HTML

gpmotogp

Motorversenyek, motorversenyzők

Címkék

009 (1) 1 (2) 100 (1) 1000 (1) 11 (1) 125 (9) 125cc (5) 1996 (1) 2009 (3) 2010 (2) 2012 (1) 21 (1) 250 (13) 250cc (5) 8 (1) a (2) abba (1) adac (1) ago (1) agostini (3) ágoston (1) agusta (2) al (1) albacete (1) alen (1) állása (1) alvaro (1) ama (1) amatriain (1) anderson (1) angelis (2) antonio (3) aoyama (10) aprilia (8) aranytojás (1) árpád (1) aspar (3) assen (11) átigazolás (1) autverseny (1) backflip (1) bácsi (1) bajnok (2) bajnokság (3) balatonring (8) balázs (14) banderas (1) barbera (3) barcelona (2) barracuda (1) bautista (10) bayliss (6) belli (2) ben (2) betegség (1) biaggi (3) bill (2) bimota (1) bitt (1) bitter (5) blanc (1) bmw (1) bogarak (1) bontott! (1) bqr (1) bradl (1) bridgestone (1) brno (12) brokernet (1) bruno (1) buell (1) bulcsú (1) bull (1) burgess (2) bydgoszcz (1) byrne (1) cairoli (4) cameron (3) canepa (2) capirossi (5) capone (1) carl (1) casey (7) catalunya (7) cb (1) cc (4) cev (1) chiaia (2) circus (1) climb (1) cluzel (1) coffe (1) colin (3) confederate (1) corse (1) cours (1) crump (1) crutchlow (2) csehország (1) cseke (1) csoki (1) dani (2) david (1) davidson (2) de (5) denning (1) desalle (1) desmosedici (1) dkw (1) donald (3) donington (9) doohan (2) dovizioso (4) dragbike (2) dráma (1) drapál (2) ducati (15) ducato (1) duke (1) dunlop (2) easton (1) eb (1) eddie (1) edwards (6) egy (1) elias (1) előzetes (2) end (1) endre (1) epp (1) espargaro (6) estoril (7) európa (1) éves (1) ezpeleta (1) f1 (2) fabrizio (1) faster (1) favaro (2) fb (1) fc (1) feleségek (1) ferrari (3) fiat (1) fim (2) flat (1) fogarty (2) folger (2) for (1) forghieri (1) forma (1) formula (1) fotókiállítás (1) four (1) from (1) futamgyőzelem (1) gábor (34) gadea (1) garage (1) gardner (1) gcc (1) georg (1) giacomo (2) gilera (2) girls (4) goodwood (1) gp (7) gp9 (1) gpmotogp (2) graziano (4) gsxr (1) guthrie (1) guy (3) guzzi (2) györfi (1) gyula (2) haga (4) hailwood (4) harley (2) harry (1) haslm (1) hátraszaltó (1) hayden (5) health (1) heidolf (1) helyszín (1) hendrix (1) herceg (1) hercules (1) hétfő (1) hill (1) honda (13) hungaroring (4) iannone (8) idm (1) időbeosztás (4) időeredmények (1) ii (1) imi (1) imola (1) imre (9) indian (1) indianapolis (7) indy (7) interjú (1) iom (2) island (8) isle (11) ivy (2) james (1) jános (1) játék (1) jawa (2) jeffries (1) jeremy (3) jerez (7) jim (1) joey (1) john (5) jonas (1) jorge (4) juhos (1) julian (1) julio (1) kalex (1) kallio (1) katar (9) kenny (3) képek (1) képeslap (2) képgaléria (1) képregény (1) kerestetik (1) kevin (3) kezében (1) ki (7) kocinski (1) kornél (3) közvetítés (5) közvetítésk (1) krossz (1) krossza (3) ktm (3) kunmadaras (2) laci (1) laguna (12) lamborghini (1) lányok (2) lászló (1) lawson (1) le (2) lefejellek (1) live (1) locatelli (2) lommel (1) lorenzo (39) loris (3) lüthi (2) macau (1) madonna (1) magny (1) magyar (1) makaó (1) malajzia (1) man (11) management (1) mans (7) marco (6) marsovszky (2) martin (3) martinez (1) marvin (1) massa (1) masters (1) matchless (1) mattia (5) max (1) mcgiunness (1) mcguinness (4) mcwilliams (1) megszívja (1) meier (1) melandri (1) michael (1) mick (1) mike (2) mile (1) misano (8) mit (7) mladin (1) mondott (7) mont (1) montmelo (1) monza (2) moore (1) moriwaki (1) motegi (7) moto (3) moto1 (1) moto2 (10) motocross (6) motogermany (1) motogp (178) motor (1) motorosok (1) mtv (3) mugello (13) music (1) musquin (1) mv (2) mx (8) mx1 (3) mx2 (3) nagl (1) nakano (1) nation (1) nations (2) negyed (1) nem (1) németh (20) nemzetek (3) nicky (2) nieto (1) nitro (2) nori (1) noriyuki (2) norton (2) nsu (1) nszk (1) nyilatkozat (4) of (14) öhlins (1) órás (1) ouroboros (3) out (1) p (1) paddock (4) pamela (1) panni (1) pannónia (1) paolo (3) park (6) parlotti (1) pasini (15) pastrana (1) paul (1) paulin (1) pedersen (1) pedrosa (12) péntek (2) peti (1) phil (2) phillip (8) pina (1) piroslámpás (1) plater (2) pol (1) póló (1) pontállás (5) portimao (2) portré (1) pramac (1) prima (1) primissima (1) puig (1) puniet (4) racing (1) rainey (2) rakéta (1) rc (1) read (2) red (1) redman (1) reklámfilm (1) rekord (1) repsol (3) rezső (1) riders (1) rizi (1) rizmayer (1) roberts (3) roczen (1) ron (1) rosivall (1) rossi (72) ruffo (1) rutter (1) sachsenring (7) sajtóközlemény (1) sajtóközlemények (2) sajtóprezentáció (1) salakmotor (1) sándor (2) sanyi (2) sávoly (1) sbk (6) schwanner (1) schwantz (3) scot (5) sebestyén (1) seca (12) segg (1) senior (1) senkiháziak (1) sepang (8) shane (1) shinya (1) shop (1) showa (1) shox (1) silver (1) silverstone (1) simon (10) simoncelli (19) smith (5) sóderágy (1) sotner (1) spanyol (1) speedway (1) spies (3) stefano (1) steve (2) sting (1) stoner (21) story (2) stuart (1) superbike (19) supermoto (2) supersport (2) superstock (1) suter (2) suzuka (1) suzuki (5) szabályzat (1) szabó (1) szamár (1) száz (1) szerkesztő (1) szerződés (1) szerződést (1) szobája (1) szombat (2) született (1) szülinap (1) talácsi (1) talma (40) talmácsi (47) talmacsi (1) tama (1) taveri (1) team (19) teamt (2) tech3 (1) television (1) televízió (6) terol (3) teszt (3) tesztnaptár (1) the (1) tibi (1) titkai (1) toh (1) tony (1) top (1) toseland (4) tóth (10) toth (18) tourist (4) track (1) travis (1) trophy (4) troy (4) troys (1) tt (9) tünde (1) tz (1) uddevalla (1) valencia (9) valentino (19) van (1) vb (3) végeredmény (2) vélemény (3) vermeulen (3) versenynaptár (2) vespa (1) videó (1) világbajnok (7) visszavonult (1) waldmann (1) wayne (3) web (1) wsbk (1) yamaha (12) zaeta (2) Címkefelhő

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Guld Péter: Hát erről mi is csak olvastunk, de feltételezhetően igen. Szívesen leülnénk vele beszélgetni erről... (2009.12.08. 10:22) Makaó kakó
  • Giannichedda: Bitti mi miatt volt távol idén?Pénzhiány? (2009.12.08. 09:52) Makaó kakó
  • Kaland-Játék-Kockázat: Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke mi... (2009.12.04. 11:58) Kinek jó a Moto2?
  • Guld Péter: Szia Rendben azon leszünk mindenképp. Szólok a Bélának ő a mindenes, remélem megy majd neki. Köszi... (2009.10.18. 23:06) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • azlok23: És a komment megírása után próbáltam visszamenni a blogod főoldalára tallózni a többi cikk között,... (2009.10.18. 22:08) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • Utolsó 20

Aprilia RSV 4 teszt

Guld Péter 2009.07.14. 08:09

Tekintetünk találkozik, nem hagyhatom annyiban, s nézésemmel továbbítom gondolataimat. – „ Kicsinállak, te római!”

 

Kellemes, forró nyári délután, épp egy óriásdugóban várakozva, ültem autómban, mikor megcsörrent a telefonom. S feltették a költői kérdést, melyet eddig nem túl gyakran szegeztek nekem. –„ Micsoda, hogy mivel? A Hungaroringre megkapom a szabadkártyát? Biaggi és a többi gyári menő ellen? Egy utcai RSV4-el, tökszéria változatban? Esélytelen vagyok, ne magyarázkodjatok esélytelen, amúgy ezer örömmel kipróbálom, de tudom, hogy ott fogok égni. Biaggi és társai mennek a full gyári motorokkal, rám, pedig rám sóztok egy utcai. Na tökmindegy, ott leszek.” – Szóval így és ehhez hasonló stílusban értetlenkedtem, mint egy négyéves fiúcska, kihez hozzávágnak a búcsúban 40 ingyen zsetont a dodgemhez, s nem akarja elhinni, mert úgy gondolja, hogy ebben tuti valami átkúrás van. Teltek a napok, s szép lassan megbarátkoztam a gondolattal, hogy bizony ott leszek, szabadkártyával, egy sztárokkal tűzdelt világbajnoki futamon, s be kell bizonyítanom Maxnak, hogy az Aprilia igenis egy mily nagyszerű gépezetet tolt a segge alá.

Gyakorlatilag a vezetőség elvárta tőlem, hogy verjem el az olaszt, miután az orra alá dörgölhetik a magukét. Persze mindezt egy kb.40 lóerővel gyengébb motorral. Eljött a nagy nap. Mire kiérkeztem a pályára, már nagy volt a sürgés-forgás. Lobogtak a zászlók, s a nézőktől egy gombostűnyi hely sem maradt a lelátókon. Az Aprilia képviselete is megjelent természetesen, így jelezvén az elvárásaikat. Katika magára vállalta az esernyőtartó lány szerepét, aztán meggondolta magát, így nem volt esernyő a rajt előtt. Zoli a főmérnök, technikus, s technikai asszisztens szerepét egy személyben teljesítette. A lámpákkal, tükrökkel, s gyári óriáskürtővel szerelt motorkerékpárom 179 kg-al mérlegelt, s ehhez párosult 180 lóerő, amely annak is betudható, hogy a szerkezet utcai változata, szinte versenymotorokat megszégyenítő elektronika arzenállal lett ellátva. Ez esetben egy ún. Ride by Wire szerkezetnek köszönhetően teljes mértékben állítható motortérképpel rendelkezünk, s a 3 lehetőség közül kiválaszthatjuk a számunkra legszimpatikusabbat. A Road, Sport valamint Track verzióból, versenyről lévén szó, természetesen csak az utolsó Track változatot választottuk.

A Road változatot utcára ajánlják, míg a Sport menüpont egy fokkal erősebb, de az első három sebességi fokozatban, megvonja tőlünk a maximális nyomatékot. A Road (140 le) ugyanezt teszi, csak kivétel nélkül, az összes fokozatban, így a döntés egyszerűnek bizonyult. Egy Biaggi verés, kizárólag brutális motorral képzelhető el. A Ride by Wire vezérlés egyébként a legújabb Magneti Marelli fejlesztések egyike. A blokk elrendezésére még a legkiégettebb, legpesszimistább, ultra rosszindulatú újságíró is csak annyit mondhat, hogy egyszerűen zseniális. V4, ha csak ennyit említenék, már akkor is legendás motorkerékpárokat dobna ki a beépített gugli. Viszont megspékelem 65 fokkal, amelytől végképp lehidal mindenki. Hogy miért? Egészen pontosan azért, mert a 65 fokos elrendezésnek köszönhetően a motor súlypontja nem került a csillagos égbe. Mellesleg lényegesen kisebb az esélyünk arra, hogy nagy sebességnél vibráció alakuljon ki, s bónuszként egy csomó helyet spóroltak meg ez által a mérnökök. Nem beszélve arról, hogy már-már annyira kompakt a blokk, s ennek köszönhetően szűk a keresztmetszet vázastul mindenestül, mint egy 17 éves… Na jó, hagyjuk.

Egyébként, hogy a lekváros tésztát kedvelők se szomorkodjanak, a blokkot valamint a lengővillát függőleges irányban változtathatjuk tetszés szerint. S elérkeztünk arra a pontra, amikor az Aprilia igazán behálózza a vásárlót. Megelőlegezi az összes RSV4 tulajnak, hogy műszaki tudása Gigi Dall’Igna-éval vetekszik, vagy ha nem, akkor legfeljebb ő maga Biaggi, aki aztán nagyon tudja mit, miért, hova állíttat. Mert a blokk és lengővilla magasságának mókulásával még nem ért véget a szitu. Persze az első Öhlins villa rugó előfeszítése, nyomó-húzófokozati csillapításának lehetősége adott, ez szinte alapműveltség egy mai szupersportgépen. A hátsó Öhlins állítgatása során a motor hátuljának magasságával is variálhatunk. Miért is ne, nem igaz? Viszont amikor odajött hozzám, alkalmi főmérnököm és megkérdezte, hogy állítsunk-e a villa szögén kissé kiborultam. Nem elég, hogy meg kell vernem a Biaggit, nem elég, hogy nem ismerem a gépezetet, semmi nem elég. Így hát azt a választ adtam - de bazmeg, de! Állítsd csopperesre. – Persze hagyta az egészet a fenébe. Ekkor döbbentem csak rá igazán, hogy hová csöppentem. Villaszög, motormagasság, a manóba. Egyetlen esélyem maradt! Minden lehetőséget nagyon gyorsan elfeledek, és őrülten húzom a gázt. Ennyi és nincs tovább, mikor végre elérkezett a várva várt pillanat. RSV4 az indulás előtt kortyolt még egy utolsót a friss nedűből, majd elfordult a kulcs, az indítógomb besüppedése által életre kelt elektromos hatások érvényesültek, s megszólalt.

Ó egek, ó. Gyönyörű, öblös, hörgős, ropogós, gurgulázó. Viszont felhívnám mindenki figyelmét, aki az indítás után Lemmyre számít Motörhead kísérettel óriásit fog csalódni. Inkább hasonlítanám a 60 éves, profin üvöltő Bruce Springsteenhez, aki pontosan tudja, mit miért csinál. S ez a végeredményben mindig kifizetődő. Így ott álltam mellette, csak az oroszlán és én a fekete kacsaruhámban, időközben leszakadt csizmatalppal. Vártuk a római gladiátort. Le kell őt győznünk nincs mese. Végül megérkezett és elfoglalta rajthelyét, mire én könnyedén átlendítettem lábam az ülés felett, s pofánvert a következő meglepetés.

Ez, a kívülről pöttömnek tűnő ízig-vérig versenydög valójában egy kényelmes motorkerékpár. Óriástermetemet, viszonylag nagy seggemet mondhatni királyi kényelem fogadta, s még a lábtartó pozíciója is úgy lett kialakítva, hogy bedagadt térdem nem verdeste a fogaimat ötméterenként. Egyszóval ergonómikus. Nyugodt lélekkel indultam hát harcba. Szemem kidülledt, s rajt. Az első kör maga volt a katasztrófa, alaposan lemaradtam a mezőnytől, fogalmazhatok úgy is, hogy szarrá előztek, miközben figyeltem a motor minden rezgését. Majd arra lettem figyelmes, hogy áthaladok a célvonalon, s már csak három köröm van arra, hogy mentsem a menthetőt.

Így, hát cselekedtem, bekuporodtam a plexi mögé, s nyélgázzal a mezőny után eredtem. A célegyenesben aztán elszabadult a pokol. Egyszóval érthetetlen az Aprilia viselkedése. Míg az ember fia lassúnak érzi magát, addig a kilométeróra számlálójára pillantva azt veszi észre, hogy a tempó bőven 200 feletti. Jelentem a gyári katalógus szerint megadott 14.000-ig használható fordulat igaz, bár azt követően tilt az elektronika, s az addig szépen játszó Bécsi Filharmonikusok zengő szólama, dadogásra vált.

Bár ezt nem illik megvárni, hisz a maximális, 115 Nm-es nyomatékot 10.000-nél, a 180 lóerőt pedig 12.500-nál adja le. S itt idézném fel Bruce Springsteen példáját, mely szerint a motor járása mily kiegyensúlyozott, s finom. Professzionális motorvezérlés, amely ugyancsak elhiteti velünk, hogy legalább akkora művészei vagyunk a gázmarkolat kezelésének, mint Lajkó Félix a citera húrjainak. A célegyenes végén természetesen korán nyúlok a fékkarok után, így bőven van időm játszadozni. Kizárólag az előző hasonlattal tudnék élni, ezt nem teszem, ezért inkább vonyítok.

A monoblokk, radiális nyergekkel szerelt Brembo egyszerűen káprázatos, finoman adagolható, leheletnyi könnyedséggel szabályozhatjuk a kívánt fékhatást. Vége hát az élvezkedésnek kezdődjék a munka, következzenek a kanyarok. Néhány évig egy RS 250 szolgálta őrült igényeimet. Eddig még egyetlen hozzá hasonló motorkerékpárral sem találkoztam, aki annyira tolerálta volna a pilóta estleges hibáit, a kanyar közepén való erős fékezéseket. Eddig. Persze cseppet sem csodálkozom azon, hogy ez a bravúr ismét az Apriliának sikerült, hisz köztudott, hogy vázépítésben messze a konkurencia előtt járnak.

S ismét egy utcai motorkerékpár esetében. Zseniális teljesítmény. Szinte hajszálpontosan megegyezett a két motor, fokozott igénybevétel során fellépő reakciója. Egészen pontosan a tőle származó vállveregetés – „Csináld csak komám, feszítsd a húrokat, majd én megoldom helyetted.” A szűk felépítésnek, a mindössze 10,1 kg-os versenyváznak és az 5100 grammos lengővillának köszönhetően, képtelen manőverekhez segít hozzá bennünket, melyeket a Pirelli abroncsok kizárólag támogatni tudnak. A hosszú, tempós lejtmenetet követő kidobós balos egyetlenegyszer csúnyán megviccelt. Bár benne lehet a pakliban, hogy aznap délelőtt alaposan berezeltem tőle, miközben gyakoroltam a pályát valami F1-es játékon. S mikor kétségbeesetten fékeztem, akkor éreztem csak igazán, hogy az oroszlánnak ez a szitu való igazán. Erősen döntöttem, s közben markoltam a féket, megspékelve vad visszakapcsolással. Ő azonban meg sem rezzent. Mindössze két megjegyzést fűznék hozzá az Öhlinsekkel szerelt elejéhez.

A pálya közepén található balosban, pillanatra olyan érzetem támadt, mintha egy milliméternyit bebillent volna. Persze következményektől mentes rémkép lebegett a szemem előtt, mivel jelenleg fizetésképtelen lennék, legalábbis, ami a károkat illeti. A következő szituáció viszont többször megismétlődött, s akár lehetne kellemes emlékkép is. Kétszer – esetleg háromszor megemelkedett szeretett oroszlánom eleje. Persze kormánycsapkodás nem szerepelt a műsorban, mivel az ugyancsak svéd, csodafutóműveket gyártó cégtől származó kormánylengéscsillapító elvei alapján ez nem megengedhető. Így a kerékemelős mutatvány legfeljebb egy akciófotó díszleteként szolgálhatott volna. Mellesleg nem tartom valószínűnek, hogy mázsás súlyra volt belőve a futómű, mely párosult 190 cm-el, így ennek következtében a súlypontom hátra tolódott. Talán ha megváltoztattam volna a villaszöget, igaz? Akkor valószínűleg eljött volna az a pont, hogy még a Piroskára vadászó farkas sem talált volna meg, a lehetőségek erdejében.

S míg őrült módon megpróbáltam megismertetni az általam tapasztaltakat a kedves olvasókkal elérkeztünk az utolsó körhöz. Hihetetlen küzdeni akarásomnak köszönhetően már csak Biaggi volt előttem. Pont ő, pont itt Magyarországon. A tömeg állva tombolt, s szurkolt nekem. Szépen lassan közelítettem a Kalózra. Nyernem kell, egy ekkora lehetőséget nem hagyhatok veszni. A Biaggi által meglovagolt harci oroszlánnak persze fogalma sem volt arról, hogy a nyomukban loholunk, hiszen az általam birtokolt fenevad sokkal, szerényebb hanggal büszkélkedhet, de sebaj, talán ennek köszönhetjük majd a végső győzelmet. Sikerült rátapadnom, mikor a Mansellt alaposan elcseszem, aztán újra felzárkózóm. Vészesen közelítünk az utolsó, mindent eldöntő lassú szektorhoz, mely előtt a végső, előzésre alkalmas egyenes található. Biaggi legnagyobb aggodalma a motorral kapcsolatban a motorfék, s a csúszókuplung, mely véleménye szerint még nem tökéletes. Tehát az egyetlen pont, amelyet kihasználva megfoghatom Massimilianót. Döntöttem, megpróbálom. Felgyorsítok, ahogy csak tudok, mellé bújtatom a vörösen izzó oroszlánomat, majd könyörtelenül visszapakolom kettőbe. Az Aprilia hátulja még csak meg sem remeg, szinte érezni, ahogy a klassz szerkezet legapróbb elemei is megfeszített tempóban dolgoznak azért, hogy lent maradjon a hátulja. Sikerül, igen, pardon, a kiszámíthatatlan gladiátor a belső íven marad.

Kirak a külső ívre, s ekkor szikrázó szemmel átnézek. Tekintetünk találkozik, nem hagyhatom annyiban, s nézésemmel továbbítom gondolataimat. – „ Kicsinállak, te római!” – Veszi a lapot, de tudja, hogy hibázott. Külső ívről, kanyarváltás következik, pillanatok alatt belső íven találom magam, s beszúrok elé. Hallom a közönség ovációját, a dudák zúgnak. Majd a kanyar végén elhúz mellettem kívülről az őrült „Kis Aszalós”.


Összefoglalva: Az Aprilia, RSV4 néven gyártott egy SBK világbajnoki babérokra törő verseny motorkerékpárt, amelyet a Superbike szabályainak következtében, a hétköznapi emberek számára is értékesíteni kell. A motor viszont közel sem hétköznapi, így a kérdés bázisa is átrendeződik. Nem az a fő szempont, hogy mire képes a motor, hanem az, hogy vajon mire képes, aki rajta ül? Bár egy igazán toleráns gépezetről van szó, tiszta szívből ajánlom, hogy ne feszegessük a határait, hisz nem mindenki világbajnokságon induló motorversenyző. Amennyiben ezt képesek vagyunk belátni, úgy a legnagyobb adrenalin löketeket élhetjük át az Apriliának köszönhetően.

[fotók: Zirig Árpád, www.totalbike.hu ; Aprilia Press] 

RSV4-ért köszönet az Aprilia Magyarországnak! www.apriliamotor.hu

 

        Műszaki adatok

Motor

65° fokban elhelyezkedő V4, négyütemű, vízhűtéses, DOHC, hengerenként négy szelep

Furat-löket

78 x 52.3 mm

Hengerűrtartalom

999.6 cc

Főtengelyen mért maximális teljesítmény

180 Le (132.4 kW), 12,500 rpm-nél

Főtengelyen mért maximális nyomaték

115 Nm 10,000 rpm-nél

Üzemanyag ellátás

Magneti Marelli hengerenkénti dupla befecskendezés

Indítás

Elektromos

Váltó

6 sebességes, kazettás váltó

Váz

Alumínium hídváz, különböző változtatási lehetőséggel

Első futómmű

Öhlins Racing fordított első villa, különböző változtatási lehetőséggel

Hátsó futómű

Alumínium lengővilla

Öhlins Racing központi rúgóstag, különböző változtatási lehetőséggel

Fékek

Első: 320 mm átmérőjű, Brembo dupla tárcsafék, 4 dugattyús radiális monoblokk féknyereg

Hátsó: 220 mm átmérőjű szimpla tárcsafék, Brembo 2 dugattyús féknyereggel szerelve

Abroncs méret

Első: 120/70 ZR 17

Hátsó: 190/55 ZR 17 (vagy: 190/50 ZR 17)

Száraz tömeg

179 kg *

 

Tank

17 liter (4 liter tartalékkal)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gpmotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr841245188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása