HTML

gpmotogp

Motorversenyek, motorversenyzők

Címkék

009 (1) 1 (2) 100 (1) 1000 (1) 11 (1) 125 (9) 125cc (5) 1996 (1) 2009 (3) 2010 (2) 2012 (1) 21 (1) 250 (13) 250cc (5) 8 (1) a (2) abba (1) adac (1) ago (1) agostini (3) ágoston (1) agusta (2) al (1) albacete (1) alen (1) állása (1) alvaro (1) ama (1) amatriain (1) anderson (1) angelis (2) antonio (3) aoyama (10) aprilia (8) aranytojás (1) árpád (1) aspar (3) assen (11) átigazolás (1) autverseny (1) backflip (1) bácsi (1) bajnok (2) bajnokság (3) balatonring (8) balázs (14) banderas (1) barbera (3) barcelona (2) barracuda (1) bautista (10) bayliss (6) belli (2) ben (2) betegség (1) biaggi (3) bill (2) bimota (1) bitt (1) bitter (5) blanc (1) bmw (1) bogarak (1) bontott! (1) bqr (1) bradl (1) bridgestone (1) brno (12) brokernet (1) bruno (1) buell (1) bulcsú (1) bull (1) burgess (2) bydgoszcz (1) byrne (1) cairoli (4) cameron (3) canepa (2) capirossi (5) capone (1) carl (1) casey (7) catalunya (7) cb (1) cc (4) cev (1) chiaia (2) circus (1) climb (1) cluzel (1) coffe (1) colin (3) confederate (1) corse (1) cours (1) crump (1) crutchlow (2) csehország (1) cseke (1) csoki (1) dani (2) david (1) davidson (2) de (5) denning (1) desalle (1) desmosedici (1) dkw (1) donald (3) donington (9) doohan (2) dovizioso (4) dragbike (2) dráma (1) drapál (2) ducati (15) ducato (1) duke (1) dunlop (2) easton (1) eb (1) eddie (1) edwards (6) egy (1) elias (1) előzetes (2) end (1) endre (1) epp (1) espargaro (6) estoril (7) európa (1) éves (1) ezpeleta (1) f1 (2) fabrizio (1) faster (1) favaro (2) fb (1) fc (1) feleségek (1) ferrari (3) fiat (1) fim (2) flat (1) fogarty (2) folger (2) for (1) forghieri (1) forma (1) formula (1) fotókiállítás (1) four (1) from (1) futamgyőzelem (1) gábor (34) gadea (1) garage (1) gardner (1) gcc (1) georg (1) giacomo (2) gilera (2) girls (4) goodwood (1) gp (7) gp9 (1) gpmotogp (2) graziano (4) gsxr (1) guthrie (1) guy (3) guzzi (2) györfi (1) gyula (2) haga (4) hailwood (4) harley (2) harry (1) haslm (1) hátraszaltó (1) hayden (5) health (1) heidolf (1) helyszín (1) hendrix (1) herceg (1) hercules (1) hétfő (1) hill (1) honda (13) hungaroring (4) iannone (8) idm (1) időbeosztás (4) időeredmények (1) ii (1) imi (1) imola (1) imre (9) indian (1) indianapolis (7) indy (7) interjú (1) iom (2) island (8) isle (11) ivy (2) james (1) jános (1) játék (1) jawa (2) jeffries (1) jeremy (3) jerez (7) jim (1) joey (1) john (5) jonas (1) jorge (4) juhos (1) julian (1) julio (1) kalex (1) kallio (1) katar (9) kenny (3) képek (1) képeslap (2) képgaléria (1) képregény (1) kerestetik (1) kevin (3) kezében (1) ki (7) kocinski (1) kornél (3) közvetítés (5) közvetítésk (1) krossz (1) krossza (3) ktm (3) kunmadaras (2) laci (1) laguna (12) lamborghini (1) lányok (2) lászló (1) lawson (1) le (2) lefejellek (1) live (1) locatelli (2) lommel (1) lorenzo (39) loris (3) lüthi (2) macau (1) madonna (1) magny (1) magyar (1) makaó (1) malajzia (1) man (11) management (1) mans (7) marco (6) marsovszky (2) martin (3) martinez (1) marvin (1) massa (1) masters (1) matchless (1) mattia (5) max (1) mcgiunness (1) mcguinness (4) mcwilliams (1) megszívja (1) meier (1) melandri (1) michael (1) mick (1) mike (2) mile (1) misano (8) mit (7) mladin (1) mondott (7) mont (1) montmelo (1) monza (2) moore (1) moriwaki (1) motegi (7) moto (3) moto1 (1) moto2 (10) motocross (6) motogermany (1) motogp (178) motor (1) motorosok (1) mtv (3) mugello (13) music (1) musquin (1) mv (2) mx (8) mx1 (3) mx2 (3) nagl (1) nakano (1) nation (1) nations (2) negyed (1) nem (1) németh (20) nemzetek (3) nicky (2) nieto (1) nitro (2) nori (1) noriyuki (2) norton (2) nsu (1) nszk (1) nyilatkozat (4) of (14) öhlins (1) órás (1) ouroboros (3) out (1) p (1) paddock (4) pamela (1) panni (1) pannónia (1) paolo (3) park (6) parlotti (1) pasini (15) pastrana (1) paul (1) paulin (1) pedersen (1) pedrosa (12) péntek (2) peti (1) phil (2) phillip (8) pina (1) piroslámpás (1) plater (2) pol (1) póló (1) pontállás (5) portimao (2) portré (1) pramac (1) prima (1) primissima (1) puig (1) puniet (4) racing (1) rainey (2) rakéta (1) rc (1) read (2) red (1) redman (1) reklámfilm (1) rekord (1) repsol (3) rezső (1) riders (1) rizi (1) rizmayer (1) roberts (3) roczen (1) ron (1) rosivall (1) rossi (72) ruffo (1) rutter (1) sachsenring (7) sajtóközlemény (1) sajtóközlemények (2) sajtóprezentáció (1) salakmotor (1) sándor (2) sanyi (2) sávoly (1) sbk (6) schwanner (1) schwantz (3) scot (5) sebestyén (1) seca (12) segg (1) senior (1) senkiháziak (1) sepang (8) shane (1) shinya (1) shop (1) showa (1) shox (1) silver (1) silverstone (1) simon (10) simoncelli (19) smith (5) sóderágy (1) sotner (1) spanyol (1) speedway (1) spies (3) stefano (1) steve (2) sting (1) stoner (21) story (2) stuart (1) superbike (19) supermoto (2) supersport (2) superstock (1) suter (2) suzuka (1) suzuki (5) szabályzat (1) szabó (1) szamár (1) száz (1) szerkesztő (1) szerződés (1) szerződést (1) szobája (1) szombat (2) született (1) szülinap (1) talácsi (1) talma (40) talmácsi (47) talmacsi (1) tama (1) taveri (1) team (19) teamt (2) tech3 (1) television (1) televízió (6) terol (3) teszt (3) tesztnaptár (1) the (1) tibi (1) titkai (1) toh (1) tony (1) top (1) toseland (4) tóth (10) toth (18) tourist (4) track (1) travis (1) trophy (4) troy (4) troys (1) tt (9) tünde (1) tz (1) uddevalla (1) valencia (9) valentino (19) van (1) vb (3) végeredmény (2) vélemény (3) vermeulen (3) versenynaptár (2) vespa (1) videó (1) világbajnok (7) visszavonult (1) waldmann (1) wayne (3) web (1) wsbk (1) yamaha (12) zaeta (2) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Guld Péter: Hát erről mi is csak olvastunk, de feltételezhetően igen. Szívesen leülnénk vele beszélgetni erről... (2009.12.08. 10:22) Makaó kakó
  • Giannichedda: Bitti mi miatt volt távol idén?Pénzhiány? (2009.12.08. 09:52) Makaó kakó
  • Kaland-Játék-Kockázat: Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke mi... (2009.12.04. 11:58) Kinek jó a Moto2?
  • Guld Péter: Szia Rendben azon leszünk mindenképp. Szólok a Bélának ő a mindenes, remélem megy majd neki. Köszi... (2009.10.18. 23:06) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • azlok23: És a komment megírása után próbáltam visszamenni a blogod főoldalára tallózni a többi cikk között,... (2009.10.18. 22:08) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • Utolsó 20

MotoGP Valencia - még

Guld Péter 2009.11.11. 13:02

Ki mit mondott utoljára...

250cc

Hiroshi Aoyama világbajnok: „Nagyon büszke vagyok, hogy megnyertem a világbajnokságot, különösen azért, mert ez volt utolsó 250-es szezon. Közel tíz évet motoroztam ebben a kategóriában, ezért egy kicsit szomorú vagyok, hogy ezek a motorok nem lesznek többé, viszont holnap egy új kihívás vár rám. Holnaptól MotoGP versenyző leszek, ezért a ma beteljesült álmom után, holnap egy újabb fog beteljesülni. Nagyon nyerni szerettem volna, ezért az egyik kanyarban kicsit besokalltam és majdnem elestem. Mikor visszatértem a pályára nem láttam pontosan, hogy hányadik helyen vagyok, mert a csapatom nem mutatta be a táblát. Aztán a következő körben, hogy a 11.-ik vagyok, s mindjárt tudtam, hogy még egy hiba végzetes lehet a cím szempontjából. Aztán hetedikként végeztem. Miután láttam, hogy Simoncelli bukott, tudtam, hogy világbajnok vagyok. Nagyon boldog vagyok, hogy világbajnok lettem, főleg egy ilyen rendkívül nehéz szezonban. A csapatomtól rendkívül sok segítséget kaptam és extra motivációt és erőt adott nekem, ezért minden köszönök nekik. 23 évet vártam erre a napra. Nem tudom, mire lehetek képes a MotoGP-ben, hiszen az egy más világ, a legjobb versenyzőkkel és a legjobb motorokkal. Kaptam egy lehetőséget az élettől, hogy megmutassam, mit tudok és szeretném kihasználni amennyire, csak lehet. A többit majd meglátjuk.”

MotoGP

Dani Pedrosa 1.: „Nagyszerű érzés, hogy a szezont egy ilyen győzelemmel fejezhettem be, s főként az a legcsodálatosabb, hogy a hazai rajongóim előtt. Ott álltunk a rajtrácson, még a plexim is fel volt hajtva és vártam Casey-t. Aztán láttam, ahogy a zászlótartó ember lesétál a pálya szélére és kigyulladnak a piros lámpák. Ekkor csak annyit mondtam, hejj mindjárt indulunk. Először akkor tudatosult bennem, hogy Casey-vel valami történhetett a felvezető körben. Az első néhány körben megpróbáltam nagyon óvatosan motorozni, mivel ezen a pályán különös gondot kell fordítani a gumik felmelegítésére, főként a jobbos kanyarokban. Miután ez sikerült egy igen gyors tempót sikerült diktálni, így a többiek nem tudtak közel kerülni hozzám. Az utolsó néhány körben felerősödött a szél és benne volt a pakliban a hiba lehetősége, de szerencsére megúsztam és tudtam kontrollálni a Valentino és köztem levő távolságot, így nyertem. Eszembe jutott Laguna Seca, ahol ugyanígy Valentino üldözött, őt pedig Lorenzo, így megpróbáltam olyan gyorsan menni, ahogy csak tudtam. Nagyon örülök a győzelemnek, hiszen az edzésen nem mentek tökéletesen a dolgok, ezen kívül végre hazai közönség előtt is képes voltam futamot nyerni. Nekik is köszönöm, hogy kijöttek megnézni. Az összetett harmadik hellyel kapcsolatban nem tudok mondani túl sokat, de ezért egy kedves meglepetés. Természetesen nagyban hozzájárult Casey kiesése is. A szezon nem volt túl könnyű, de a tesztelésen mindent megpróbálunk annak érdekében, hogy a jövő évben minden klappoljon, s versenyképesek lehessünk. Az előjelek mindenesetre nem rosszak.”

Valentino Rossi 2.: „ Nagyon boldog vagyok, hiszen ez a legjobb eredményem itt Valenciában 2004 óta. Természetesen nyerni akartam, de az Elias-al és Lorenzóval történt csaták során rengeteg időt veszítettem Padrosával szemben és már lehetetlen lett volna őt utolérni. Mindenki tudja, hogy ez a pálya nem az erősségünk, de a srácok szerencsére olyan változtatást csináltak a warm-up-on, amelynek köszönhetően versenyképessé váltunk. Ezt külön köszönöm nekik. Dobogóval zártuk a szezont, újabb világbajnoki címet szereztünk, a Yamaha pedig összesen hármat, úgyhogy nagyon boldog és büszke vagyok. Köszönöm a Yamahának, a Bridgestone-nak és a csapatnak ezt az évet. Azt hiszem most bulizunk egyet.”

Jorge Lorenzo 3.: „ Sok jó csatát vívtam a mai napon és nagyon erősnek éreztem magam, de az egyik lassú kanyarban vétettem egy hibát és mire észbe kaptam Valentino már meg is előzött. Ekkor egy kicsit visszavettem a tempóból, s mire újra gyors köröket mentem, már túl nagy volt köztünk a távolság és nem tudtam utolérni. Örülök, hogy Spanyolországban ismét dobogóra álltam és büszke vagyok az összetett második helyre. Köszönöm a Yamahának, a csapatomnak és a Bridgestone-nak, azt hiszem az idén nagyszerű teljesítményt nyújtottunk, s még csak ez volt a második szezonom a királykategóriában. Alig várom, hogy kipróbálhassam az új motort, mert a szeretnénk a következő évben még erősebbek lenni.”

Colin Edwards 4.: „Igazán jól alakultak a dolgok a mai napon, de mindent leszámítva úgy érzem, hogy igenis megérdemeltem az ötödik helyet az összetettben. A verseny előtt úgy gondoltam, hogy legjobb esetben is az ötödik helyen érhetek célba, de mikor láttam, hogy Casey nincs versenyben, azt mondtam magamban – itt a lehetőség, hogy még több pontot szerezz, ragadd meg az alkalmat. Jól rajtoltam és a motor is rendkívül jól működött, de azok ott elöl utolérhetetlenek voltak. Nem tudom, hogy csinálják, vagy mit esznek reggelire, de képtelen vagyok olyan időket menni. A verseny közepén már a kanyarsebességre sem figyeltem, csak megpróbáltam minél gyorsabban motorozni. Szinte kimotoroztam magam a bőrömből, hiszen nem tudhattam, hol van Dovizioso. Aztán amikor Ben megelőzte…A futam után átmentem a garázsába megöleltem és azt mondtam neki – kérj, amit csak akarsz, megveszem neked. Nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen gyorsan hozzászokott a MotoGP géphez, s mivel hozzásegített az összetett 5.-ik helyhez, azt hiszem jól fogunk együttműködni a jövőben. Nagyszerű érzés ebben a pozícióban zárni a szezont, hiszen láthatjátok, hogy mekkora tehetségek vannak előttem. Ebben a szezonban nyújtottam eddig a legjobb teljesítményt és nagyon boldog vagyok. Köszönöm a srácoknak a Tech 3 csapatnak, hiszen mindig 100%-ot adtak és remélem, hogy most ők is nagyon boldogok. James-nek minden jót kívánok és bízom benne, hogy sikerül a Yamahát sikerre vinnie a Superbike-ban ismét.”

Ben Spies 7.: „Ez egy jó nap volt. Jól sikerült a rajt, amit végképp nem hittem volna. A hatodik-hetedik körig nem igazán voltam tempóban a többiekkel, nem használtam ki a gumikat, mivel még alig ismertem őket és nem szerettem volna butaságot csinálni. Ezután elkezdtem egyre gyorsabb köröket motorozni és észleltem magam előtt néhány pilótát. Lassan utolértem őket és jó néhányat meg is előztem közülük. Dovizioso előzése után láttam magam előtt Nicky Haydent és Toni Eliast is, de nem voltak lőtávolságon belül és utolérni is szinte lehetetlen lett volna őket, ezért arra törekedtem, hogy megőrizzem a köztünk levő távolságot és ne lassuljak le túlságosan. Ez sikerült is, úgyhogy nyugodtan mondhatom, hogy álomszerűen sikerült a hétvégénk, s legalább úgy érzem magam, mintha egy Superbike futamot nyertem volna. Néhány apró módosítást is végeztünk a motoron, ami bejött, ezért még gólt is rúgtunk és külön öröm a számunkra. Köszönöm a Yamahának és az összes szponzornak, hogy lehetővé tették a mai hétvégét. Úgy gondolom, hogy jó munkát végeztünk és elégedettek lehetnek velünk.”

Casey Stoner kiesett: „Természetesen nagyon frusztrált és csalódott vagyok, hogy így fejeztük be a szezont. Igen változatos volt az idei év, számos mélyponttal, ugyanakkor jó dolgokkal megfűszerezve. Sajnos mélyponton fejeztük be, de ismét valami, amiből tanultunk. Két éve ezzel a stratégiával dolgoztunk és soha nem volt vele semmilyen gond, de szerencsére nem a következő szezon első futamán történt a dolog, hanem most. Úgy érzem, hogy a nehéz helyzet után megmutattuk két egymást követő győzelemmel, hogy képesek vagyunk nyerni és esélyesek vagyunk, ezért ha télen jól dolgozunk, akkor jövőre ismét világbajnoki esélyekkel szállhatunk harcba. Én megpróbálok annyit edzeni, amennyit csak lehet, hiszen már régóta nem voltam 100%-os fizikai állapotban. Szeretném megköszönni a csapatnak az egész éves támogatást és főként Filippo-nak a remek munkát. Mellettem voltak a nehéz helyzetben is és mikor visszatértem egy tökéletes motort tettek alám. Külön köszönetet szeretnék mondani Livio Suppo-nak, hiszen elhagyja a csapatot. Mióta a Ducatihoz igazoltam mindig maximálisan támogatott és mellettem állt, különösen az idei évben történt, nem várt kihagyásom alatt is.”

 

 - Világbajnokság végeredménye - 

125cc

1 Julian SIMON SPA Bancaja Aspar Team 125cc 289
2 Bradley SMITH GBR Bancaja Aspar Team 125cc 223.5
3 Nicolas TEROL SPA Jack & Jones Team 179.5
4 Pol ESPARGARO SPA Derbi Racing Team 174.5
5 Sergio GADEA SPA Bancaja Aspar Team 125cc 141
6 Sandro CORTESE GER Ajo Interwetten 130
7 Andrea IANNONE ITA Ongetta Team I.S.P.A. 125.5
8 Marc MARQUEZ SPA Red Bull KTM Moto Sport 94
9 Joan OLIVE SPA Derbi Racing Team 91
10 Stefan BRADL GER Viessmann Kiefer Racing 85
11 Simone CORSI ITA Fontana Racing 81
12 Jonas FOLGER GER Ongetta Team I.S.P.A. 73
13 Dominique AEGERTER SWI Ajo Interwetten 70.5
14 Efren VAZQUEZ SPA Derbi Racing Team 54
15 Scott REDDING GBR Blusens Aprilia 50.5
16 Takaaki NAKAGAMI JPN Ongetta Team I.S.P.A. 43
17 Danny WEBB GBR Degraaf Grand Prix 38.5
18 Esteve RABAT SPA Blusens Aprilia 37
19 Lorenzo ZANETTI ITA Ongetta Team I.S.P.A. 37
20 Johann ZARCO FRA WTR San Marino Team 32.5
21 Randy KRUMMENACHER SWI Degraaf Grand Prix 32
22 Luis SALOM SPA Jack & Jones Team 21
23 Marcel SCHROTTER GER Toni - Mang Team 18
24 Tomoyoshi KOYAMA JPN Loncin Racing 17
25 Michael RANSEDER AUT CBC Corse 9
26 Lorenzo SAVADORI ITA Fontana Racing 7
27 Riccardo MORETTI ITA Ellegi Racing 3
28 Jasper IWEMA NED Racing Team Germany 3
29 Cameron BEAUBIER USA Red Bull KTM Moto Sport 3
30 Martin GLOSSOP GBR KRP/Bradley Smith Racing 2
31 Marvin FRITZ GER LHF-Project Racing 2
32 Gregory DI CARLO FRA Equipe de France 2
33 Daniel KARTHEININGER GER Freudenberg Racing Team 1

250cc

1 Hiroshi AOYAMA JPN Scot Racing Team 250cc 261
2 Hector BARBERA SPA Pepe World Team 239
3 Marco SIMONCELLI ITA Metis Gilera 231
4 Alvaro BAUTISTA SPA Mapfre Aspar Team 218
5 Mattia PASINI ITA Team Globalgest 128
6 Raffaele DE ROSA ITA Scot Racing Team 250cc 122
7 Thomas LUTHI SWI Emmi - Caffe Latte 120
8 Mike DI MEGLIO FRA Mapfre Aspar Team 250cc 107
9 Hector FAUBEL SPA Honda SAG 105
10 Alex DEBON SPA Aeropuerto-Castello-Blusens 101
11 Roberto LOCATELLI ITA Metis Gilera 85
12 Jules CLUZEL FRA Matteoni Racing 82
13 Ratthapark WILAIROT THA Thai Honda PTT SAG 81
14 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing 74
15 Lukas PESEK CZE Auto Kelly - CP 74
16 Alex BALDOLINI ITA WTR San Marino Team 41
17 Shoya TOMIZAWA JPN CIP Moto - GP250 32
18 Gabor TALMACSI HUN Balatonring Team 28
19 Shuhei AOYAMA JPN Racing Team Germany 27
20 Aleix ESPARGARO SPA Balatonring Team 22
21 Valentin DEBISE FRA CIP Moto - GP250 18
22 Imre TOTH HUN Team Toth Aprilia 12
23 Balazs NEMETH HUN Balatonring Team 11

24 Vladimir LEONOV RUS Viessmann Kiefer Racing 9
25 Bastien CHESAUX SWI Matteoni Racing 3
26 Axel PONS SPA Pepe World Team 3
27 Toby MARKHAM GBR C&L Racing 2
28 Kazuki WATANABE JPN Bardral Racing with SJ-R 2
29 Stevie BONSEY USA Milar - Juegos Lucky 1

MotoGP

1 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team 306
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 261
3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 234
4 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 220
5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 161
6 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team 160
7 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini 115
8 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini 111
9 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP 110
10 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team 108
11 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP 106
12 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 106
13 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team 104
14 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 92
15 Mika KALLIO FIN Pramac Racing 71
16 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing 38
17 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP 19
18 Aleix ESPARGARO SPA Pramac Racing 16
19 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando 12
20 Ben SPIES USA Sterilgarda Yamaha Team 9
21 Yuki TAKAHASHI JPN Scot Racing Team MotoGP 9
 

Címkék: valencia motogp végeredmény

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gpmotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr41517732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása