HTML

gpmotogp

Motorversenyek, motorversenyzők

Címkék

009 (1) 1 (2) 100 (1) 1000 (1) 11 (1) 125 (9) 125cc (5) 1996 (1) 2009 (3) 2010 (2) 2012 (1) 21 (1) 250 (13) 250cc (5) 8 (1) a (2) abba (1) adac (1) ago (1) agostini (3) ágoston (1) agusta (2) al (1) albacete (1) alen (1) állása (1) alvaro (1) ama (1) amatriain (1) anderson (1) angelis (2) antonio (3) aoyama (10) aprilia (8) aranytojás (1) árpád (1) aspar (3) assen (11) átigazolás (1) autverseny (1) backflip (1) bácsi (1) bajnok (2) bajnokság (3) balatonring (8) balázs (14) banderas (1) barbera (3) barcelona (2) barracuda (1) bautista (10) bayliss (6) belli (2) ben (2) betegség (1) biaggi (3) bill (2) bimota (1) bitt (1) bitter (5) blanc (1) bmw (1) bogarak (1) bontott! (1) bqr (1) bradl (1) bridgestone (1) brno (12) brokernet (1) bruno (1) buell (1) bulcsú (1) bull (1) burgess (2) bydgoszcz (1) byrne (1) cairoli (4) cameron (3) canepa (2) capirossi (5) capone (1) carl (1) casey (7) catalunya (7) cb (1) cc (4) cev (1) chiaia (2) circus (1) climb (1) cluzel (1) coffe (1) colin (3) confederate (1) corse (1) cours (1) crump (1) crutchlow (2) csehország (1) cseke (1) csoki (1) dani (2) david (1) davidson (2) de (5) denning (1) desalle (1) desmosedici (1) dkw (1) donald (3) donington (9) doohan (2) dovizioso (4) dragbike (2) dráma (1) drapál (2) ducati (15) ducato (1) duke (1) dunlop (2) easton (1) eb (1) eddie (1) edwards (6) egy (1) elias (1) előzetes (2) end (1) endre (1) epp (1) espargaro (6) estoril (7) európa (1) éves (1) ezpeleta (1) f1 (2) fabrizio (1) faster (1) favaro (2) fb (1) fc (1) feleségek (1) ferrari (3) fiat (1) fim (2) flat (1) fogarty (2) folger (2) for (1) forghieri (1) forma (1) formula (1) fotókiállítás (1) four (1) from (1) futamgyőzelem (1) gábor (34) gadea (1) garage (1) gardner (1) gcc (1) georg (1) giacomo (2) gilera (2) girls (4) goodwood (1) gp (7) gp9 (1) gpmotogp (2) graziano (4) gsxr (1) guthrie (1) guy (3) guzzi (2) györfi (1) gyula (2) haga (4) hailwood (4) harley (2) harry (1) haslm (1) hátraszaltó (1) hayden (5) health (1) heidolf (1) helyszín (1) hendrix (1) herceg (1) hercules (1) hétfő (1) hill (1) honda (13) hungaroring (4) iannone (8) idm (1) időbeosztás (4) időeredmények (1) ii (1) imi (1) imola (1) imre (9) indian (1) indianapolis (7) indy (7) interjú (1) iom (2) island (8) isle (11) ivy (2) james (1) jános (1) játék (1) jawa (2) jeffries (1) jeremy (3) jerez (7) jim (1) joey (1) john (5) jonas (1) jorge (4) juhos (1) julian (1) julio (1) kalex (1) kallio (1) katar (9) kenny (3) képek (1) képeslap (2) képgaléria (1) képregény (1) kerestetik (1) kevin (3) kezében (1) ki (7) kocinski (1) kornél (3) közvetítés (5) közvetítésk (1) krossz (1) krossza (3) ktm (3) kunmadaras (2) laci (1) laguna (12) lamborghini (1) lányok (2) lászló (1) lawson (1) le (2) lefejellek (1) live (1) locatelli (2) lommel (1) lorenzo (39) loris (3) lüthi (2) macau (1) madonna (1) magny (1) magyar (1) makaó (1) malajzia (1) man (11) management (1) mans (7) marco (6) marsovszky (2) martin (3) martinez (1) marvin (1) massa (1) masters (1) matchless (1) mattia (5) max (1) mcgiunness (1) mcguinness (4) mcwilliams (1) megszívja (1) meier (1) melandri (1) michael (1) mick (1) mike (2) mile (1) misano (8) mit (7) mladin (1) mondott (7) mont (1) montmelo (1) monza (2) moore (1) moriwaki (1) motegi (7) moto (3) moto1 (1) moto2 (10) motocross (6) motogermany (1) motogp (178) motor (1) motorosok (1) mtv (3) mugello (13) music (1) musquin (1) mv (2) mx (8) mx1 (3) mx2 (3) nagl (1) nakano (1) nation (1) nations (2) negyed (1) nem (1) németh (20) nemzetek (3) nicky (2) nieto (1) nitro (2) nori (1) noriyuki (2) norton (2) nsu (1) nszk (1) nyilatkozat (4) of (14) öhlins (1) órás (1) ouroboros (3) out (1) p (1) paddock (4) pamela (1) panni (1) pannónia (1) paolo (3) park (6) parlotti (1) pasini (15) pastrana (1) paul (1) paulin (1) pedersen (1) pedrosa (12) péntek (2) peti (1) phil (2) phillip (8) pina (1) piroslámpás (1) plater (2) pol (1) póló (1) pontállás (5) portimao (2) portré (1) pramac (1) prima (1) primissima (1) puig (1) puniet (4) racing (1) rainey (2) rakéta (1) rc (1) read (2) red (1) redman (1) reklámfilm (1) rekord (1) repsol (3) rezső (1) riders (1) rizi (1) rizmayer (1) roberts (3) roczen (1) ron (1) rosivall (1) rossi (72) ruffo (1) rutter (1) sachsenring (7) sajtóközlemény (1) sajtóközlemények (2) sajtóprezentáció (1) salakmotor (1) sándor (2) sanyi (2) sávoly (1) sbk (6) schwanner (1) schwantz (3) scot (5) sebestyén (1) seca (12) segg (1) senior (1) senkiháziak (1) sepang (8) shane (1) shinya (1) shop (1) showa (1) shox (1) silver (1) silverstone (1) simon (10) simoncelli (19) smith (5) sóderágy (1) sotner (1) spanyol (1) speedway (1) spies (3) stefano (1) steve (2) sting (1) stoner (21) story (2) stuart (1) superbike (19) supermoto (2) supersport (2) superstock (1) suter (2) suzuka (1) suzuki (5) szabályzat (1) szabó (1) szamár (1) száz (1) szerkesztő (1) szerződés (1) szerződést (1) szobája (1) szombat (2) született (1) szülinap (1) talácsi (1) talma (40) talmácsi (47) talmacsi (1) tama (1) taveri (1) team (19) teamt (2) tech3 (1) television (1) televízió (6) terol (3) teszt (3) tesztnaptár (1) the (1) tibi (1) titkai (1) toh (1) tony (1) top (1) toseland (4) tóth (10) toth (18) tourist (4) track (1) travis (1) trophy (4) troy (4) troys (1) tt (9) tünde (1) tz (1) uddevalla (1) valencia (9) valentino (19) van (1) vb (3) végeredmény (2) vélemény (3) vermeulen (3) versenynaptár (2) vespa (1) videó (1) világbajnok (7) visszavonult (1) waldmann (1) wayne (3) web (1) wsbk (1) yamaha (12) zaeta (2) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Guld Péter: Hát erről mi is csak olvastunk, de feltételezhetően igen. Szívesen leülnénk vele beszélgetni erről... (2009.12.08. 10:22) Makaó kakó
  • Giannichedda: Bitti mi miatt volt távol idén?Pénzhiány? (2009.12.08. 09:52) Makaó kakó
  • Kaland-Játék-Kockázat: Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke mi... (2009.12.04. 11:58) Kinek jó a Moto2?
  • Guld Péter: Szia Rendben azon leszünk mindenképp. Szólok a Bélának ő a mindenes, remélem megy majd neki. Köszi... (2009.10.18. 23:06) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • azlok23: És a komment megírása után próbáltam visszamenni a blogod főoldalára tallózni a többi cikk között,... (2009.10.18. 22:08) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • Utolsó 20

Magyar sarok - Valencia

Guld Péter 2009.11.09. 22:36

Honfitársaink nyilatkozatai utoljára az évben - bár ahogy elnézem a nevezési listát, de erről majd egy következő cikkben

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Sajtóközlemények -

 

Balatonring Team - Hihetetlen izgalmakat hozott a szezonzáró valenciai futam a 250 köbcentis kategóriában, ahol ezen a világbajnoki cím is eldőlt. A futam előtt Aojama Hirosi állt a pontverseny élén, és már abban az esetben is megszerezte volna a világbajnoki címet, ha a 11. helyen zár. A japán klasszis legnagyobb vetélytársa, Marco Simoncellinek mindenképpen nyernie kellett volna a versenyen, ám nem sikerült valami jól a rajtja. Aojama sokáig az olasz címvédő előtt motorozott, ám Simoncelli nem sokkal később az élre állt. Ezután felcsillant a remény az olasz előtt, mert Aojama elfékezte magát az egyik kanyarban, és visszaesett a 11. helyre. A japán azonban ezután már nem hibázott, Simoncelli viszont kiesett, így végül a Aojama Hirosi lett a világbajnok a 250 köbcentis kategóriában, amelyet jövőre a Moto2 vált.

A Balatonring Team magyar pilótája, Németh Balázs remek teljesítménnyel zárta az évet, hiszen a 13. helyen végzett Valenciában, amellyel három pontot szerzett. A fiatal tehetség kicsit beragadt a rajtnál, így az első kanyarba utolsóként fordult. Ezután magára talált a magyar versenyző, és minden körben megelőzött valakit, így hamar feljött a 18-19. helyre. Németh Balázs elmondása szerint a mai napon volt a legnagyobb szél a pályán, ami megnehezítette a dolgát, mert néha olyan erővel fújt, hogy majdnem lesodorta az aszfaltcsíkról. A Balatonring Team pilótája szerint szezonja második fele jól sikerült, hiszen szinte minden versenyen pontot tudott szerezni, így végül 11 ponttal zárta a világbajnokságot.

Németh Balázs nyilatkozata: „A rajtnál kicsit beragadtam, így utolsóként fordultam az első kanyarba. Szerencsére ezután megtaláltam a ritmust, és minden körben megelőztem valakit, így gyorsan a 18-19. helyre zárkóztam fel. A mai napon volt a legnagyobb a szél, ami megnehezítette a dolgom, néha olyan erősen fújt, hogy szinte lesodort a pályáról. Az idényem második fele jól sikerült, szinte minden versenyen pontot tudtam szerezni, és most jó érzésekkel távozom Valenciából is.”

 

Team Toth - Csend van és üresség a paddock-ban, elhallgatott a zúgás, összecsukták a sátrakat, a motorok megpihennek… Leintették a Gyorsasági Motoros Világbajnokság 2009-es szezonjának zárófutamait. A mai napon már mindenki pihen, vannak, akik örülnek, vannak, akik csalódottak és vannak, akik aggodalommal figyelik a következő időszakot, amikor is a jövőjükről döntenek majd… reméljük igazságosan. Kis hazánk egyetlen MotoGP csapata sajnos nem fürödhet felhőtlenül az idei sikereiben, nem élvezheti aggodalom nélkül az összesített 5. helyezés méltán nagy elismerését, nem készülhet izgatottan a következő szezonra, hiszen jövőjük még bizonytalan. Tóth Imre csapatfőnök foggal-körömmel harcol csapata jogaiért, hiszen egyetlen célja, hogy az általa nyolc évvel ezelőtt megálmodott és megvalósított versenyistálló –ami eredményei alapján alanyi jogon kellene, hogy belépést szerezzen 2010-re – ott lehessen a következő szezon Moto2-es kategóriájának rajtlistáján. Tóth Úr szinte egész hétvégén tárgyalt, próbálva meggyőzni a döntésben illetékes vezetőséget arról, hogy a közte és az Aprilia között kialakult nézeteltérés és az ebből adódott kellemetlen estorili szituáció ne befolyásolja a döntésüket, hiszen a versenysorozatban eltöltött sikeres szezonoknak jócskán ellensúlyoznia kellene ezt a „malőrt”. De a döntés sajnos nem a mi kezünkben van, mi csak küzdeni tudunk a pozitív elbírálásért.

Az egész hétvégén magas lázzal küzdő Tóth Imire is kihat ez az egész bizonytalanság, hiszen ez a csapat ugyanannyira az övé is, mint Édesapjáé, amiben nemcsak versenyzőként, hanem aktív csapatvezetőként is tevékenykedik, már a kezdetek óta. „Nagyon megvisel ez az egész, leginkább azért, mert igazságtalannak érzem a döntnökök hozzáállását. Az első években hasonló nehézségekbe ütköztünk, de tekintettel arra, hogy akkoriban, kezdő csapatként még nem igazán volt eredményünk, nem ért minket meglepetésként a dolog. Ám az elmúlt három év eredményei alapján azt gondoltuk, nem kell majd aggódnunk és a Team Toth-nak igenis ott a helye a mezőnyben, mint ahogy az első listán ott is voltunk! Aztán egyszerűen töröltek, pedig nem is teljes a létszám egyelőre. De Apuval harcolni fogunk, nem adjuk fel, hiszen az eredmények alapján a csapatnak ott a helye jövőre! A mai futamról csak annyit, hogy még mindig elég gyenge vagyok, a motorom úgyszintén. Ennek ellenére végigmentem és a 19. lettem. Most arra összpontosítunk, hogy legyen jövőre, és akkor a Moto2 kategóriában, ahol sokkal kiegyenlítettebb lesz a mezőny, végre bizonyíthatok!”

Tóth Imre, Imi és az egész csapat nevében ezúton köszönjük Mindenkinek az idei -és az eddigi- támogatást, a szurkolást és hogy mellettünk álltatok!

 

Faster Management - A szezon utolsó napjára ébredt ma a MotoGP mezőnye Spanyolországban. Tegnap délután eldőlt, hogy Talmácsi Gábor, a két évvel ezelőtti 125-ös világbajnok jövője az újonnan induló Moto2 kategóriában folytatja pályafutását, az Aprilia gyári versenyzőjeként.

A bemelegítő edzésen Gábor a tegnapi idejét produkálta, már csak a gumiválasztás volt kérdéses a versenyre. A királykategória versenye előtt a Scot csapat 250-es versenyzője, Hiroshi Aoyama világbajnoki címet szerzett. A százezres publikum már nagyon várta a legnagyobbak viadalát. Talma a tizenhetedik helyről vágott neki a harminc körös versenynek. A rajtrácson a Forma1 ura, Bernie Ecclestone is sok szerencsét kívánt a magyar motorosnak.

Gábor jól rajtolt több helyet előrébb lépett. Néhány kör elteltével azonban gumiprobléma miatt lelassult, és végül a tizenhatodik helyen zárta a 2009-es évad utolsó versenyét. Talmácsi Gábor idén két kategóriában is teljesített nagydíjat, így a 250-es kategóriában legjobb magyarként a tizennyolcadik lett huszonnyolc ponttal, míg a MotoGP-ben tizenhetedikként zárt tizenkilenc ponttal.

16. TALMÁCSI GÁBOR - Nem úgy sikerült az utolsó verseny, ahogyan szerettem volna, a motor nem olyan volt, mint az időmérőn. Néhány kör megtétele után valami történt a gumival, és szinte vezethetetlenné vált a gép. Olyan lett a szezonzárás, mint az egész évad volt. Sok tapasztalatot szereztem az idén a négyütemű motorokról, amit jövőre hasznosíthatok a Moto2-ben az Aprilia gyári versenyzőjeként. Köszönöm a szerelőimnek és a mérnökeimnek az egész éves munkájukat, mindent megtettek a sikerért, ennyire futotta az erőnkből. Hálás vagyok a szponzoraimnak, hogy idén is mellettem álltak, ki kell emelnem a MOL-t, aki a legnehezebb pillanatokban is kiállt értem. Első kelet-európai versenyzőként a MotoGP-ben versenyezhettem az idén, ami fantasztikus dolog, és továbbra is azon dolgozunk, hogy visszatérhessek ebbe a kategóriába. Köszönet illeti manageremet, Stefano Favarot, aki rengeteget dolgozott ebben a szezonban, és jövő évre is jó lehetőséget biztosított számomra és köszönöm a menedzsmentemnek is a munkát – név szerint Várnai Andinak, Juhász Tominak, Tamás Ákosnak - akik szintén mindig azon vannak, hogy nekem csak a versenyzésre kelljen koncentrálnom. Véget ért egy mozgalmas évad, de a holnapi nappal már el is kezdődik az új idény. Nekünk, már arra kell koncentrálnunk. Jövőre szeretnék újra főszereplő lenni a motorsportban, mindent megteszek majd a sikerért.

Címkék: balázs imre valencia tóth gábor németh motogp talmácsi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gpmotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr361514096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása