HTML

gpmotogp

Motorversenyek, motorversenyzők

Címkék

009 (1) 1 (2) 100 (1) 1000 (1) 11 (1) 125 (9) 125cc (5) 1996 (1) 2009 (3) 2010 (2) 2012 (1) 21 (1) 250 (13) 250cc (5) 8 (1) a (2) abba (1) adac (1) ago (1) agostini (3) ágoston (1) agusta (2) al (1) albacete (1) alen (1) állása (1) alvaro (1) ama (1) amatriain (1) anderson (1) angelis (2) antonio (3) aoyama (10) aprilia (8) aranytojás (1) árpád (1) aspar (3) assen (11) átigazolás (1) autverseny (1) backflip (1) bácsi (1) bajnok (2) bajnokság (3) balatonring (8) balázs (14) banderas (1) barbera (3) barcelona (2) barracuda (1) bautista (10) bayliss (6) belli (2) ben (2) betegség (1) biaggi (3) bill (2) bimota (1) bitt (1) bitter (5) blanc (1) bmw (1) bogarak (1) bontott! (1) bqr (1) bradl (1) bridgestone (1) brno (12) brokernet (1) bruno (1) buell (1) bulcsú (1) bull (1) burgess (2) bydgoszcz (1) byrne (1) cairoli (4) cameron (3) canepa (2) capirossi (5) capone (1) carl (1) casey (7) catalunya (7) cb (1) cc (4) cev (1) chiaia (2) circus (1) climb (1) cluzel (1) coffe (1) colin (3) confederate (1) corse (1) cours (1) crump (1) crutchlow (2) csehország (1) cseke (1) csoki (1) dani (2) david (1) davidson (2) de (5) denning (1) desalle (1) desmosedici (1) dkw (1) donald (3) donington (9) doohan (2) dovizioso (4) dragbike (2) dráma (1) drapál (2) ducati (15) ducato (1) duke (1) dunlop (2) easton (1) eb (1) eddie (1) edwards (6) egy (1) elias (1) előzetes (2) end (1) endre (1) epp (1) espargaro (6) estoril (7) európa (1) éves (1) ezpeleta (1) f1 (2) fabrizio (1) faster (1) favaro (2) fb (1) fc (1) feleségek (1) ferrari (3) fiat (1) fim (2) flat (1) fogarty (2) folger (2) for (1) forghieri (1) forma (1) formula (1) fotókiállítás (1) four (1) from (1) futamgyőzelem (1) gábor (34) gadea (1) garage (1) gardner (1) gcc (1) georg (1) giacomo (2) gilera (2) girls (4) goodwood (1) gp (7) gp9 (1) gpmotogp (2) graziano (4) gsxr (1) guthrie (1) guy (3) guzzi (2) györfi (1) gyula (2) haga (4) hailwood (4) harley (2) harry (1) haslm (1) hátraszaltó (1) hayden (5) health (1) heidolf (1) helyszín (1) hendrix (1) herceg (1) hercules (1) hétfő (1) hill (1) honda (13) hungaroring (4) iannone (8) idm (1) időbeosztás (4) időeredmények (1) ii (1) imi (1) imola (1) imre (9) indian (1) indianapolis (7) indy (7) interjú (1) iom (2) island (8) isle (11) ivy (2) james (1) jános (1) játék (1) jawa (2) jeffries (1) jeremy (3) jerez (7) jim (1) joey (1) john (5) jonas (1) jorge (4) juhos (1) julian (1) julio (1) kalex (1) kallio (1) katar (9) kenny (3) képek (1) képeslap (2) képgaléria (1) képregény (1) kerestetik (1) kevin (3) kezében (1) ki (7) kocinski (1) kornél (3) közvetítés (5) közvetítésk (1) krossz (1) krossza (3) ktm (3) kunmadaras (2) laci (1) laguna (12) lamborghini (1) lányok (2) lászló (1) lawson (1) le (2) lefejellek (1) live (1) locatelli (2) lommel (1) lorenzo (39) loris (3) lüthi (2) macau (1) madonna (1) magny (1) magyar (1) makaó (1) malajzia (1) man (11) management (1) mans (7) marco (6) marsovszky (2) martin (3) martinez (1) marvin (1) massa (1) masters (1) matchless (1) mattia (5) max (1) mcgiunness (1) mcguinness (4) mcwilliams (1) megszívja (1) meier (1) melandri (1) michael (1) mick (1) mike (2) mile (1) misano (8) mit (7) mladin (1) mondott (7) mont (1) montmelo (1) monza (2) moore (1) moriwaki (1) motegi (7) moto (3) moto1 (1) moto2 (10) motocross (6) motogermany (1) motogp (178) motor (1) motorosok (1) mtv (3) mugello (13) music (1) musquin (1) mv (2) mx (8) mx1 (3) mx2 (3) nagl (1) nakano (1) nation (1) nations (2) negyed (1) nem (1) németh (20) nemzetek (3) nicky (2) nieto (1) nitro (2) nori (1) noriyuki (2) norton (2) nsu (1) nszk (1) nyilatkozat (4) of (14) öhlins (1) órás (1) ouroboros (3) out (1) p (1) paddock (4) pamela (1) panni (1) pannónia (1) paolo (3) park (6) parlotti (1) pasini (15) pastrana (1) paul (1) paulin (1) pedersen (1) pedrosa (12) péntek (2) peti (1) phil (2) phillip (8) pina (1) piroslámpás (1) plater (2) pol (1) póló (1) pontállás (5) portimao (2) portré (1) pramac (1) prima (1) primissima (1) puig (1) puniet (4) racing (1) rainey (2) rakéta (1) rc (1) read (2) red (1) redman (1) reklámfilm (1) rekord (1) repsol (3) rezső (1) riders (1) rizi (1) rizmayer (1) roberts (3) roczen (1) ron (1) rosivall (1) rossi (72) ruffo (1) rutter (1) sachsenring (7) sajtóközlemény (1) sajtóközlemények (2) sajtóprezentáció (1) salakmotor (1) sándor (2) sanyi (2) sávoly (1) sbk (6) schwanner (1) schwantz (3) scot (5) sebestyén (1) seca (12) segg (1) senior (1) senkiháziak (1) sepang (8) shane (1) shinya (1) shop (1) showa (1) shox (1) silver (1) silverstone (1) simon (10) simoncelli (19) smith (5) sóderágy (1) sotner (1) spanyol (1) speedway (1) spies (3) stefano (1) steve (2) sting (1) stoner (21) story (2) stuart (1) superbike (19) supermoto (2) supersport (2) superstock (1) suter (2) suzuka (1) suzuki (5) szabályzat (1) szabó (1) szamár (1) száz (1) szerkesztő (1) szerződés (1) szerződést (1) szobája (1) szombat (2) született (1) szülinap (1) talácsi (1) talma (40) talmácsi (47) talmacsi (1) tama (1) taveri (1) team (19) teamt (2) tech3 (1) television (1) televízió (6) terol (3) teszt (3) tesztnaptár (1) the (1) tibi (1) titkai (1) toh (1) tony (1) top (1) toseland (4) toth (18) tóth (10) tourist (4) track (1) travis (1) trophy (4) troy (4) troys (1) tt (9) tünde (1) tz (1) uddevalla (1) valencia (9) valentino (19) van (1) vb (3) végeredmény (2) vélemény (3) vermeulen (3) versenynaptár (2) vespa (1) videó (1) világbajnok (7) visszavonult (1) waldmann (1) wayne (3) web (1) wsbk (1) yamaha (12) zaeta (2) Címkefelhő

