HTML

gpmotogp

Motorversenyek, motorversenyzők

Címkék

009 (1) 1 (2) 100 (1) 1000 (1) 11 (1) 125 (9) 125cc (5) 1996 (1) 2009 (3) 2010 (2) 2012 (1) 21 (1) 250 (13) 250cc (5) 8 (1) a (2) abba (1) adac (1) ago (1) agostini (3) ágoston (1) agusta (2) al (1) albacete (1) alen (1) állása (1) alvaro (1) ama (1) amatriain (1) anderson (1) angelis (2) antonio (3) aoyama (10) aprilia (8) aranytojás (1) árpád (1) aspar (3) assen (11) átigazolás (1) autverseny (1) backflip (1) bácsi (1) bajnok (2) bajnokság (3) balatonring (8) balázs (14) banderas (1) barbera (3) barcelona (2) barracuda (1) bautista (10) bayliss (6) belli (2) ben (2) betegség (1) biaggi (3) bill (2) bimota (1) bitt (1) bitter (5) blanc (1) bmw (1) bogarak (1) bontott! (1) bqr (1) bradl (1) bridgestone (1) brno (12) brokernet (1) bruno (1) buell (1) bulcsú (1) bull (1) burgess (2) bydgoszcz (1) byrne (1) cairoli (4) cameron (3) canepa (2) capirossi (5) capone (1) carl (1) casey (7) catalunya (7) cb (1) cc (4) cev (1) chiaia (2) circus (1) climb (1) cluzel (1) coffe (1) colin (3) confederate (1) corse (1) cours (1) crump (1) crutchlow (2) csehország (1) cseke (1) csoki (1) dani (2) david (1) davidson (2) de (5) denning (1) desalle (1) desmosedici (1) dkw (1) donald (3) donington (9) doohan (2) dovizioso (4) dragbike (2) dráma (1) drapál (2) ducati (15) ducato (1) duke (1) dunlop (2) easton (1) eb (1) eddie (1) edwards (6) egy (1) elias (1) előzetes (2) end (1) endre (1) epp (1) espargaro (6) estoril (7) európa (1) éves (1) ezpeleta (1) f1 (2) fabrizio (1) faster (1) favaro (2) fb (1) fc (1) feleségek (1) ferrari (3) fiat (1) fim (2) flat (1) fogarty (2) folger (2) for (1) forghieri (1) forma (1) formula (1) fotókiállítás (1) four (1) from (1) futamgyőzelem (1) gábor (34) gadea (1) garage (1) gardner (1) gcc (1) georg (1) giacomo (2) gilera (2) girls (4) goodwood (1) gp (7) gp9 (1) gpmotogp (2) graziano (4) gsxr (1) guthrie (1) guy (3) guzzi (2) györfi (1) gyula (2) haga (4) hailwood (4) harley (2) harry (1) haslm (1) hátraszaltó (1) hayden (5) health (1) heidolf (1) helyszín (1) hendrix (1) herceg (1) hercules (1) hétfő (1) hill (1) honda (13) hungaroring (4) iannone (8) idm (1) időbeosztás (4) időeredmények (1) ii (1) imi (1) imola (1) imre (9) indian (1) indianapolis (7) indy (7) interjú (1) iom (2) island (8) isle (11) ivy (2) james (1) jános (1) játék (1) jawa (2) jeffries (1) jeremy (3) jerez (7) jim (1) joey (1) john (5) jonas (1) jorge (4) juhos (1) julian (1) julio (1) kalex (1) kallio (1) katar (9) kenny (3) képek (1) képeslap (2) képgaléria (1) képregény (1) kerestetik (1) kevin (3) kezében (1) ki (7) kocinski (1) kornél (3) közvetítés (5) közvetítésk (1) krossz (1) krossza (3) ktm (3) kunmadaras (2) laci (1) laguna (12) lamborghini (1) lányok (2) lászló (1) lawson (1) le (2) lefejellek (1) live (1) locatelli (2) lommel (1) lorenzo (39) loris (3) lüthi (2) macau (1) madonna (1) magny (1) magyar (1) makaó (1) malajzia (1) man (11) management (1) mans (7) marco (6) marsovszky (2) martin (3) martinez (1) marvin (1) massa (1) masters (1) matchless (1) mattia (5) max (1) mcgiunness (1) mcguinness (4) mcwilliams (1) megszívja (1) meier (1) melandri (1) michael (1) mick (1) mike (2) mile (1) misano (8) mit (7) mladin (1) mondott (7) mont (1) montmelo (1) monza (2) moore (1) moriwaki (1) motegi (7) moto (3) moto1 (1) moto2 (10) motocross (6) motogermany (1) motogp (178) motor (1) motorosok (1) mtv (3) mugello (13) music (1) musquin (1) mv (2) mx (8) mx1 (3) mx2 (3) nagl (1) nakano (1) nation (1) nations (2) negyed (1) nem (1) németh (20) nemzetek (3) nicky (2) nieto (1) nitro (2) nori (1) noriyuki (2) norton (2) nsu (1) nszk (1) nyilatkozat (4) of (14) öhlins (1) órás (1) ouroboros (3) out (1) p (1) paddock (4) pamela (1) panni (1) pannónia (1) paolo (3) park (6) parlotti (1) pasini (15) pastrana (1) paul (1) paulin (1) pedersen (1) pedrosa (12) péntek (2) peti (1) phil (2) phillip (8) pina (1) piroslámpás (1) plater (2) pol (1) póló (1) pontállás (5) portimao (2) portré (1) pramac (1) prima (1) primissima (1) puig (1) puniet (4) racing (1) rainey (2) rakéta (1) rc (1) read (2) red (1) redman (1) reklámfilm (1) rekord (1) repsol (3) rezső (1) riders (1) rizi (1) rizmayer (1) roberts (3) roczen (1) ron (1) rosivall (1) rossi (72) ruffo (1) rutter (1) sachsenring (7) sajtóközlemény (1) sajtóközlemények (2) sajtóprezentáció (1) salakmotor (1) sándor (2) sanyi (2) sávoly (1) sbk (6) schwanner (1) schwantz (3) scot (5) sebestyén (1) seca (12) segg (1) senior (1) senkiháziak (1) sepang (8) shane (1) shinya (1) shop (1) showa (1) shox (1) silver (1) silverstone (1) simon (10) simoncelli (19) smith (5) sóderágy (1) sotner (1) spanyol (1) speedway (1) spies (3) stefano (1) steve (2) sting (1) stoner (21) story (2) stuart (1) superbike (19) supermoto (2) supersport (2) superstock (1) suter (2) suzuka (1) suzuki (5) szabályzat (1) szabó (1) szamár (1) száz (1) szerkesztő (1) szerződés (1) szerződést (1) szobája (1) szombat (2) született (1) szülinap (1) talácsi (1) talma (40) talmácsi (47) talmacsi (1) tama (1) taveri (1) team (19) teamt (2) tech3 (1) television (1) televízió (6) terol (3) teszt (3) tesztnaptár (1) the (1) tibi (1) titkai (1) toh (1) tony (1) top (1) toseland (4) tóth (10) toth (18) tourist (4) track (1) travis (1) trophy (4) troy (4) troys (1) tt (9) tünde (1) tz (1) uddevalla (1) valencia (9) valentino (19) van (1) vb (3) végeredmény (2) vélemény (3) vermeulen (3) versenynaptár (2) vespa (1) videó (1) világbajnok (7) visszavonult (1) waldmann (1) wayne (3) web (1) wsbk (1) yamaha (12) zaeta (2) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Guld Péter: Hát erről mi is csak olvastunk, de feltételezhetően igen. Szívesen leülnénk vele beszélgetni erről... (2009.12.08. 10:22) Makaó kakó
  • Giannichedda: Bitti mi miatt volt távol idén?Pénzhiány? (2009.12.08. 09:52) Makaó kakó
  • Kaland-Játék-Kockázat: Szánalmas az egész sajnos. Tönkretettek egy 50 éves történelmi kategóriát a Honda üzleti érdeke mi... (2009.12.04. 11:58) Kinek jó a Moto2?
  • Guld Péter: Szia Rendben azon leszünk mindenképp. Szólok a Bélának ő a mindenes, remélem megy majd neki. Köszi... (2009.10.18. 23:06) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • azlok23: És a komment megírása után próbáltam visszamenni a blogod főoldalára tallózni a többi cikk között,... (2009.10.18. 22:08) Lorenzo OUT - Phillip Island MotoGP
  • Utolsó 20

Donigton Park, szombat

Guld Péter 2009.07.26. 01:29

Lefutották az utolsó kvalifikációt Donington Parkban.

Három éven át tartó maratoni tárgyalássorozatok után végre bejelentették a nagy hírt. Jorge Aspar Martinez jövőre a MotoGP-ben, azaz a királykategóriában is képviselteti magát egy csapattal. A motort a Ducati adja, így Livio Suppo is odaállt egy fotó erejéig.

2010-ben egy versenyzővel, majd 2011-ben, a lehetőségekhez mérten két versenyzővel szeretne harcba szállni Aspar. Martinez elmondta, hogy végre teljesült a nagy álma, mégpedig az, hogy mindhárom kategóriában képviselteti majd magát a Team Aspar. A pilóta kiléte egyelőre ismeretlen, bár sokan úgy sejtik, hogy Alvaro Bautista lesz a kiválasztott. Ezen kérdést illetően, Brno-ra ígért bővebb információt Aspar.

125 cc

A mai napon száraz idő, s száraz pálya köszöntötte a résztvevőket a délutáni kvalifikációkon. Julian Simonnak ezúttal nem sikerült az, ami eddig már nagyon sokszor az év folyamán. Ezúttal Bradley Smith szerezte meg a pole pozíciót, helyi menő csávó lévén. Azért Simon lemaradása még így sem mérhető fényévekben, hiszen Marc Marquez mögött végzett, ami így egy harmadik helyet ér. Az első sor végéről Sergio Gadea várja a holnapi rajtot, így az Aspar kommandó ismét teljes létszámban képviselteti magát, a 125 első sorában. Iannone csak a 10.-ik helyről rajtolhat, míg a tegnap még limitet sem teljesítő Redding, a 11.-ik pozíciót szerezte meg a hazai vizeken.

Végeredmény:

1 38 Bradley SMITH GBR Bancaja Aspar Team 125cc Aprilia 1'37.442 207.346
2 93 Marc MARQUEZ SPA Red Bull KTM Moto Sport KTM 1'37.573 207.186 0.131
3 60 Julian SIMON SPA Bancaja Aspar Team 125cc Aprilia 1'37.749 202.669 0.307
4 33 Sergio GADEA SPA Bancaja Aspar Team 125cc Aprilia 1'37.849 204.942 0.407
5 6 Joan OLIVE SPA Derbi Racing Team Derbi 1'37.874 206.077 0.432
6 18 Nicolas TEROL SPA Jack & Jones Team Aprilia 1'37.989 208.872 0.547
7 44 Pol ESPARGARO SPA Derbi Racing Team Derbi 1'38.117 208.307 0.675
8 11 Sandro CORTESE GER Ajo Interwetten Derbi 1'38.367 207.545 0.925
9 12 Esteve RABAT SPA Blusens Aprilia Aprilia 1'38.471 204.514 1.029
10 29 Andrea IANNONE ITA Ongetta Team I.S.P.A. Aprilia 1'38.484 203.510 1.042
11 45 Scott REDDING GBR Blusens Aprilia Aprilia 1'38.501 204.942 1.059
12 24 Simone CORSI ITA Fontana Racing Aprilia 1'38.501 205.019 1.059
13 17 Stefan BRADL GER Viessmann Kiefer Racing Aprilia 1'38.555 206.275 1.113
14 99 Danny WEBB GBR Degraaf Grand Prix Aprilia 1'38.570 208.347 1.128
15 94 Jonas FOLGER GER Ongetta Team I.S.P.A. Aprilia 1'38.848 203.780 1.406
16 7 Efren VAZQUEZ SPA Derbi Racing Team Derbi 1'38.879 209.684 1.437
17 88 Michael RANSEDER AUT CBC Corse Aprilia 1'39.081 202.137 1.639
18 77 Dominique AEGERTER SWI Ajo Interwetten Derbi 1'39.189 204.127 1.747
19 71 Tomoyoshi KOYAMA JPN Loncin Racing Loncin 1'39.366 203.203 1.924
20 73 Takaaki NAKAGAMI JPN Ongetta Team I.S.P.A. Aprilia 1'39.393 200.111 1.951
21 35 Randy KRUMMENACHER SWI Degraaf Grand Prix Aprilia 1'39.401 204.049 1.959
22 8 Lorenzo ZANETTI ITA Ongetta Team I.S.P.A. Aprilia 1'39.407 201.683 1.965
23 14 Johann ZARCO FRA WTR San Marino Team Aprilia 1'39.533 203.050 2.091
24 39 Luis SALOM SPA Jack & Jones Team Aprilia 1'40.342 204.592 2.900
25 53 Jasper IWEMA NED Racing Team Germany Honda 1'40.382 201.796 2.940
26 32 Lorenzo SAVADORI ITA Fontana Racing Aprilia 1'40.456 201.044 3.014
27 16 Cameron BEAUBIER USA Red Bull KTM Moto Sport KTM 1'40.509 201.570 3.067
28 5 Alexis MASBOU FRA Loncin Racing Loncin 1'41.086 196.143 3.644
29 86 Karel PESEK CZE Pesek Team Derbi 1'41.129 202.213 3.687
30 89 James LODGE GBR KRP/Bradley Smith Racing Honda 1'41.571 198.234 4.129
31 91 Martin GLOSSOP GBR KRP/Bradley Smith Racing Honda 1'41.778 196.751 4.336
32 69 Lukas SEMBERA CZE Matteoni Racing Aprilia 1'42.080 198.746 4.638
33 87 Luca MARCONI ITA CBC Corse Aprilia 1'42.426 196.608 4.984
34 90 Timothy HASTINGS GBR KRP/Bradley Smith Racing Honda 1'42.473 193.885 5.031
35 92 Paul JORDAN IRL KRP/Bradley Smith Racing Honda 1'43.393 199.003 5.951
Limiten kívül
10 Luca VITALI ITA CBC Corse Aprilia

250 cc

A negyedlitereseknél holnap ugyancsak csak remek küzdelemre számíthatunk, hisz a sokáig vezető Simoncellit, spanyol mumusai közül az egyik, névszerinti Hector Barbera tudta csak maga mögé utasítani. A másik, Alvaro Bautista a hatodik helyről vághat neki a holnapi derbinek. A rettenthetetlen Aoyama harmadik lett, Debon negyedik, Di Meglio pedig az ötödik. A beteljesülés érdekében Pasini a hetedik kockából kezdheti a menetet. Simoncellinek egy jó tanács. A holnapi felállást tekintve, ha komolyan versenyezni szeretne, készítsen be a felső zsebébe 10-20.000 Eurót, s adja át a Dornának még a futam előtt, hisz büntetés nélkül ezt nem úszhatja meg.

Balatonring Team beszámolója:

A Balatonring Team fiatal pilótája majdnem két másodperccel ment gyorsabban a szombati időmérőn, mint tegnap.
Németh Balázs holnap a klinikán kezdi a napot, de fájós kezzel is a pontszerzés a cél.

A Balatonring Team pilótája, Németh Balázs a 22. helyet szerezte meg a gyorsaságimotoros-világbajnokság Brit Nagydíjának szombati időmérőedzésén a 250 köbcentis kategóriában. Ma szerencséje volt a mezőnynek a Donington Parkban, mert nem esett az eső, így száraz körülmények között zajlott a második szabadedzés és a délutáni időmérő is. A 250-esek között a spanyol Hector Barbera végzett az élen, a második az olasz Marco Simoncelli lett, míg a haramdik helyet a japán Aojama Hirosi szerezte meg.

A Balatonring Team fiatal magyar pilótája, Németh Balázs – aki kéztörése miatt két versenyt hagyott ki, és a Brit Nagydíjra tért vissza – tegnapi idejéhez képest majdnem két másodpercet javított. A tehetséges versenyző az időmérő elején tudott menni néhány gyors kört, ám utána nem találta a ritmust, de a végén még sikerült javítania az idején, 1:36.202 perces kört teljesített, amely a 22. helyre volt elég. Németh Balázs keze az időmérő edzés végén kicsit elkezdett fájni, de a holnapi futamon a pontszerzőhelyek valamelyikén szeretne végezni.

Németh Balázs nyilatkozata: „Szerencsére ma nem esett az eső, így száraz aszfalton mehettünk a szabadedzésen és az időmérőn is. A kvalifikáció elején el tudtam menni az élversenyzőkkel, jó köröket mentem, de ezután kicsit kiestem a ritmusból. A végén még sikerült javítanom az időeredményemen, de sajnos a kezem is elkezdett fájni. Holnap meglátogatom a pálya klinikáját a kezem miatt, ami nagyon sokat javult. A versenyen megpróbálok a többiekre tapadni, és a végén pontot vagy pontokat gyűjteni.”

Team Toth beszámolója:

Hihetetlen, de a megszokott Angol időjárás ellenére, a mai napon egyetlen esőcsepp sem esett a doningtoni pályán, sőt 22°C-os volt az átlaghőmérséklet. A délelőtti szabadedzésen a Team Toth mindkét versenyzője nagyon jól teljesített. Az olasz Mattia Pasini végig az első öt, míg csapattársa, Tóth Imre az első tizenhárom hely körül motoroztak. Végül a kilencedik és tizenhetedik helyen végeztek. Az időmérőre mindkét pilóta a verseny-beállításra koncentrált, ennek ellenére mindketten majd egy másodpercet tudtak javítani a tegnapi idejükön és nagyjából sikerült megoldaniuk a technikai gondjaikat is.

Mattia Pasini #75 - 7° (1'32.883): „Nehéz egy nap volt a mai. Kicsit rossz felé indultunk a beállításokkal, de ennek ellenére viszonylag elől vagyunk. A holnapi warm up-ra szeretnénk még kipróbálni egy beállítást, ami remélem, javít a dolgokon. Ennek függvénye lesz a délutáni futam. Mindenesetre bizakodó vagyok, hiszen ha a mait állítjuk is vissza a versenyre, akkor is ütőképesek lehetünk, de azért jó lenne javítani a dolgon.”

Tóth Imre #10 - 18° (1'34.661): „Nem vagyok teljesen elégedett: az időmérőn azt az időt futottam, amit a mai szabadedzésen, azaz nem léptünk előre, pedig kellett volna. A rugózást illetően, ma reggel minden rendben volt, de a délutáni változtatások nem igazán jöttek be, ezért sem sikerült javítanom, úgyhogy a futamra a reggeli beállítással fogok kimenni, hacsak a holnapi bemelegítésen ki nem találunk valami jobbat. Ami biztos, hogy mindenképpen jó rajtot kell vennem holnap és nem szabad visszacsúsznom, akkor fel tudok majd jönni az előttem lévőkkel. Erre fogok koncentrálni és remélem, a motorom is engedi majd, hogy sikerüljön!”

Végeredmény:

1 40 Hector BARBERA SPA Pepe World Team Aprilia 1'31.802 240.723
2 58 Marco SIMONCELLI ITA Metis Gilera Gilera 1'31.894 237.488 0.092
3 4 Hiroshi AOYAMA JPN Scot Racing Team 250cc Honda 1'32.055 235.981 0.253
4 6 Alex DEBON SPA Aeropuerto-Castello-Blusens Aprilia 1'32.268 237.593 0.466
5 63 Mike DI MEGLIO FRA Mapfre Aspar Team 250cc Aprilia 1'32.643 239.493 0.841
6 19 Alvaro BAUTISTA SPA Mapfre Aspar Team Aprilia 1'32.664 238.645 0.862
7 75 Mattia PASINI ITA Team Toth Aprilia Aprilia 1'32.883 237.803 1.081
8 14 Ratthapark WILAIROT THA Thai Honda PTT SAG Honda 1'33.046 237.279 1.244
9 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Aprilia 1'33.145 236.862 1.343
10 52 Lukas PESEK CZE Auto Kelly - CP Aprilia 1'33.203 235.826 1.401
11 35 Raffaele DE ROSA ITA Scot Racing Team 250cc Honda 1'33.218 233.882 1.416
12 12 Thomas LUTHI SWI Emmi - Caffe Latte Aprilia 1'33.360 238.170 1.558
13 15 Roberto LOCATELLI ITA Metis Gilera Gilera 1'33.405 238.539 1.603
14 55 Hector FAUBEL SPA Honda SAG Honda 1'33.503 234.187 1.701
15 16 Jules CLUZEL FRA Matteoni Racing Aprilia 1'33.622 241.424 1.820
16 25 Alex BALDOLINI ITA WTR San Marino Team Aprilia 1'33.768 233.174 1.966
17 48 Shoya TOMIZAWA JPN CIP Moto - GP250 Honda 1'33.901 232.772 2.099
18 10 Imre TOTH HUN Team Toth Aprilia Aprilia 1'34.661 236.967 2.859
19 7 Axel PONS SPA Pepe World Team Aprilia 1'35.351 231.075 3.549
20 95 Ralf WALDMANN GER Viessmann Kiefer Racing Aprilia 1'35.408 227.756 3.606
21 53 Valentin DEBISE FRA CIP Moto - GP250 Honda 1'35.600 229.160 3.798
22 11 Balazs NEMETH HUN Balatonring Team Aprilia 1'36.202 233.023 4.400
23 8 Bastien CHESAUX SWI Racing Team Germany Honda 1'36.309 224.158 4.507
24 64 Luke MOSSEY GBR Sabresport Grand Prix Aprilia 1'37.227 226.369 5.425
Nem kvalifikálta magát
54 Toby MARKHAM GBR C&L Racing Aprilia Lap
Limiten kívül
77 Aitor RODRIGUEZ SPA Matteoni Racing Aprilia
68 Alex KENSHINGTON GBR Dennis Trollope Racing Yamaha
67 Robin HALEN SWE Promotion Scandinavia AB Aprilia

MotoGP

A „királyoknál”, jelentem a helyzet változatlan. Nem teljesen, de ami a négy domináns hímet jelenti, sorrendtől függetlenül, úgy igen. Kisebb fajta meglepetésben azért volt részünk. Hülyén hangzik, de a Doktor ismét pole-ból indul, s meglepetés ez különösen azért, mert Valentino Rossi soha nem tartozott azon versenyzők közé, akik előre megtervezett precíz kvali végjátékot, mutatnak be. Rossiéknál az utolsó öt percben általában be szokott csúszni valami, ami miatt rendszeresen elhangzott a, „ jó ez startpozíció nekünk” kulcsmondat. Elképzelhető, hogy a Doktor úrnak megtetszett a felállás még a múlt héten Németországban, esetleg annak a nyilatkoznak a következménye, amelyet a hét közben elejtett. Akkor úgy vélte, hogy szeretne végre ismét nyerni Doningtonban, s így méltóképpen elbúcsúzni, az egyik kedvenc pályájától. Meglátjuk, viszont egy biztos. Nehezebb lesz, mint valaha, ugyanis a második helyen, minimális különbséggel, egy megtáltosodott Pedrosát láthat majd a közönség, míg a harmadikon egy ugyancsak különösen erős Lorenzót.

A negyedik helyről indulhat a bika különítmény hátramaradó tagja, bizonyos Casey Stoner, aki mellesleg bukott egyet a ma délutáni edzésen. A bukásokat tekintve, keserű szájízzel meg kell jegyeznünk, hogy Talmácsi Gábor is vett némi aszfaltmintát Donington Parkban. Még keserűbb ízt, pedig csak az ad témának, hogy Talmának nem sikerült megismételnie a pénteki bravúrt, így ismét az utolsó helyről vághat neki a holnapi távnak. Érdekességként megemlíteném, hogy Rossi és Lorenzo is teszteli a Dainese, D-air Racing elnevezésű, légzsákkal ellátott csodaruháját.

Talmácsi Gábor beszámolója:

Napos reggelre ébredt a paddock Doningtonban, a Brit Nagydíj második napján. A délelőtti szabadedzést száraz aszfalton rendezték. Talmácsi Gábor több beállítási variációt is kipróbált, és végig jó időket motorozott. Végül a tizenhatodik helyen zárt, 1’31.003-as idővel, két másodpercre az első Pedrosától. A délutáni időmérőn kellemes napsütésben ültek újra motorra a versenyzők. Talmácsi Gábor már az első etapban alig maradt el a délelőtti idejétől, úgy tűnt lehet esély a javításra. Talma a tizenötödik körében elesett, de tudta folytatni az edzést. Mire a magyar versenyző a boxba ért a szerelők már felkészítették a másik motorját, és már mehetett is vissza a pályára. Jobb köridőt azonban már nem sikerült mennie, így a tizenhetedik helyről várhatja a holnapi rajtot. Az első sorból Valentino Rossi, Pedrosa és Lorenzo indulhat.

A verseny magyar idő szerint vasárnap 16:30-kor indítják.

 17. TALMÁCSI GÁBOR 1’31.193

- Nem vagyok elégedett az időmérő edzés eredményével, mivel délelőtt ennél az időnél már tudtam jobbat. Próbáltam erőltetni, de esés lett a vége, az utolsó előtti kanyarban elment a motor eleje. Szerencsére nem sérültem meg, egészségesen várom a holnapi versenyt. Nem tudom milyen idő lesz, de nem bánnám, ha esne, mivel az esős beállításaink jobbnak tűnnek. Holnap mindent megteszek az újabb pontszerzésért, megérdemelné a csapatom, akik remekül dolgoznak ezen a hétvégén is.

 

Végeredmény:

1 46 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'28.116 273.515
2 3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1'28.211 275.895 0.095
3 99 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'28.402 272.685 0.286
4 27 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team Ducati 1'28.446 274.700 0.330
5 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 1'28.778 274.420 0.662
6 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'28.865 273.515 0.749
7 33 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team Kawasaki 1'29.065 273.446 0.949
8 24 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini Honda 1'29.175 269.011 1.059
9 52 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'29.270 272.962 1.154
10 14 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda 1'29.434 270.293 1.318
11 36 Mika KALLIO FIN Pramac Racing Ducati 1'29.599 274.840 1.483
12 15 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini Honda 1'29.600 272.754 1.484
13 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'30.098 272.135 1.982
14 65 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'30.153 270.361 2.037
15 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Marlboro Team Ducati 1'30.268 270.157 2.152
16 88 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing Ducati 1'30.572 271.040 2.456
17 41 Gabor TALMACSI HUN Scot Racing Team MotoGP Honda 1'31.193 268.208 3.077

Címkék: park gábor motogp talma rossi talmácsi donington

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gpmotogp.blog.hu/api/trackback/id/tr941268611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása