Érdekességek innen-onnan, a Loris meg egy állat!
left">&bdquoLoris ma úgy motorozott, mint egy állat”-kezdte sajátos stílusában a hétvégi versenyelemzést Paul Denning, a Suzuki csapatfőnöke. „Minden jól sikerült, a motorcsere, a gumiválasztás, egyszóval minden. S mikor a slickek felmelegedtek, Loris lenyomott mindenkit és vezette hazája nagydíját. Ez óriási. Csak a verseny legvégén kaptunk ki, két körrel a leintés előtt. Nagyszerű eredményt értünk el, viszont az egyenesekben gyengélkedtünk. Loris már az új fejlesztésekkel ellátott Suzukival ment a hétvégén, és nagyon bízom benne, hogy a közeljövőben, még több fejlesztéssel tudjuk majd javítani az esélyeinket.”
Mi van Pedrosával? Jogos a kérdés! Ezúttal szerencséje volt a kiscsávónak. Nem törte ripityára magát, mint eddig oly sokszor. Persze azonnal Barcelonába utazott, hogy a nagy tudású Dr. Mir (nem rokona az űrállomásnak) kezelésbe vegye. Azonban így is részleges törést mutatott ki a röntgen, a jobb combcsontban. Azonban a sérülést nem a vasárnapi versenyen szerezte Daniel, hanem a szombati bukása során, amikor az utólagos diagnosztika szerint eléggé megsérült a versenyző farizma, és ekkor törött el az a bizonyos csont is. Pedrosa azonban kemény legény, így a másfél hét múlva tartandó barcelonai versenyen szeretne rajthoz állni. Addig is pihen, és természetesen kihagyta a hétfői teszteket. A spanyolt addig is vigasztalhatja az a tény, mely szerint hivatalos sebességrekorderként tartják számon, mivel hitelesítették, a hétvégén, Mugellóban mért 349,288 km/h-t, amely az ő nevéhez fűződik.
Lezárult a jövő évre szóló Moto2-es kategória nevezési listája. Az eredmény, véleményünk szerint több mint meglepő. 47 csapat jelezte részvételi szándékát, amely 91 nevezőt jelent. Ebből 89 már az új négyütemű 600-as Hondákat használná, s csak a maradék két versenyző indulna, a jelenleg futó 250-es kétüteművel. Számunkra kissé hihetetlen, de miért hazudnának a szervezők? Bár az igazsághoz tartozik, hogy a Piaggio Group már az új szabály elfogadásakor jelezte, hogy 2010-ben, ilyen körülmények között nem kívánnak részt venni a bajnokságban, valamint nem indítanak gyári motort. A szituáció igen érdekfeszítő, várjuk ki a végét. A fejesek azt ígérik, hogy a Katalán Nagydíjon nyilvánosságra hozzák az előzetes nevezési listát.
Egy pillanat erejéig felemlegetném a Simoncelli vs. Bautista ütközést. A további elemzést meghagynám másoknak, viszont a helyszín annál érdekesebb. A Casanova Savelli-ben történt az eset, egészen pontosan abban a kanyarban, amely Valentino Rossi tavalyi bukófényezését megihlette. Rossi szerint ez a kanyar, a pálya fénypontja, ugyanis egyszerre gyors és ijesztő. Na tessék, a két fiatal ezt kissé átértelmezte.
Figyelem, figyelem! Ha valaki elutazik a Katalán Nagydíjra és van plusz költőpénze, annak íme egy remek program. A Riders for Health alapítvány szervezi. A nagydíjat megelőző csütörtökön, azaz június 11.-én lehetőség nyílik arra, hogy az érdeklődők sétáljanak egyet a Paddock-ban, és megtegyenek három kört a híres versenypályán. A jegyek korlátozott számban kaphatóak, és előre le kell foglalni őket. Kétféle jegy vásárolható. Az egyik 125 Euro, pontosan ennyiért lehet motorozni, ebédelni és betekinteni a kulisszák mögé. A másik 80 Euro, ebben nincs benne a motorozás. A jegyárak természetesen egy főre értendőek. A motorkerékpárnak minimum 125 cc-nek kell lenni. Abban az esetben, ha elered az eső, vagy a motorosok száma nem éri a 30 főt, törlik a pályamotoros programot, a többi változatlan. A különbözetet gondolom, visszaadják. A bevétel egyenesen Afrikába megy, s fejlesztésekre fordítják, javarészt arra, hogy évente ne 3.000.000 ember haljon meg a kontinensen a megfelelő életfeltételek hiányában. Ha érdekel dolog, keresd Samantha Lyont emailben: samlyon43@hotmail.com , vagy az alábbi telefonszámon: + 34 934 702 878
A menetrend:
12:00 Megérkezés a pályára
12:30 Feliratkozás, adatellenőrzés
13:00-14:00 Motorozás
14:00 Ebéd
14:00-19:00 Paddock látogatás
Utolsó kommentek