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • Guld Péter: Hát erről mi is csak olvastunk, de feltételezhetően igen. Szívesen leülnénk vele beszélgetni erről... (2009.12.08. 10:22) Makaó kakó
  • Giannichedda: Bitti mi miatt volt távol idén?Pénzhiány? (2009.12.08. 09:52) Makaó kakó
  • Kaland-Játék-Kockázat: Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke mi... (2009.12.04. 11:58) Kinek jó a Moto2?
  • Guld Péter: Szia Rendben azon leszünk mindenképp. Szólok a Bélának ő a mindenes, remélem megy majd neki. Köszi... (2009.10.18. 23:06) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • azlok23: És a komment megírása után próbáltam visszamenni a blogod főoldalára tallózni a többi cikk között,... (2009.10.18. 22:08) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • Utolsó 20

Elnézést a késésért - avagy a nagy MotoGP ömlengés

Guld Péter 2009.11.18. 12:31

Állíthatnám azt, hogy a szörfdeszka készítők, országos kisiparos szakszervezetének vezetője nekem adományozta egyhetes, évi nyaralási jogukat Barbadoson, de ez sajnos nem így van. Nem jártam arrafelé, csak éppen egy csomó minden kimaradt.

Egészen pontosan a valenciai díjkiosztó gála után megrendezett 3 napos MotoGP/Moto2 teszt beszámolója, történései. Kivételt képez ez alól a Yamaha csapat, Tech 3-assal egyetemben, mivel ők csak két napot szántak az egészre, Valentino Rossi legnagyobb örömére. Colin Edwards igazándiból még ennyit sem teljesített, mivel kedden főként a wc kilincsét szorongatta egy gyomormérgezésnek, egyesek szerint sima gyomorrontásnak köszönhetően.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meglehetősen érdekes dolgok történtek az elmúlt hét elején Valenciában. Valentino Rossi, a Doktor, a kilencszeres világbajnok legenda úgy tűnik, nem érzi jól magát, ha a híradások nem róla szólnak, s nem vele kezdődnek. Őszintén vallott a BBC-nek, hogy a Yamahának döntenie kell közte és Jorge Lorenzo között, hogy kivel akarnak 2011-ben ringbe szállni. Véleménye szerint, kicsi ez a csapat kettejüknek, s szíve szerint nem is erőltetné a dolgot. Persze elmondta, hogy kiválóan érzi magát a hangvillásoknál és az sem kizárt, hogy a Yamahánál fejezze be a pályafutását, viszont jelenleg úgy gondolja, hogy az állapot nem tartható sokáig. Rossi természetesen nem árult zsákbamacskát és tényként közölte, hogy a Ducati, mint lehetséges csapat mindig is vonzotta őt, hiszen mégiscsak olasz motor - olasz pilóta kombinációban már évek óta nem volt világbajnoka a királykategóriának. S hogy egészen pontosak legyünk, Giacamo Agostininek sikerült a bravúr, 1972-ben egy MV Agusta nyergében.


Mindez természetesen nem volt elég a Dokinak, hiszen két nap mégsem három, s hogy a kanóc el ne égjen teljes mértékben, még hozzátette, Simoncelli gyorsabb lesz Spiestől. Legalábbis ő így gondolja. Egy ilyen kijelentésnek természetesen egyáltalán nem kell, fene nagy jelentőséget tulajdonítani, hiszen mindenki tudja, hogy ezek a dolgok megjósolhatatlanok. Valentino esetében azonban itt is, rögtön egy kétismeretlenes, fordított egyenletre gyanakodott mindenki, amely újabb címlapot eredményezett neki. Többen tudni vélték, hogy tart Spiestől, s bizony így akarja megtörni a Superbike idei világbajnokát, hiszen a teszteredmények magukért beszélnek, s mindenki láthatja, hogy Bennek van némi érzéke a kétkerekűekhez.


Az elmúlt hét, egyik legnagyobb meglepetése azonban mégiscsak az volt, hogy Talmácsi Gábor egykori csapata a Team Scot bejelentette, itt a vége nincs tovább, kiszáll a MotoGP-ből. Ebből arra következtethetünk, hogy a San-Marinói kormány által elkülönített összeg kevésnek bizonyult egy MotoGP csapat fenntartásához, noha a Talmácsi által kapott MOL pénzt is néhányan szűkösnek jellemezték. Bár Talmácsi érkezésekor a monda úgy szólt, hogy mikor a többi csapat tudomást szerzett a magyar tőkéről, s annak összegéről, egyöntetű siránkozásban törtek ki, hogy miért nem adtak Gábornak egy motort. Ezen most már kár vitatkozni, Talma a Moto2-ben folytatja karrierjét, De Angelis pedig méltatlanul motor nélkül maradt 2010-re. Legjobb esetben a Moto2-ben, avagy a Superbike-ban folytathatja pályafutását, esetleg az Aprilia színeiben.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hiroshi Aoyama egyébként megkezdte a felkészülést, pont Talma motorjának a nyergében, kissé abszurd szituációt teremtve ezzel, hiszen a Scot embléma még ott díszelgett a motoron. A hátteret egyébként Lüthi csapatfőnöke, Daniel Epp biztosítja a japánnak, akinek még hazája miniszterelnöke is gratulált nyílt levélben, amelyet az alábbiakban közlünk változtatás nélkül.

 


 

" Mr. Hiroshi AOYAMA

We congratulate your World Champion title in FIM Road Racing World Championship.

We believe that the World champion title is the evidence of accumulation of your everyday effort

We also would like to congratulate very important persons, supporter, family, and team members.

Japanese athletes' activities in the world will give a dream and hope to young generation in Japan.

We strongly wish your continuous success in your activity.

Yukio Hatoyama The Prime Minister "


Hiroshi egyébként harmadik nekifutásra, fél másodpercre maradt el Talmácsi kvalifikációs idejétől, s Talmácsi panaszait igazolja az is, hogy Aoyama messze az utolsó helyen végzett a nyolcszázasok között, így Hector Barbera és Marco Simoncelli durván 1 másodpercet adott az utolsó negyedliteres világbajnoknak.
A Suzuki nem csak a pilóták terén újított, hanem technikai vonalon is. Az évek óta legendás Suzuki – Yoshimura kapcsolat megszakadt valami miatt, s Hamamatsu döntéshozói a szlovén Akrapovic-ot bízták meg a kürtők fejlesztésével. Az új érát képviselő Alvaro Bautista egyébként kizárólag Aoyamát tudta megelőzni a harmadik nap végén. Csapattársa Loris Capirossi ettől lényegesen jobban muzsikált, s nyolcadikként zárta az idei év utolsó tesztjét.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A gyári Honda csapat végleg letette a voksát a svéd Öhlins mellett, hiszen mindkét pilóta versenygépe sárgásan csillogott front részen. Pedrosa mindhárom nap próbálgatta az új alkatrészeket, s a harmadik nap végén egy magabiztos harmadik hellyel búcsúzott motorkerékpárjától az idei évre. Dovizioso negyedik helye pedig különösen figyelemre méltó, mivel Andrea, a második nap folyamán óriásit bukott, egy gumicserét követően, amelynek következtében megrepedt egyik bordája.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A három napot figyelembe véve, nyugodt szívvel kijelenthetjük, hogy szinte semmi sem változott, s ugyanazon pilóták domináltak a tesztelés során, akik miatt egész esztendőben, vagy éppen leültünk a képernyő elé, vagy éppen felkeltünk onnan. Stoner két napot zárt az élen, Lorenzo egyet, bár mint említettem a Yamahások kihagyták szerdát. Valentino Rossi természetesen nem hajtotta agyon magát, így csapattársa nap, mint nap több kört tett meg a valenciai pályán, mint Valentino. Rossi persze így is kiválóan alkalmas a munkavégzésre, s valószínűleg tudja, hogy neki mire van szüksége. Persze ezzel Jorge is tisztában van, ezért dolgozik őrült módjára. Minden bizonnyal jövőre világbajnok szeretne lenni, s ezért mindent meg fog tenni.

  

 

 

 

 

 

 

A legnagyobb meglepetés, természetesen Ben Spiest leszámítva mégiscsak Nicky Hayden. Hayden, két ötödik és egy harmadik hellyel mérlegelt, ami egészen figyelemre méltó. Talán kezdi megszokni a skarlátvörös szörnyeteget, talán lassacskán beérik az emberfeletti munka, amit Nicky produkált ebben az évben. Mert ha ez kívülről nem is mindig mutatkozott meg, higgyék el így volt. Casey Stoner dominanciája már nem meglepetés. Egy ilyen hátborzongató visszatérés után, még inkább sem. Casey szinte szárnyal a Ducatin, s mindenki, aki kiröhögte őt a vasárnapi nagydíj felvezető körében, könnyen megeshet, hogy jövőre a pokolba kívánja, miközben orrát fújva, könnyeit törölgeti.


 

 

 

 

 

 

 

Marco Melandri azért a harmadik napon megmutatta képességeit, s ötödikként hagyta el Spanyolországot, bár a masszív Yamahás jelenlét hiányát továbbra se tessenek elfelejteni. Csapattársa az újonc Simoncelli, még saját bevallása szerint is hadilábon áll az RCV-vel, bár napról napra jobb. Gresini szerint óriási kényszer telepszik Marco-ra, amelyet a szezon kezdetéig mindenképpen le kell venni róla, ilyen-olyan segítséggel. Simoncelli-re ez nem mellékesen jellemző, hiszen a 250-ben is megjárta a hadak útját, viszont a MotoGP világa ettől sokkal kíméletlenebb, s félő, hogy nem lennének vele annyira türelmesek, mint a negyedliterben. Egy szó, mint száz Simoncellinek oldódnia kell, a tehetsége megvan a jó eredmények eléréséhez.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ben Spies, hát igen. Egy hatodik és egy negyedik hely, amit letett az asztalra. Nem semmi, mondhatnánk így is, vagy akár vulgárisabb stílust alkalmazva. Ez a fiú valamit tud, valamit, amiről egyelőre nem tudjuk, hogy mire elég. Arra, hogy megmutassa magát, arra épp elég, arra, hogy futamot nyerjen, vagy… ki tudja, arra eddig nincs válasz. Az egyetlen, akiről a jövő év végén, úgy érzem mindenképp beszélnünk kell, vagy így, vagy úgy. A kérdés csak az, vannak-e csodák, Valentino Rossin kívül? Már csak egy év és megtudjuk, létezik-e, az oly sok fejtörést okozó amerikai álom, legalábbis, ami a MotoGP-t illeti.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az újoncokról – végleges döntésként kezelhetjük, hogy a MotoGP-be fellépő versenyzők extra tesztlehetőséget kapnak, jövőbeni, tapasztalt társaikkal ellentétben. Alvaro Bautitsa élt a lehetőséggel elsőként, s próbálta betörni Suzukiját Estorilban, a Suzuki tesztpilótájának, Noboatsu Aokinak a segítségével. Viszont felmerült bennem a következő kérdés – vajon Ben Spies újoncnak számít? Ha igen és kihasználja az extra tesztlehetőséget, vajon azzal mekkora csapást mér az ellenfelekre?

Cikkünk itt véget ér a mai napra, holnap folytatjuk a Moto2 alapos kibeszélésével…

A három nap időeredményeit itt találják

1. nap

1 Casey Stoner Ducati Marlboro Team 1:32.660 - - 32
2 Jorge Lorenzo Fiat Yamaha Team 1:32.685 +0.025 +0.025 45
3 Valentino Rossi Fiat Yamaha Team 1:32.826 +0.141 +0.166 37
4 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:33.088 +0.262 +0.428 31
5 Nicky Hayden Ducati Marlboro Team 1:33.358 +0.270 +0.698 58
6 Ben Spies Monster Yamaha Tech 3 1:33.496 +0.138 +0.836 50
7 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team 1:33.675 +0.179 +1.015 51
8 Mika Kallio Pramac Racing 1:33.726 +0.051 +1.066 52
9 Randy De Puniet LCR Honda MotoGP 1:33.775 +0.049 +1.115 61
10 Marco Melandri San Carlo Honda Gresini 1:33.839 +0.064 +1.179 59
11 Aleix Espargaro Pramac Racing 1:33.878 +0.039 +1.218 63
12 Colin Edwards Monster Yamaha Tech 3 1:33.929 +0.051 +1.269 35
13 Loris Capirossi Rizla Suzuki MotoGP 1:34.144 +0.215 +1.484 55
14 Marco Simoncelli San Carlo Honda Gresini 1:35.229 +1.085 +2.569 51
15 Alvaro Bautista Rizla Suzuki MotoGP 1:35.772 +0.543 +3.112 52
16 Hector Barbera Aspar Team 1:36.204 +0.432 +3.544 63
17 Hiroshi Aoyama Scot Racing Team 1:37.964 +1.760 +5.304 40
18 Kenny Noyes Promoracing 1:38.654 +0.690 +5.994 28
19 Ratthapark Wilairot Stop and Go 1:39.815 +1.161 +7.155 17
20 Joan Olive Promoracing 1:41.989 +2.174 +9.329 18 

2. nap

1 Jorge Lorenzo Fiat Yamaha Team 1:31.939 - - 62
2 Casey Stoner Ducati Marlboro Team 1:32.195 +0.256 +0.256 44
3 Valentino Rossi Fiat Yamaha Team 1:32.528 +0.333 +0.589 55
4 Ben Spies Monster Yamaha Tech 3 1:32.942 +0.414 +1.003 61
5 Nicky Hayden Ducati Marlboro Team 1:32.981 +0.039 +1.042 84
6 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:33.025 +0.044 +1.086 46
7 Randy De Puniet Lcr Honda MotoGP 1:33.111 +0.086 +1.172 76
8 Mika Kallio Pramac Racing 1:33.125 +0.014 +1.186 84
9 Loris Capirossi Rizla Suzuki MotoGP 1:33.211 +0.086 +1.272 64
10 Marco Melandri San Carlo Honda Gresini 1:33.326 +0.115 +1.387 85
11 Aleix Espargaro Pramac Racing 1:33.345 +0.019 +1.406 74
12 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team 1:33.546 +0.201 +1.607 44
13 Hector Barbera Aspar Team 1:34.206 +0.660 +2.267 100
14 Marco Simoncelli San Carlo Honda Gresini 1:34.230 +0.024 +2.291 79
15 Alvaro Bautista Rizla Suzuki MotoGP 1:34.540 +0.310 +2.601 74
16 Hiroshi Aoyama Scot Racing Team 1:35.261 +0.721 +3.322 88
17 Xavier Simeon Gresini Moto 2 Team 1:37.279 +2.018 +5.340 58
18 Joan Olive Promoracing 1:37.881 +0.602 +5.942 86 

3. nap

1 Casey Stoner Ducati Marlboro Team 1:31.900 - - 35
2 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1:31.944 +0.044 +0.044 38
3 Nicky Hayden Ducati Marlboro Team 1:32.805 +0.861 +0.905 40
4 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team 1:32.825 +0.020 +0.925 51
5 Marco Melandri San Carlo Honda Gresini 1:32.936 +0.111 +1.036 36
6 Mika Kallio Pramac Racing 1:32.988 +0.052 +1.088 39
7 Aleix Espargaro Pramac Racing 1:33.275 +0.287 +1.375 55
8 Loris Capirossi Rizla Suzuki MotoGP 1:33.464 +0.189 +1.564 43
9 Hector Barbera Aspar Team 1:33.787 +0.323 +1.887 57
10 Marco Simoncelli San Carlo Honda Gresini 1:33.856 +0.069 +1.956 35
11 Alvaro Bautista Rizla Suzuki MotoGP 1:34.163 +0.307 +2.263 45
12 Hiroshi Aoyama Scot Racing Team 1:34.821 +0.658 +2.921 47
13 Joan Olive Promoracing 1:38.718 +3.897 +6.818 37
14 Xavier Simeon Gresini Moto 2 Team 1:39.151 +0.433 +7.251 12
15 Kenny Noyes Promoracing 1:45.427 +6.276 +13.527 2 
 

- Az elmúlt héten közzétett versenynaptár megváltozott, a javított változatot most megtekinthetik -

 

Dátum Grand Prix (Pálya)
April 11th* Qatar (Losail)
April 25th Japan (Motegi)
May 2nd Spain (Jerez)
May 23rd France (Le Mans)
June 6th Italy (Mugello)
June 20th Great Britain (Silverstone)
June 26th** Netherlands (Assen)
July 4th Catalunya (Catalunya)
July 18th Germany (Sachsenring)
July 25th*** United States (Laguna Seca)
August 15th Czech Republic (Brno)
August 29th Indianapolis (Indianapolis)
September 5th San Marino & Riviera di Rimini (Misano)
September 19th Hungary (Balatonring)
October 10th Malaysia (Sepang)
October 17th Australia (Phillip Island)
October 31st Portugal (Estoril)
November 7th Valencia (Ricardo Tormo Valencia)

Tartalék pálya: Motorland Aragon Circuit (Spanyolország)

* esti verseny
** szombati verseny
*** csak MotoGP kategória

Címkék: teszt versenynaptár valencia motogp időeredmények

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gpmotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr101534069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása