatt a tizenkettedik helyen állt és több boxkiállást követően sem sikerült javítania. Végül az edzés leintése előtt az utolsó körben mindent beleadott, így sikerült feljönnie a hetedik helyig. Tóth Iminek sem találták el a beállításokat és az egész edzés alatt küszködött az Apriliával. Hiába javított egy másodpercet Imi a reggeli idején, ez az időmérőn csak a tizenkilencedik helyezéshez volt elegendő.

 

Mattia Pasini #75 - 7° (1'45.158): "Nem rossz a második sor, de nem vagyok vele elégedett. Reggel volt egy kis gondunk, ami miatt nem tudtunk a megfelelő ütemben haladni. Az időmérőt így egy kissé elveszetten kezdtük el. Végül valamelyest sikerült javítanunk, de még bőven lenne min javítanunk. Mind a motorerőn, mind a rugózáson.”

 

Imre Toth #10 - 19° (1'48.650): "A tegnapi eső ellenére egy kicsit poros volt ma a pálya, ezért sokan el is estek és én is csúszkáltam. Emiatt nehezebb volt a dolgunk a rugózással, Sokat dolgoztunk és javult is a motorom, de nem az igazi, még mindig ott az a probléma, hogy amikor ráadom a gázt és váltok, megtorpan az Aprilia. Holnapra változtatni fogunk a motorbeállításon és a warm up-on ki fog derülni, hogy jobb-e. Remélem sikerül és a rajtom is olyan jó lesz, mint Brno-ban.”

 

Végeredmény:

1 63 Mike DI MEGLIO FRA Mapfre Aspar Team 250cc Aprilia 1'44.341 267.297
2 4 Hiroshi AOYAMA JPN Scot Racing Team 250cc Honda 1'44.461 264.887 0.120
3 58 Marco SIMONCELLI ITA Metis Gilera Gilera 1'44.553 266.328 0.212
4 40 Hector BARBERA SPA Pepe World Team Aprilia 1'44.625 268.029 0.284
5 16 Jules CLUZEL FRA Matteoni Racing Aprilia 1'44.860 267.297 0.519
6 19 Alvaro BAUTISTA SPA Mapfre Aspar Team Aprilia 1'44.955 268.029 0.614
7 75 Mattia PASINI ITA Team Toth Aprilia Aprilia 1'45.158 262.990 0.817
8 6 Alex DEBON SPA Aeropuerto-Castello-Blusens Aprilia 1'45.192 264.648 0.851
9 14 Ratthapark WILAIROT THA Thai Honda PTT SAG Honda 1'45.396 262.051 1.055
10 55 Hector FAUBEL SPA Honda SAG Honda 1'45.438 262.520 1.097
11 52 Lukas PESEK CZE Auto Kelly - CP Aprilia 1'45.439 262.285 1.098
12 15 Roberto LOCATELLI ITA Metis Gilera Gilera 1'45.560 264.410 1.219
13 25 Alex BALDOLINI ITA WTR San Marino Team Aprilia 1'45.778 263.461 1.437
14 12 Thomas LUTHI SWI Emmi - Caffe Latte Aprilia 1'46.177 268.273 1.836
15 35 Raffaele DE ROSA ITA Scot Racing Team 250cc Honda 1'46.195 260.888 1.854
16 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Aprilia 1'46.908 262.990 2.567
17 53 Valentin DEBISE FRA CIP Moto - GP250 Honda 1'47.838 254.778 3.497
18 7 Axel PONS SPA Pepe World Team Aprilia 1'48.458 262.520 4.117
19 10 Imre TOTH HUN Team Toth Aprilia Aprilia 1'48.650 261.818 4.309
20 11 Balazs NEMETH HUN Balatonring Team Aprilia 1'49.143 258.137 4.802
21 56 Vladimir LEONOV RUS Viessmann Kiefer Racing Aprilia 1'49.807 259.047 5.466
22 8 Bastien CHESAUX SWI Racing Team Germany Honda 1'49.888 247.689 5.547
23 30 Adam ROBERTS CAN Rat Racing Yamaha 1'51.296 236.712 6.955
Nem kvalifikálta magát
48 Shoya TOMIZAWA JPN CIP Moto - GP250 Honda Lap
Limiten kívül
29 Barrett LONG USA Longevity Racing Yamaha


MotoGP


Pedrosa eddig verhetetlen. Az apró spanyol eddigi teljesítménye alapján tuti befutója is lehetne a holnapi Grand Prixnek, ugyanis három edzésből, három alkalommal magáénak tudhatta a legjobb időt. Úgy látszik, Daniel szereti az USA-t, s ha holnap nyerne, megkaphatná a tiszteletbeli állampolgárságot is. Két ami győzelem után ez végtére már alanyi jogon jár neki. De ne szaladjunk azért ennyire előre, ugyanis a második, s harmadik helyen kettő darab Fiat Yamaha foglal helyet, előbb Lorenzo úrfival, majd a Doktorral a nyeregben. Számomra minden évben meglepő, hogy mennyi bújtatott tehetség lavírozik a mezőnyben, aki csak akkor hajlandó villantani, ha szorul a hurok a nyaka körül. Itt van például De Angelis esete is. A bukások nem kerülték el a királykategóriás fickókat sem, jobban mondva ők a bukásokat. Az elesettek listája szerint Kallio, Edwards, Elias, s még Dovizioso ismerkedett az alvilággal. Várható egy Colin Edwards vs Nicky Hayden különszám a verseny folyamán. Talma sajnos 3 másodperc hátrány birtokában az utolsó helyről indul. Véleményem szerint, holnap kiváló küzdelmek szemtanúi lehetünk, amelyeket kár lenne kihagyni. Apropó, a ma estéről jövő héten bővebben. Eszméletlen mulatság zajlik épp most Indianapolisban.

A Faster Management beszámolója: 

Tizenhetedik helyről indul Talmácsi

A tegnapi eső után ma már a nap is előbukkant Indianapolisban. A délelőtti szabadedzésen Talmácsi Gábor végre a száraz beállításokat is kipróbálhatta. Az edzés elején remekelt a Scot Racing Team versenyzője, és ideje ebben az időszakban a mezőny első felébe tartozott. Később a pálya utolsó két szektorában adódtak gondjai a magyar motorosnak, így hátrébb csúszott. Végül a tizenhetedik helyen zárt, 1’43.184 idővel. A délutáni időmérőre sem változtak a körülmények, napsütésben küzdhettek a leggyorsabb körért a versenyzők. Talmácsi motorja most nem volt olyan jó, mint délelőtt, de ez a köridőkön nem látszott. Az első néhány kör megtétele után Talma arra panaszkodott, hogy a motor már a kanyar bejáratban is megcsúszik, és ugyanezt teszi a kigyorsításnál is. A mérnökök állítottak, de sokat nem javult a helyzet. A magyar versenyző végül a tizenhetedik helyen zárt, és ebből a pozícióból vághat neki a holnapi huszonnyolc körös versenynek. A nagydíjat magyar idő szerint vasárnap este kilenc órától rendezik.

 

17. TALMÁCSI GÁBOR 1’42.736: Sajnálom a mai időmérőt, mert úgy érzem, többre lehettünk volna képesek. A délelőtti edzés után nem jó irányba változtattunk, nagyon csúszkált a kanyarokban a motor. Délelőtt tudtam a többiek után menni, az időmérőn erre már nem volt lehetőségem. A mérnökeim azt mondták kitalálnak valamit holnapra, és a bemelegítő edzésen kipróbáljuk a változtatásokat. Én bízom bennük, ha kicsit jobb lesz a gép, akkor én is hozzá tudok tenni egy kicsit, és akkor előre léphetünk. 
 

Végeredmény:

1 3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1'39.730 318.266
2 99 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'40.236 314.855 0.506
3 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'40.609 315.870 0.879
4 15 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini Honda 1'40.620 315.870 0.890
5 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'40.961 311.186 1.231
6 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 1'41.067 313.846 1.337
7 24 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini Honda 1'41.283 314.181 1.553
8 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 1'41.309 315.531 1.579
9 33 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team Kawasaki 1'41.530 318.266 1.800
10 52 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'41.620 312.843 1.890
11 65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'41.742 313.511 2.012
12 14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda 1'41.773 313.511 2.043
13 88 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing Ducati 1'41.910 313.176 2.180
14 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'42.038 312.178 2.308
15 36 Mika KALLIO FIN Ducati Team Ducati 1'42.250 316.551 2.520
16 44 Aleix ESPARGARO SPA Pramac Racing Ducati 1'42.577 309.873 2.847
17 41 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP Honda 1'42.736 311.516 3.006

Címkék: balázs gábor németh team indianapolis indy motogp talma rossi talmácsi balatonring toth pasini

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gpmotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr421347608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása