HTML

gpmotogp

Motorversenyek, motorversenyzők

Címkék

009 (1) 1 (2) 100 (1) 1000 (1) 11 (1) 125 (9) 125cc (5) 1996 (1) 2009 (3) 2010 (2) 2012 (1) 21 (1) 250 (13) 250cc (5) 8 (1) a (2) abba (1) adac (1) ago (1) agostini (3) ágoston (1) agusta (2) al (1) albacete (1) alen (1) állása (1) alvaro (1) ama (1) amatriain (1) anderson (1) angelis (2) antonio (3) aoyama (10) aprilia (8) aranytojás (1) árpád (1) aspar (3) assen (11) átigazolás (1) autverseny (1) backflip (1) bácsi (1) bajnok (2) bajnokság (3) balatonring (8) balázs (14) banderas (1) barbera (3) barcelona (2) barracuda (1) bautista (10) bayliss (6) belli (2) ben (2) betegség (1) biaggi (3) bill (2) bimota (1) bitt (1) bitter (5) blanc (1) bmw (1) bogarak (1) bontott! (1) bqr (1) bradl (1) bridgestone (1) brno (12) brokernet (1) bruno (1) buell (1) bulcsú (1) bull (1) burgess (2) bydgoszcz (1) byrne (1) cairoli (4) cameron (3) canepa (2) capirossi (5) capone (1) carl (1) casey (7) catalunya (7) cb (1) cc (4) cev (1) chiaia (2) circus (1) climb (1) cluzel (1) coffe (1) colin (3) confederate (1) corse (1) cours (1) crump (1) crutchlow (2) csehország (1) cseke (1) csoki (1) dani (2) david (1) davidson (2) de (5) denning (1) desalle (1) desmosedici (1) dkw (1) donald (3) donington (9) doohan (2) dovizioso (4) dragbike (2) dráma (1) drapál (2) ducati (15) ducato (1) duke (1) dunlop (2) easton (1) eb (1) eddie (1) edwards (6) egy (1) elias (1) előzetes (2) end (1) endre (1) epp (1) espargaro (6) estoril (7) európa (1) éves (1) ezpeleta (1) f1 (2) fabrizio (1) faster (1) favaro (2) fb (1) fc (1) feleségek (1) ferrari (3) fiat (1) fim (2) flat (1) fogarty (2) folger (2) for (1) forghieri (1) forma (1) formula (1) fotókiállítás (1) four (1) from (1) futamgyőzelem (1) gábor (34) gadea (1) garage (1) gardner (1) gcc (1) georg (1) giacomo (2) gilera (2) girls (4) goodwood (1) gp (7) gp9 (1) gpmotogp (2) graziano (4) gsxr (1) guthrie (1) guy (3) guzzi (2) györfi (1) gyula (2) haga (4) hailwood (4) harley (2) harry (1) haslm (1) hátraszaltó (1) hayden (5) health (1) heidolf (1) helyszín (1) hendrix (1) herceg (1) hercules (1) hétfő (1) hill (1) honda (13) hungaroring (4) iannone (8) idm (1) időbeosztás (4) időeredmények (1) ii (1) imi (1) imola (1) imre (9) indian (1) indianapolis (7) indy (7) interjú (1) iom (2) island (8) isle (11) ivy (2) james (1) jános (1) játék (1) jawa (2) jeffries (1) jeremy (3) jerez (7) jim (1) joey (1) john (5) jonas (1) jorge (4) juhos (1) julian (1) julio (1) kalex (1) kallio (1) katar (9) kenny (3) képek (1) képeslap (2) képgaléria (1) képregény (1) kerestetik (1) kevin (3) kezében (1) ki (7) kocinski (1) kornél (3) közvetítés (5) közvetítésk (1) krossz (1) krossza (3) ktm (3) kunmadaras (2) laci (1) laguna (12) lamborghini (1) lányok (2) lászló (1) lawson (1) le (2) lefejellek (1) live (1) locatelli (2) lommel (1) lorenzo (39) loris (3) lüthi (2) macau (1) madonna (1) magny (1) magyar (1) makaó (1) malajzia (1) man (11) management (1) mans (7) marco (6) marsovszky (2) martin (3) martinez (1) marvin (1) massa (1) masters (1) matchless (1) mattia (5) max (1) mcgiunness (1) mcguinness (4) mcwilliams (1) megszívja (1) meier (1) melandri (1) michael (1) mick (1) mike (2) mile (1) misano (8) mit (7) mladin (1) mondott (7) mont (1) montmelo (1) monza (2) moore (1) moriwaki (1) motegi (7) moto (3) moto1 (1) moto2 (10) motocross (6) motogermany (1) motogp (178) motor (1) motorosok (1) mtv (3) mugello (13) music (1) musquin (1) mv (2) mx (8) mx1 (3) mx2 (3) nagl (1) nakano (1) nation (1) nations (2) negyed (1) nem (1) németh (20) nemzetek (3) nicky (2) nieto (1) nitro (2) nori (1) noriyuki (2) norton (2) nsu (1) nszk (1) nyilatkozat (4) of (14) öhlins (1) órás (1) ouroboros (3) out (1) p (1) paddock (4) pamela (1) panni (1) pannónia (1) paolo (3) park (6) parlotti (1) pasini (15) pastrana (1) paul (1) paulin (1) pedersen (1) pedrosa (12) péntek (2) peti (1) phil (2) phillip (8) pina (1) piroslámpás (1) plater (2) pol (1) póló (1) pontállás (5) portimao (2) portré (1) pramac (1) prima (1) primissima (1) puig (1) puniet (4) racing (1) rainey (2) rakéta (1) rc (1) read (2) red (1) redman (1) reklámfilm (1) rekord (1) repsol (3) rezső (1) riders (1) rizi (1) rizmayer (1) roberts (3) roczen (1) ron (1) rosivall (1) rossi (72) ruffo (1) rutter (1) sachsenring (7) sajtóközlemény (1) sajtóközlemények (2) sajtóprezentáció (1) salakmotor (1) sándor (2) sanyi (2) sávoly (1) sbk (6) schwanner (1) schwantz (3) scot (5) sebestyén (1) seca (12) segg (1) senior (1) senkiháziak (1) sepang (8) shane (1) shinya (1) shop (1) showa (1) shox (1) silver (1) silverstone (1) simon (10) simoncelli (19) smith (5) sóderágy (1) sotner (1) spanyol (1) speedway (1) spies (3) stefano (1) steve (2) sting (1) stoner (21) story (2) stuart (1) superbike (19) supermoto (2) supersport (2) superstock (1) suter (2) suzuka (1) suzuki (5) szabályzat (1) szabó (1) szamár (1) száz (1) szerkesztő (1) szerződés (1) szerződést (1) szobája (1) szombat (2) született (1) szülinap (1) talácsi (1) talma (40) talmacsi (1) talmácsi (47) tama (1) taveri (1) team (19) teamt (2) tech3 (1) television (1) televízió (6) terol (3) teszt (3) tesztnaptár (1) the (1) tibi (1) titkai (1) toh (1) tony (1) top (1) toseland (4) tóth (10) toth (18) tourist (4) track (1) travis (1) trophy (4) troy (4) troys (1) tt (9) tünde (1) tz (1) uddevalla (1) valencia (9) valentino (19) van (1) vb (3) végeredmény (2) vélemény (3) vermeulen (3) versenynaptár (2) vespa (1) videó (1) világbajnok (7) visszavonult (1) waldmann (1) wayne (3) web (1) wsbk (1) yamaha (12) zaeta (2) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Guld Péter: Hát erről mi is csak olvastunk, de feltételezhetően igen. Szívesen leülnénk vele beszélgetni erről... (2009.12.08. 10:22) Makaó kakó
  • Giannichedda: Bitti mi miatt volt távol idén?Pénzhiány? (2009.12.08. 09:52) Makaó kakó
  • Kaland-Játék-Kockázat: Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke mi... (2009.12.04. 11:58) Kinek jó a Moto2?
  • Guld Péter: Szia Rendben azon leszünk mindenképp. Szólok a Bélának ő a mindenes, remélem megy majd neki. Köszi... (2009.10.18. 23:06) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • azlok23: És a komment megírása után próbáltam visszamenni a blogod főoldalára tallózni a többi cikk között,... (2009.10.18. 22:08) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • Utolsó 20

Betyár Jorgi

Guld Péter 2009.08.25. 16:01

Mekkora zsivány ez a Lorenzo! Nem igaz? Nem.

 

A Yamaha ma délelőtt bejelentette, hogy Jorge 2010-ben is gyári Yamaha versenyző marad. Nincs ezen mit csodálkozni. Elment volna likvidáltatni magát a Ducatihoz? Erre a válasz pedig egyértelmű. Hülye azért nem vagyok. Jorge megpróbált eljátszani egy játékot, amelyet anno a legendás Mick Doohan űzött a Hondával szemben. Rendszerint az év utolsó futama előtt, esetleg azt követően írta alá a szerződését, amelynek összege addigra már csillagászati magasságokban ólálkodott. Jorgenak úgy tűnik ez a játék nem sikerült, hisz a régi idők elmúltak, s új szelek járnak a MotoGP háza táján.

 

A csapat ultimátumot a spanyolnak, tetszik, avagy nem tetszik legkésőbb Indianapolisban tessék bejelenteni a következő évi szándékait. Jorge ezt megtette, bár a végösszeg, azért végül titokban maradt. Talán kapott egy kis emelést. Mindenki örül és kimondottan elégedett. Jarvis megkönnyebbült, Lorenzo nemkülönben. Persze az öreg Aspar azért még odadörzsölte a csípős paprikát a mallorcai orra alá, mely szerint azért mégiscsak jobb lenne másik márkájú géppel elverni Rossit, de győzött a józanész. Meg persze minek a másik márka, ha ezzel sem mindig sikerül? A vetélytársak homlokai pedig elkezdhetnek verejtékezni, hisz Jorge nem vész el a következő évben sem, sőt…

A Suzuki háza táján is forr a levegő. Kevin Schwantz előássa a garázs mélyéről az eddig alvó, de őrült állat #34-est. Igen a Lucky Strike Suzuki újra kék füstöt fog eregetni néhány kör erejéig, s őserővel fogja feldarálni Indianapolis piros téglából kirakott célvonalát. A régi generációt átmenet nélkül fogják követni a 21. század technikai újdonságai a Moto2-k, amolyan bemutató erejéig. Apropó Suzuki, amit sejtettünk az bebizonyosodott. Capirex marad a babakék gépezet lovasa a következő szezonban. Így a csapat utolsó győzelmét megszerző ausztrál Chris Vermeulen egyelőre a munkanélküliek táborát erősíti. Szegény Chris már jelezte, hogy kész lenne akár a Moto2-re, akár egy SBK vb-re való visszatérésre. S még Suzuki. A csapat megállapodást kötött az olasz kerékgyártó vállalattal a Marchesinivel, akivel ezen túl magnéziumkerekekkel fogja támogatni a csapatot. Hogy ez segíteni fogja-e a team munkáját, jelenleg még talány, de bízzunk a javulásban, bár a gyengécske blokkokkal valószínűleg lenne még mit tenni. Alvaro Bautista leszerződtetésével egyébként Paul Denning csapatfőnök nagyon elégedett, s úgy gondolja, hogy tekintsünk az egyezségre amolyan szimbolikus döntésként is, mivel a csapat így nyilvánította ki, hogy nyitottak az új éra irányába.

Még néhány szó a többiekről. A Pramac Ducati nyergét Aleix Espargaró kapta meg két futam erejéig. Az eddig Németh Balázst is remekül helyettesítő spanyol fiatalember természetesen majd kiugrik a bőréből örömében. Csak utána is így legyen. Szóba került Takahashi, valamint Gibernau neve is, végül mégis Aleix kapta meg a bizalmat, s a Ducatit. Fabrizio számára még adott lett volna a lehetőség, viszont fájó válla miatt a brnói futamot is feladni kényszerült, így Michel jobbnak látta, ha otthon pihen, s felkészül az SBK végső hajrájára. Apropó két verseny. Legújabb nem hivatalos források szerint Stoner már most ki szeretné tolni visszatérését a Phillip Islandre.

Miután a Suzuki bejelentette Bautista leigazolását, Martineznek nem volt mit tennie, s újra szerződtette az ugyancsak spanyol Barberát a leendő Ducatira. Persze lenyilatkozta, hogy nagyon örvendetes számára Barbera érkezése, hiszen már dolgoztak együtt, s nyertek is futamot a 125-ösök mezőnyében, de azért most az egyszer nem bírta ki, hogy eddigi kedvencének Alvaro Bautistának ne szóljon be. Véleménye szerint ugyanis Alvaro nagyon rosszul döntött, amikor elfogadta a Suzuki ajánlatát, ugyanis a Ducati egy sokkal jobb motor, amelyben sokkal több potenciál rejlik, mint egy hamamatsui szerkezetben. Visszatérve Hectorhoz, természetesen ő is nagyon boldog, s izgatottan várja a királykategóriás kihívást.

Lucio Cecchinello először hozta nyilvánosságra álláspontját a 2010-es szezonra vonatkozóan. Az olasz elárulta, hogy szeretné megtartani régi-új védencét Randy de Puniet-t a következő szezonra.

A Tech 3 Yamaha sorsa biztos, viszont a csapatfelállásra ez még közel sem mondható el. Persze sokan úgy vélik ,hogy Colin Edwards pozíciója sziklaszilárd alapokon nyugszik. Sőt valós veszteség érné a MotoGP világát a texasi humorzsák távozásával. Ezt szerencsére a csapatvezetés, s maga Colin is így gondolja, ezért a valós félelmek jobban James Toselandet terhelik. Már amennyire terhelik. Hallottuk már azt is, hogy a brit visszatér az SBK-ba, de most pont az ellenkezője kezd körvonalazódni a témának. A dolog hátterében pedig ismét a Dorna áll. Ugyanis James távozásával, ismét angol pilóta nélkül maradna a királykategória, s az ebből származható veszteségektől igencsak rosszul alszik Ezpeleta úr. Így a jogtulajdonos szeretné, ha James továbbra is a sorozatban motorozna, egyedül a miként rejtélyes. Persze elképzelhető, hogy meghiúsul terv és marad a spanyol-olasz túlerő, esetleg pluszban érkezhet még egy texasi legény. Érdekes lenne a folytatás…

Moto2

Az MCN véleménye szerint a Supersport vb brit fenegyereke, Cal Crutchlow igencsak közel van egy jövő évi Moto2-es megállapodáshoz. Néhányan úgy vélik, hogy Cal rendkívül sok időt töltött el Fausto Gresini csapatával a brnói futamon, de természetesen egy Tech 3-as szerződést sem tartanak kizártnak.

A Moto2 végleges rajtlistája várhatóan Estorilban lát napvilágot. Addig is maradnak a találgatások. Julian Ryder szerint az Aprilia vázzal fogja ellátni Asparékat. Persze hülyén hangzik, hogy egy Aprilia vázban Honda blokk, de ez van. S igazából nem Honda lesz a neve az összes motorkerékpárnak. De akkor mi? Aprilia sem lehet. Persze az olaszok eddig sírtak, de most mégis beszállnak a buliba, elvégre bevétel jelent a váz biznisz is. S ne feledjük, versenyeztek ők már Rotax blokkal, Aprilia név alatt még a ’90-es években. S utcára is gyártottak hasonló kétkerekűt, sőt még Suzuki erőforrással működőt is. Tehát vége az ellenségeskedésnek, s úgy tűnik Noale is beáll a sorba. Az LCR valamint a Scot indulása kétséges, de a Tech 3, Gresini és Pramac trió úgy tűnik jelen lesznek az új kategóriában. Gresini például Moriwaki vázzal tervezi a jövőjét, amely a HRC vonalon, azért elég jól hangzó névnek számít.
 

Címkék: yamaha szerződés suzuki kevin indianapolis motogp 2010 rossi lorenzo schwantz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gpmotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr521337495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása