Nem, nem a hasonló címen kiadott DVD-ről lesz szó, amely bemutatja Troy Bayliss mesés karrierjét.
Minden 1997-ben kezdődött Philipp Island-en. Ez volt az év és ez volt a pálya, amikor a szakemberek felfigyeltek egy őrült ausztrálra, aki úgy motorozott a 250-es világbajnoki mezőnyben a piros mintás lebegő bőrruhájában, mintha a többiek ott sem lettek volna.
A 30-as rajtszámú fekete 250-es Suzuki végül a szenzációs hatodik helyen landolt. Csak pár név az akkori mezőnyből: Tohru Ukawa, Ralf Waldmann, Max Biaggi, Loris Capirossi, Tetsuya Harada, Olivier Jacque….még leírni is sok. Troy egy házilag felkészített Szuzkival érte el az eredményt. A történet gondolom sokak számára ismerős. Darrell Healey nézte pont a versenyt…Troy Angliába repült, ahol bajnok lett Superbike motoron. 2000-ben a Ducati az USA-ba küldte, hogy az ottani bajnokságban motorozzon.
2000. Philipp Island Superbike világbajnokság. Carl Fogarty a Superbike koronázott királya hátulról belemegy Robert Ulm privát versenyző Ducatijába. A balesetért senki sem vonható felelősségre, ugyanis a privát Ducati elektronikája egy pillanatra kihagyott, a motor megtorpant, s ez okozta a balesetet. Fogarty nem tudta elkerülni a bukást, amely egy csodálatos karrier végét is jelentette egyben. Súlyos sérülésekkel kórházba szállították. Így a Ducati elveszítette első számú versenyzőjét. A sors kiszámíthatatlan. Philipp Island. Talán nem volt véletlen a helyszín. A Ducati merész lépésre szánja el magát. Hazarendeli Troy Baylisst az USA-ból és közli vele, hogy ő Fogarty utódja. A szakemberek kételkednek, a Ducati döntésének helyességében, de Davide Tardozzi rendíthetetlen. A kis ember ül a nagy, piros, 21-es rajtszámú gyári Ducatira. Első közös állomásuk Sugo. Folyt. Köv.
Utolsó kommentek