Talmácsi Formula 1-es autó próbált, a kislegények pedig Albacetében muzsikáltak - A Faster Management hírei
Hungaroring
A Racing Experience jóvoltából Talmácsi Gábor egy 2005-ös Renault Forma 1-es autóval körözhetett a Hungaroringen. Ugyanezzel az autóval Fernando Alonso tette ugyanezt a világbajnoki pontvadászatban négy évvel ezelőtt. Talma először egy Forma Renaulttal melegített a Forma 1-es gépre, majd kipróbálhatta a technika csúcsát is. A magyar MotoGP versenyző már régóta szeretett volna beülni egy ilyen autóba, most végre megadatott számára ez a lehetőség. Gábor most vezetett először nyitott versenyautót, ez is egy újdonság volt a számára.
Talmácsi Gábor:
- Fantasztikus élmény volt egy igazi Forma-1-es autót vezetni, nagyon komoly határai vannak a gépnek. Itt maga az élmény volt a fontos, és nem a köridő, hiszen hatszáz lóerőre vissza volt fogva az autó teljesítménye. Nem sok olyan ember van, aki MotoGP motorral is körbe száguldott a Hungaroringen és Forma 1-es autóval is. Köszönöm a lehetőséget, hatalmas élményt jelentett számomra.
Albacete - Szombat
Hosszú nyári szünet után a hétvégén folytatódik a Spanyol bajnokság az albaceteti pályán, ahol a Faster Management két fiatal tehetsége, Sebestyén Péter és Györfi Alen is tovább küzd a pontokért.
A szabadedzések és időmérők után nem úgy alakultak a dolgok, ahogyan azt a két magyar motoros szerette volna, így bíznak abban, hogy holnap a versenyen nekik fog kijönni a lépés.
Petinek a motorja pénteken megragadt, ma pedig az első időmérőn elesett. Szerencsére nem tört el semmije, de bal csuklóját eléggé megütötte, amit azóta is fájlal.
Alen motorján a szünet alatt nagy változatást eszközöltek a szerelők, hiszen eddig folyamatosan komoly technikai problémákkal küzdöttek. A változtatás pedig előrelépést hozott és Alennek edzésről edzésre sikerült javítania.
A hétvége érdekessége, hogy olyan sok induló van a versenyen, hogy a tréningeket két-két csoportban bonyolították le a szervezők, hogy ne legyen tumultus a pályán és minden versenyzőnek legyen lehetősége egy-egy tiszta, gyors kört futni.
Alen a 15., Peti a 16. helyről indul majd holnap.
Sebestyén Péter nyilatkozata:
Sajnos számomra nem túl jól alakult eddig a hétvége. 2 hónap szünet után igyekeztem minél gyorsabban felvenni a ritmust. Az első edzésen megragadt a motorom, így gyorsan véget ért számomra a tréning. Ma délelőtt talán elsiettem kicsit a dolgot, ráadásul a beállítások is még túl kemények voltak, és elestem. A bal csuklóm eléggé fáj, de remélem, hogy mindezek ellenére a versenyen sikerül pontokat szereznem.
Györfi Alen nyilatkozata:
A szünetben nagy változások lettek végrehajtva a motorom, ezáltal sokkal jobban vezethető. Lépésről lépésre haladunk előre, folyamatosan tökéletesítjük a beállításokat, aminek meg is van az eredménye, mivel körről körre tudok javítani. Bízom benne, hogy a versenyen is minden rendben lesz és végre nekem is kijön a lépés.
Albacete - Vasárnap
A tegnapi időjáráshoz képest hidegebb idő fogadta a versenyzőket a bemelegítő edzésen, mely következtében mindenki elmaradt az időmérőn produkált köridőkhöz képest. Az összesített idők alapján – hiszen a kvalifikációs tréninget két csoportban teljesítették a versenyzők – Alen végül az általa elért idővel a 31., míg Peti a 33. rajtkockából vághatott neki a versenytávnak.
Sajnos mindkettejük beállítási problémákkal küzdöttek, ráadásul Péternek néhány köt elteltével a csuklója sem bírta igazán a terhelést.
Sebestyén Péter nyilatkozata:
Jól rajtoltam és sikerült jó pár helyet előrébb lépnem. Nem igazán voltak jók a motor beállításai, de az 5-dik körig jól bírtam, majd egyre inkább erősödött a fájdalom a csuklómba, ezáltal egyre nehezebb volt tartanom az addig diktált tempót, főleg, hogy a motorral is küzdenem kellett a kanyarokban. Végül 19. lettem. Bízom benne, hogy két hét múlva Barcelonában jobb hétvégét zárunk és addigra a csuklóm is rendbe jön.
Györfi Alen nyilatkozata:
Állítottunk a motoron a bemelegítő edzésen, de inkább rosszabb lett, mint jobb. Próbáltunk még a verseny előtt is változtatni, de ezt már nem volt alkalom kipróbálni és sajnos igazából ez sem a jó irány lett.
A rajtnál történt valami gond a kuplunggal, de később szerencsére nem jelentkezett, így be tudtam fejezni a versenyt. Sajnos a beállítási problémáknak köszönhetően nem tudtam hozni még a tegnapi köridőket sem, így nem sikerült a pontszerzés. Sajnálom, hogy végül így alakult a verseny.
Utolsó kommentek