Az utolsó hírmorzsák Brno előtt.
A nyár legnagyobb szégyene, hogy nem írtunk a Suzukai 8 órás viadalról, de hát ez van. Bocs. A futam végén, persze kötelezően hozandó versenyként, három japán alakulat versenyzői állhattak a dobogóra, kizárólag helyi résztvevőkkel, kik szamurájkendőt és kesztyűben elrejtett, ujjakra állított minikarddal ellátott kesztyűt viseltek, mivel a verseny időpontja ütközött, mind a MotoGP-ve, mind pedig az SBK VB-vel. Azért a győztes Yoshimura Suzuki triója között szerepelt egy királykategóriát megjárt név is, Nobuatsu Aoki személyében. Tudják ő az a Suzukis csávó, akinek sokáig halcsontvázak díszelegtek a bukóján és egyszerre eltörte mindkét kezét azt hiszem még ’98-ban. Társai Tokudome és Sakai voltak. Második lett az Európában motorozhatatlannak ítélt Kawasakival az Izutsu, Takeishi, Tsuruta alkotta trió, megelőzve a Honda Dream RT csapatban szereplő Takahashi, Kameya duót. A legjobb európai csapatként végzett az osztrák yamahás alakulat (YART) Jerman-Martin-Gabbiani alkotta versenyzői felhozatallal.
Az egykori Grand Prix menő Jeremy McWilliams lehetőséget kapott a KTM-től, hogy két IDM Superbike futamon meglovagoljon egy speciálisan felkészített Akrapovic KTM RC 8-at. A 45 esztendős északír versenyző jelenleg saját versenyzőiskolájában tevékenykedik, s utoljára az Ilmor MotoGP projektjében láthattuk tesztpilótaként. Az augusztus 23.-án Assenben és a szeptember 13.-án, Hockenheimben tartandó finálén Stefan Nebel és Kai-Boerre Anderson társaként vesz részt viadalokon, s a sérült belga Didier an Keymeulent fogja helyettesíteni. A mattighofeni gyár mellesleg 100 db egyedi Akrapovic versenyreplikával készített a leendő vásárlóknak, melyeket ősszel fognak piacra dobni. A versenykittel egyébként 180 lóerőt fog teljesíteni az osztrák kétkerekű, s a bátrabbak az utcára is kimerészkedhetnek vele.
Utolsó kommentek