HTML

gpmotogp

Motorversenyek, motorversenyzők

Címkék

009 (1) 1 (2) 100 (1) 1000 (1) 11 (1) 125 (9) 125cc (5) 1996 (1) 2009 (3) 2010 (2) 2012 (1) 21 (1) 250 (13) 250cc (5) 8 (1) a (2) abba (1) adac (1) ago (1) agostini (3) ágoston (1) agusta (2) al (1) albacete (1) alen (1) állása (1) alvaro (1) ama (1) amatriain (1) anderson (1) angelis (2) antonio (3) aoyama (10) aprilia (8) aranytojás (1) árpád (1) aspar (3) assen (11) átigazolás (1) autverseny (1) backflip (1) bácsi (1) bajnok (2) bajnokság (3) balatonring (8) balázs (14) banderas (1) barbera (3) barcelona (2) barracuda (1) bautista (10) bayliss (6) belli (2) ben (2) betegség (1) biaggi (3) bill (2) bimota (1) bitt (1) bitter (5) blanc (1) bmw (1) bogarak (1) bontott! (1) bqr (1) bradl (1) bridgestone (1) brno (12) brokernet (1) bruno (1) buell (1) bulcsú (1) bull (1) burgess (2) bydgoszcz (1) byrne (1) cairoli (4) cameron (3) canepa (2) capirossi (5) capone (1) carl (1) casey (7) catalunya (7) cb (1) cc (4) cev (1) chiaia (2) circus (1) climb (1) cluzel (1) coffe (1) colin (3) confederate (1) corse (1) cours (1) crump (1) crutchlow (2) csehország (1) cseke (1) csoki (1) dani (2) david (1) davidson (2) de (5) denning (1) desalle (1) desmosedici (1) dkw (1) donald (3) donington (9) doohan (2) dovizioso (4) dragbike (2) dráma (1) drapál (2) ducati (15) ducato (1) duke (1) dunlop (2) easton (1) eb (1) eddie (1) edwards (6) egy (1) elias (1) előzetes (2) end (1) endre (1) epp (1) espargaro (6) estoril (7) európa (1) éves (1) ezpeleta (1) f1 (2) fabrizio (1) faster (1) favaro (2) fb (1) fc (1) feleségek (1) ferrari (3) fiat (1) fim (2) flat (1) fogarty (2) folger (2) for (1) forghieri (1) forma (1) formula (1) fotókiállítás (1) four (1) from (1) futamgyőzelem (1) gábor (34) gadea (1) garage (1) gardner (1) gcc (1) georg (1) giacomo (2) gilera (2) girls (4) goodwood (1) gp (7) gp9 (1) gpmotogp (2) graziano (4) gsxr (1) guthrie (1) guy (3) guzzi (2) györfi (1) gyula (2) haga (4) hailwood (4) harley (2) harry (1) haslm (1) hátraszaltó (1) hayden (5) health (1) heidolf (1) helyszín (1) hendrix (1) herceg (1) hercules (1) hétfő (1) hill (1) honda (13) hungaroring (4) iannone (8) idm (1) időbeosztás (4) időeredmények (1) ii (1) imi (1) imola (1) imre (9) indian (1) indianapolis (7) indy (7) interjú (1) iom (2) island (8) isle (11) ivy (2) james (1) jános (1) játék (1) jawa (2) jeffries (1) jeremy (3) jerez (7) jim (1) joey (1) john (5) jonas (1) jorge (4) juhos (1) julian (1) julio (1) kalex (1) kallio (1) katar (9) kenny (3) képek (1) képeslap (2) képgaléria (1) képregény (1) kerestetik (1) kevin (3) kezében (1) ki (7) kocinski (1) kornél (3) közvetítés (5) közvetítésk (1) krossz (1) krossza (3) ktm (3) kunmadaras (2) laci (1) laguna (12) lamborghini (1) lányok (2) lászló (1) lawson (1) le (2) lefejellek (1) live (1) locatelli (2) lommel (1) lorenzo (39) loris (3) lüthi (2) macau (1) madonna (1) magny (1) magyar (1) makaó (1) malajzia (1) man (11) management (1) mans (7) marco (6) marsovszky (2) martin (3) martinez (1) marvin (1) massa (1) masters (1) matchless (1) mattia (5) max (1) mcgiunness (1) mcguinness (4) mcwilliams (1) megszívja (1) meier (1) melandri (1) michael (1) mick (1) mike (2) mile (1) misano (8) mit (7) mladin (1) mondott (7) mont (1) montmelo (1) monza (2) moore (1) moriwaki (1) motegi (7) moto (3) moto1 (1) moto2 (10) motocross (6) motogermany (1) motogp (178) motor (1) motorosok (1) mtv (3) mugello (13) music (1) musquin (1) mv (2) mx (8) mx1 (3) mx2 (3) nagl (1) nakano (1) nation (1) nations (2) negyed (1) nem (1) németh (20) nemzetek (3) nicky (2) nieto (1) nitro (2) nori (1) noriyuki (2) norton (2) nsu (1) nszk (1) nyilatkozat (4) of (14) öhlins (1) órás (1) ouroboros (3) out (1) p (1) paddock (4) pamela (1) panni (1) pannónia (1) paolo (3) park (6) parlotti (1) pasini (15) pastrana (1) paul (1) paulin (1) pedersen (1) pedrosa (12) péntek (2) peti (1) phil (2) phillip (8) pina (1) piroslámpás (1) plater (2) pol (1) póló (1) pontállás (5) portimao (2) portré (1) pramac (1) prima (1) primissima (1) puig (1) puniet (4) racing (1) rainey (2) rakéta (1) rc (1) read (2) red (1) redman (1) reklámfilm (1) rekord (1) repsol (3) rezső (1) riders (1) rizi (1) rizmayer (1) roberts (3) roczen (1) ron (1) rosivall (1) rossi (72) ruffo (1) rutter (1) sachsenring (7) sajtóközlemény (1) sajtóközlemények (2) sajtóprezentáció (1) salakmotor (1) sándor (2) sanyi (2) sávoly (1) sbk (6) schwanner (1) schwantz (3) scot (5) sebestyén (1) seca (12) segg (1) senior (1) senkiháziak (1) sepang (8) shane (1) shinya (1) shop (1) showa (1) shox (1) silver (1) silverstone (1) simon (10) simoncelli (19) smith (5) sóderágy (1) sotner (1) spanyol (1) speedway (1) spies (3) stefano (1) steve (2) sting (1) stoner (21) story (2) stuart (1) superbike (19) supermoto (2) supersport (2) superstock (1) suter (2) suzuka (1) suzuki (5) szabályzat (1) szabó (1) szamár (1) száz (1) szerkesztő (1) szerződés (1) szerződést (1) szobája (1) szombat (2) született (1) szülinap (1) talácsi (1) talma (40) talmacsi (1) talmácsi (47) tama (1) taveri (1) team (19) teamt (2) tech3 (1) television (1) televízió (6) terol (3) teszt (3) tesztnaptár (1) the (1) tibi (1) titkai (1) toh (1) tony (1) top (1) toseland (4) tóth (10) toth (18) tourist (4) track (1) travis (1) trophy (4) troy (4) troys (1) tt (9) tünde (1) tz (1) uddevalla (1) valencia (9) valentino (19) van (1) vb (3) végeredmény (2) vélemény (3) vermeulen (3) versenynaptár (2) vespa (1) videó (1) világbajnok (7) visszavonult (1) waldmann (1) wayne (3) web (1) wsbk (1) yamaha (12) zaeta (2) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Guld Péter: Hát erről mi is csak olvastunk, de feltételezhetően igen. Szívesen leülnénk vele beszélgetni erről... (2009.12.08. 10:22) Makaó kakó
  • Giannichedda: Bitti mi miatt volt távol idén?Pénzhiány? (2009.12.08. 09:52) Makaó kakó
  • Kaland-Játék-Kockázat: Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke mi... (2009.12.04. 11:58) Kinek jó a Moto2?
  • Guld Péter: Szia Rendben azon leszünk mindenképp. Szólok a Bélának ő a mindenes, remélem megy majd neki. Köszi... (2009.10.18. 23:06) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • azlok23: És a komment megírása után próbáltam visszamenni a blogod főoldalára tallózni a többi cikk között,... (2009.10.18. 22:08) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • Utolsó 20

Átigazolási pletykálatok

Guld Péter 2009.08.12. 08:24

Vajon ki milyen pulcsit fog viselni jövőre?

 

A nyári szünetben akkora volt a kavarodás, mint a fene. Többen eligazoltak, aztán kiderült, hogy mégsem, tehát mondhatjuk úgy is, a helyzet változatlan. Habár ha jobban belegondolunk nem is annyira változatlan. Casey Stoner tegnapi bejelentése, mely szerint kihagyja a következő három futamot, azért alaposan megremegtette a gyomrokat véleményem szerint. Persze beteg a gyermek, hagyja csak ki, s Portugáliában terminátorként visszatér. De mi van ha nem? Garancia nincs egyik esetre sem. Kizárólag mindenki bízhat a gyors felépülésben és az ausztrál orvosok tudásában. Hiszen a gyógyítás addig nem kezdődhet el, míg nincsenek meg az okok. Az okok felderítését ugyan elkezdték, s várják a tesztek hivatalos eredményeit, melyeket mi valószínűleg soha nem fogunk megtudni, legfeljebb reméljük, hogy kikezelik a gyereket. A helyzetet tovább bonyolítja, hogy egyesek idegi alapon kialakuló betegségekről regélnek. Amennyiben ez igaz, akkor nem sokat lehet tenni az ügy érdekében. Poggiali belebukott, s Crivillé epilepsziás tünetei is azt követően javultak, hogy maga mögött a versenypályákat. Viszont az átigazolásokat tekintve Stoner azon versenyzők egyike, akinek fix helye van jövőre a Ducatinál. De vajon mi a helyzet a többiekkel? Valentino Rossi helye ugyancsak biztosítva van jövőre, s jelenleg úgy tűnik, hogy Hayden is a Ducati csapatát fogja erősíteni 2010-ben is. A kulcsfigura mindenképpen Jorge Lorenzo.

Megy, vagy marad? – ez itt a kérdés. Az első változatot tekintve marad a Repsol Honda – féle idei felállás, viszont ha az aranyszárnyasokat választja kenyéradójául úgy boríthatja az asztalt, a kis kártyákkal együtt. Választ csak szeptemberre ígér a fifikás spanyol, így addig is izgulhatunk. Hogy a Honda kész lenne számára egy külön csapatot létrehozni a Movistar pénzével? Ezt, ismét csak a bejelentést követően tudhatnánk meg. De ki ülne a másik Yamahán? Sokan Edwardsra tippelnek, bár személy szerint nem hinném, hogy a Yamaha ezt tenné. Legfeljebb akkor, ha a texasi utolsó évét töltené a motorozás csúcskategóriájában, s ezt kapná búcsúajándékként. Külföldi lapértesülések szerint Talmácsi annyi pénzt vitt a Scot Hondának a MOL által, hogy hülye lenne kirúgni, avagy visszaküldeni Moto2-be, így valószínűleg 2010-ben is üdvözölhetjük honfitársunkat a királykategóriában. A Pramac Ducati ülésein szinte évente váltják egymást a lovasok, így még csak tippelni sem merünk, hogy ezúttal ki kapja meg. Persze a Ducati sportpolitikájától is nagyban függ a Pramacos versenyzők jövője. Ha felállít egyfajta rangsort a betétcsapatai között, akkor elképzelhető, hogy a Pramac gépein jobban fognak teljesíteni a pilóták, mint Aspar motorján, s ennek köszönhetően Aspar gépét szánják az újoncoknak, míg a Pramac akár tapasztaltabb embert is nyerhetne magának.

Azért egy Hayden-Kallio csereberét még nem zárnék ki a pakliból. A Hayate ismét nagy kérdés. Úgy tűnik, hogy év végén kiszállnak a buliból, s amennyiben ez tényleg megtörténik, úgy az év végén ismét elbúcsúzhatunk valamelyik pilótától, hisz egyelőre egyik csapat sem jelezte még, hogy bővítené a gépparkját. Melandri azonban nem valószínű, hogy állástalanként kezdi a jövő szezont, hisz többen suttogtak egy Gresini motort az olasznak, s így a tékozló fiú visszatérne egykori csapatához 2007 után ismét. Szinte azonnal feltehetjük a következő kérdést. Mi lesz Gresini versenyzőivel? Hát eddig úgy tűnik, hogy mennek, amerre látnak, mivel még egy embernek fix szerződése van a jövőt tekintve épp Fausto egyik motorjára, s ő nem más, mint a nagyhajú Marco Simoncelli.

Így szegény De Angelis és Elias jelenleg a fennmaradásért küzdenek. A lehetőségek pedig igencsak szűkösek, hiszen marad a Tech3 Yamaha, a Suzuki, s egyetlen darab LCR Honda, persze csak akkor, ha Cecchinello nem kér még egy motort a gyártól, amelyet mellesleg a Scot alakulat is szívesen megtenne. Randy de Puniet-ről sem tudjuk még, hogy hol szeretne motorozni jövőre, viszont jelenlegi csapata erősnek tűnik, s Lucio is szívesen marasztalná a franciát, bár a Tech3 főnöke Hervé Poncharal igencsak szeretne a csapatában látni egy francia versenyzőt.

Amennyiben ez mégis megvalósul úgy ismét nagy keveredés lehetne, mivel Edwards maradna a Yamahánál, ellentétben a Superbike-os visszatérést rebesgetőkkel szemben, de kérdés, hogy melyik csapatnál, s így ismét eljutottunk Lorenzóig. Toseland jövője viszont inkább kérdéses a MotoGP-ben, s könnyen megeshet, hogy az angol a viszonylagos sikertelen próbálkozásokat követően visszatérne a szériamotorok világába. Egyetlen csapat maradt, akiről még nem beszéltünk, a Rizla Suzuki MotoGP Teamről. Capirossi maradna, s ezt szeretné természetesen Paul Denning is, annak ellenére, hogy a kirobbanó sikerek ismét elmaradtak eddig. Viszont Denning pontosan tudja, hogy még egy Capirossihoz hasonló kvalitású versenyzőt aligha tudna szerezni magának. Ebben úgy gondolom mindenki, belenyugodhat. Mindezt úgy, hogy Loris szinte élvezetből motorozik, s még mindig olyan szinten, amelyre kevesen lennének képesek a jelenlegi mezőnyből. Ebből a motorból idén ennyit lehet kihozni. Persze olvashattuk már, hogy még nem írták alá a szerződést, de a tapasztalt versenyzőhöz párosul a paddock egyik legdörzsöltebb menedzsere Carlo Pernat, aki úgy vezeti az orruknál fogva a csapatvezetőket, ahogy akarja, s a szerződés aláírás várhatóan meg fog történni, mihelyt arra a helyes összeg rákarcolódik.

Vermeulen helyzetét egyedül Alvaro Bautista keserítheti meg, kivéve, ha önként távozna a csapattól. Chris egy igen gyors versenyzőnek számít, de a tartósabb sikerek sajnos őt is elkerülték eddig, így egy esetleges csapatváltás elképzelhetően nagy rizikóval járna a számára. Bautista helyzetét tekintve, elképzelhető, hogy 2010-től szétválna az álompáros, melyet ő és főnöke Jorge Martinez alkotott. Martinez motorjára ez esetben jó eséllyel pályázna ismét egy újonc, bizonyos Hector Barbera és akkor még Tom Lüthiről és csapatfőnöke Daniel Epp MotoGP álmairól még nem is beszéltünk. Egyelőre ennyit az átigazolásokról, s a pletykákról. Konkrétum csak kevés van, találgatás viszont annál több. Talán Indianapolisban már többet tudunk.
Egy biztos aki teheti az menjen holnap Bécsbe, mert MotoGP parádé lesz a város főutcáján, s Lorenzónak megmutatják a Spanyol Lovasiskolát.
 

Címkék: yamaha honda átigazolás motogp talma rossi repsol lorenzo

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gpmotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr351304442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása